quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
ook zo'n schijthokquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Anne het volgende:
Als ik alleen de plaatjes vlug had gezien, had ik gedacht dat het een Honda Civic was ofzo.
oh en wat betreft die 1,5 meter met Fristi.. t is niet alleen de lengte. Omtrek zou je ook nog halenquote:
HCH een hok noemenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Net als de rest van de hybride hokken die rond rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woeah, doe eens niet zo gemeen tegen Ome Fripsiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef lipje het volgende:
[..]
oh en wat betreft die 1,5 meter met Fristi.. t is niet alleen de lengte. Omtrek zou je ook nog halen
Vissen naar complimentjes? Barca heeft nog wel een hengelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Woeah, doe eens niet zo gemeen tegen Ome Fripsi.
Ik ben wel aan het aankomen en mag daarom geen frietjes van mijzelf meer bijvoorbeeld (nee ik ga niet lijnen of dieeten, alleen wel wat minderen met dat gesnoep en gesnack). Mag je raden wat ik maandag ga eten? Juist.. frietjes.. Uitzondering.. M'n verjaardag enzo...
't is het eerste hybride hok dat ik wel aardig vind om te zien, maar ik zou er nooit een willen hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
Bazig hok in de OP, zag er pas eentje irl, en ik moet zeggen dat ik eerst dacht van Whoooo, mooie bak, en toen zag ik pas dat het een Ampera was![]()
I like [ afbeelding ]
Als mijn baasjh hem betaalt, en ik kan laden op de zaak en thuis.. mwoah.. goede reden om er een S500 of 560 bij te nemen om te compenseren. Dikke yank mag ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef M5 het volgende:
[..]
't is het eerste hybride hok dat ik wel aardig vind om te zien, maar ik zou er nooit een willen hebben.
da's ook wel logisch dat ding weegt blijkbaar 1700 kiloquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
AutoWeek haalt ook echt 1:12 met een Amperamongolen.
die had er toch eentje gewonnen? of was dat Densmee?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef Anne het volgende:
En hoe kom je nou weer bij Barca?
SD heeft er ook nog een, geloof ik.
densmee inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:49 schreef lipje het volgende:
[..]
die had er toch eentje gewonnen? of was dat Densmee?
je zou de energie eigenlijk in een vloeibare vorm aan boord moeten hebben. lekker makkelijk te laden zodoendequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dat is wel belachelijk. Mja accu's. De ontwikkeling van accu's loopt gewoon achter, zie ook de mobiele telefoons.
vishengel inderdaad, het enige wat ik ermee gevangen heb is kibbeling en gebakken visquote:
Dat heeft dat ding al.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je zou de energie eigenlijk in een vloeibare vorm aan boord moeten hebben. lekker makkelijk te laden zodoende
met frietekes?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef densmee het volgende:
[..]
vishengel inderdaad, het enige wat ik ermee gevangen heb is kibbeling en gebakken vis
nee met een beetje coktail saus of ravigotte sausquote:
In de Picasso eens een paar keer voor een koeriersbedrijf Emmen-Parijs-Emmen gedaan. 1300 km in 12 en eens in 13 uurquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn die hokken zwaar
En @ die 1000km, daar heb ik zelf geen problemen mee, mits de auto maar goed is (Saab en Honda geen probleem, maar met de Mazda lukt het me bijvoorbeeld niet)
hier in de 3 gezusters krijg ik er ook weleens gezeik omquote:Op zondag 29 juli 2012 01:33 schreef Dingest het volgende:
Op advies van vrienden van mijn broertje maar eens naar Emmen gegaan voor een café/uitgaan. Als ik dan bij twee cafés al bij de deur te horen krijg 'hoedje af, anders gooit m'n collega je er weer uit' dan ga ik dus gewoon weer naar huis hèIk draag dus geen merkpetjes of zo maar een beschaafde fedora (die in formele gelegenheden wel af gaat natuurlijk). En ik weet niet of dat universeel beleid is inmiddels bij uitgaansgelegenheden, maar ik vind het een prima voorbeeld van hoe triest het met onze samenleving is gesteld...
zijn wel erg chique hoedjes die jij laat zien, ik draag wat simpelere dingen meestalquote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef Dingest het volgende:
Overigens is-ie na 3 jaar wel eens aan vervanging toe. Ik weet nog niet of ik die hier boven staat weer neem, of voor een iets statigere Stetson ga (die ik per ongeluk eerst gepost had).
[ afbeelding ]
Dit zou helemaal briljant zijn, maar Borsalino is hoogwaardige kwaliteit en Italiaans, dus duur. 300e gaat mij nog net iets te ver
[ afbeelding ]
Al gaan Panama-hoeden nog een stuk hoger in de prijs
Zou zomaar kunnen.. ik vergeet zulke dingen, jij blijkbaar nietquote:Op zondag 29 juli 2012 02:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij droeg er eentje destijds op de ring. Weet je niet meer?
quote:Op zondag 29 juli 2012 03:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.. ik vergeet zulke dingen, jij blijkbaar niet
Kan jij je er dan ook bij visualiseren welke van de drie die ik gepost heb het beste/minst slecht zou staan?quote:
En hoe wil je die lucht comprimeren dan ?quote:
Wellicht dat een Borsalino aanmerkelijk langer meegaat dan een ander merk dat vergelijkbare hoofddeksels produceert ?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef Dingest het volgende:
Overigens is-ie na 3 jaar wel eens aan vervanging toe. Ik weet nog niet of ik die hier boven staat weer neem, of voor een iets statigere Stetson ga (die ik per ongeluk eerst gepost had).
[ afbeelding ]
Dit zou helemaal briljant zijn, maar Borsalino is hoogwaardige kwaliteit en Italiaans, dus duur. 300e gaat mij nog net iets te ver
[ afbeelding ]
Al gaan Panama-hoeden nog een stuk hoger in de prijs
waar het om gaat is:quote:Op zondag 29 juli 2012 03:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
En hoe wil je die lucht comprimeren dan ?
[..]
Wellicht dat een Borsalino aanmerkelijk langer meegaat dan een ander merk dat vergelijkbare hoofddeksels produceert ?
Overigens vind ik die dingen belachelijk, maar dat ter zijde.
ja maar doordat er geen zware accu's nodig zijn heb je gewichtsvoordeel wat een hoop energieverbruik scheelt. van kolen naar electriciteit naar accu naar verbruik is een proces waar sowieso vrij veel energie verloren gaat.quote:Op zondag 29 juli 2012 07:04 schreef 2cv het volgende:
Het milieuvriendelijke is een beetje het punt. Er komt wel schone lucht uit die motor, maar er is energie voor nodig om die lucht samen te persen. En als die energie uit een kolencentrale komt ...
Hier ook waarschijnlijk misschien vanmiddag nog even naar tt vessemquote:
* lipje geeft Anne ook een koffiequote:
je hebt caffeine nodig om wakker te wordenquote:
Ik ben wakkerquote:Op zondag 29 juli 2012 12:06 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt caffeine nodig om wakker te worden
bronquote:Theïne, cafeïne en andere stoffen
Bij het trekken van thee in heet water komen vooral geur- en smaakstoffen vrij, waaronder 'theïne'. Theïne is een andere benaming voor cafeïne, een stof die effect heeft op het menselijk functioneren. De meeste mensen voelen zich alerter na het gebruik van cafeïne. Een kop thee bevat gemiddeld 30 milligram cafeïne, een kop koffie bevat gemiddeld 75 milligram cafeïne. Naast cafeïne bevat thee ook theanine en fluoride.
stuiter je al door de woonkamer?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben wakker [ afbeelding ] [ afbeelding ] !
Nee, ik zit rustig op m'n stoel. Typt anders zo lastigquote:Op zondag 29 juli 2012 12:09 schreef lipje het volgende:
[..]
stuiter je al door de woonkamer?
zo nee, dan heb je te weinig suiker op
hij heeft je 8 weken rust gegeven om af te kickenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik zit rustig op m'n stoel. Typt anders zo lastig.
SD vindt me vaak al druk zat, dus ik ben van de suiker af!
Jij denkt. Anne een grammatica-fout. M5 ook eenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat licht er aan, als het goede koffie is wel, anders liever kruimels!
Je hebt me door!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij denkt. Anne een grammatica-fout. M5 ook een?
Da's tegen stuifzandquote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef .Neovo. het volgende:
Middag.
Lach me ziek om de mensen die nu op het strand lichen. Dikke regenbuien
Strand is hier 'n paar kilometer van m'n huis. De zon schijnt hier, strak blauwe lucht.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef .Neovo. het volgende:
Middag.
in groningen is dan ook geen strand, maar ze zijn daar maar met zand gestopt omdat ze anders ook niet wisten met dat ellendige stuk landquote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef .Neovo. het volgende:
Middag.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef densmee het volgende:
[..]
in groningen is dan ook geen strand, maar ze zijn daar maar met zand gestopt omdat ze anders ook niet wisten met dat ellendige stuk land
Dikke bewolking hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Strand is hier 'n paar kilometer van m'n huis. De zon schijnt hier, strak blauwe lucht.
Gelukkig woon ik niet in Groningen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef densmee het volgende:
[..]
in groningen is dan ook geen strand, maar ze zijn daar maar met zand gestopt omdat ze anders ook niet wisten met dat ellendige stuk land
ach ja vriesland ligt ook daar ergens in de buurt, allemaal geen flikker waardquote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dikke bewolking hier.
[..]
Gelukkig woon ik niet in Groningen.
Oh, er is wel een kleine poel waar een strand aanligt. Dat is op de grens met Friesland.
In Zuid-Limburg is het wel lekker makkelijk. Daar komt het strand gewoon naar je toe. Zuid-Limburg, je zou er maar wonen.
ze incasseren wel goed in Leeuwardenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:01 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja vriesland ligt ook daar ergens in de buurt, allemaal geen flikker waard
daarom kunnen ze ook beter gelijk aanstoken daarquote:
eerst aanstoken dan opstoken en dan een volledige verbranding krijgenquote:
kom je de luiers verwisselen?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef Alfisti het volgende:
sLippie......... hoe gaat het met de kroost??
Uhmm........................ neequote:
quote:of zoals de kinderarts zei: "Vooral zo doorgaaan" [/Barry Stevens]
Helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:19 schreef Alfisti het volgende:
@SD: Is het al bekend wanneer je gaat knuppelrukken in die auslande?
mooi kan hij ze direct uploaden inderdaadquote:
Foon is goed zat; waarschijnlijk is dat ook het enige wat ik ermee kan daarquote:Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef Alfisti het volgende:
Goed bezig dus![]()
Vergeet je de fotocamera niet?
Dat wordt iets lastiger denk ikquote:Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi kan hij ze direct uploaden inderdaad
hij krijgt zat betaald daar in den vreemde dus een iets hogere rekening kan geen probleem zijnquote:
Als er geeneens internet toegang is, ook niet via je telefoon, houdt het al snel op, smeeke.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef densmee het volgende:
[..]
hij krijgt zat betaald daar in den vreemde dus een iets hogere rekening kan geen probleem zijn
Group B Monstersquote:
golfquote:Op zondag 29 juli 2012 17:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Sjonnie met zijn golf waar de stereo meer vermogen heeft dat de motor?
golf IS toch een brave burgerbak?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
golf
ik rij gewoon een brave burgerbak
maar wil natuurlijk wel fatsoenlijke installatie hebben voor als de muziek stopt op de party's waar ik heen ga deze zomer
als je sjonnie heet wel jaquote:
Ziet eruit als puinzooi. zonde van je geld.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet binnenkort maar eens zoiets gaan inbouwen
ja, ben nog ff aan het verder zoekenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet eruit als puinzooi. zonde van je geld.
Lijkt er al iets meer op, maar nog niet je-van-het.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, ben nog ff aan het verder zoeken
wil er eigenlijk niet meer dan 100-150 aan uitgeven maar deze ziet er ook wel vet uit
Ja, Siberië ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 17:31 schreef Dingest het volgende:
St. Eustatius, SD?Ik ken lulligere plekken om een paar maandjes te gaan werken
2 linkerhanden idd jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt er al iets meer op, maar nog niet je-van-het.
Heb je 2 linker of rechterhanden? en wat luister je qua muziek?
gelukkig bestaat er internetquote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, Siberië ofzo![]()
Niet helemaal verkeerd, alleen een beetje lang; 8 weken zonder mijn liefje
Hmkay, dan zou ik op zoek gaan naar iets in 15 inch, in een enkele gepoorte kist. láág vermogen ipv hoog. cijfertjes slaan meestal nergens op, zeker met die goedkope rommel..quote:Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
2 linkerhanden idd ja
maar het hoeft ook niet heel overdreven, heb meestal gewoon radio veronica aan staan.
en verder tig reggae/reggaeton cd's erin, daarvoor is een lekkere bas wel een vereiste
ziet er wel goed uit jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, dan zou ik op zoek gaan naar iets in 15 inch, in een enkele gepoorte kist. láág vermogen ipv hoog. cijfertjes slaan meestal nergens op, zeker met die goedkope rommel..
Dit niks?
Ja, alleen daar waarschijnlijk niet. Niet zoals hier iig.. misschien iets prepaid ofzo, effe kijken als ik daar ben.. ik las dat er sowieso internet in de bieb is, ik weet alleen niet waar de bieb is, en of we daar enigszins in de buurt zittenquote:
Hele set wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit ja
vind alleen 200 euro voor 1 woofertje beetje duur, wil eigenlijk ook een hele set erin
levert zo'n 100watt ding wel beetje indrukwekkend geluid dan?
de buren moeten natuurlijk wel weten wanneer ik aan kom rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, alleen daar waarschijnlijk niet. Niet zoals hier iig.. misschien iets prepaid ofzo, effe kijken als ik daar ben.. ik las dat er sowieso internet in de bieb is, ik weet alleen niet waar de bieb is, en of we daar enigszins in de buurt zitten![]()
Klapjap gaat iig mee, al is het maar om film te kunnen kijken
[..]
Hele set wat?hele set, woofer, versterker en boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeft ook niet perse die goedkope meuk te zijn, dan kijk ik wel gewoon op de tweedehands markt
maar hoeft natuurlijk ook niet allemaal in 1 keer, kan er prima eerst een versterker en een woofer in doen en goede boxen uitzoeken
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
Deze wel, kan een ander filmpje over het oversteken wanneer de spoorbomen gesloten zijn niet vinden. Is ook aardig duidelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:49 schreef 2cv het volgende:
Filmpje lijkt me voornamelijk gericht op spoorwegwerklui, toch ?
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
De tering, misschien moeten wij ook eens dit soort filmpjes in Nederland bij het spoor gaan gebruiken. Geen suggestie, maar gewoon KEI en KEIHARD. Het Britse Prorail houdt niet van suggestie, flikken dit soort dingen vaker. Maakt wel indruk.
Filmpje kan als schokkend ervaren worden!dan mag je beter opletten, hier in nederland gaan ze de scholen langs en laten ze een vergelijkbaar filmpje zien maar dan met kinderen erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die boodschap komt beter over dan een of ander slecht gemixt youtube filmpje
bitch maar tegen een ander
Laat ik het zo zeggen; in mijn astra zit alleen al voor 300¤ aan bekabeling en de zekeringen enzo.. kan misschien ook wel voor de helft, maar dan heb je spul wat kapot gaat of het nét niet is..quote:Op zondag 29 juli 2012 18:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hele set, woofer, versterker en boxen.
hoeft ook niet perse die goedkope meuk te zijn, dan kijk ik wel gewoon op de tweedehands markt
maar hoeft natuurlijk ook niet allemaal in 1 keer, kan er prima eerst een versterker en een woofer in doen en goede boxen uitzoeken
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
De tering, misschien moeten wij ook eens dit soort filmpjes in Nederland bij het spoor gaan gebruiken. Geen suggestie, maar gewoon KEI en KEIHARD. Het Britse Prorail houdt niet van suggestie, flikken dit soort dingen vaker. Maakt wel indruk.
Filmpje kan als schokkend ervaren worden!Die van Road Safety gaan nog wel een stukje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hakken er redelijk hard in, geen slecht systeem; gewoon de bittere realiteit.
Da's wel het nadeel, maar op zich valt 8 weken toch nog wel te overzien? Je zit wel op een vrij briljante plek, mooie kans iigquote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, Siberië ofzo![]()
Niet helemaal verkeerd, alleen een beetje lang; 8 weken zonder mijn liefje![]()
goedkoop is vaak duurkoop ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; in mijn astra zit alleen al voor 300¤ aan bekabeling en de zekeringen enzo.. kan misschien ook wel voor de helft, maar dan heb je spul wat kapot gaat of het nét niet is..
De ervaring leert, dat zoiets 2 keer zo duur is als je met goedkope shit begint, beter koop je meteen alles fatsoenlijk, anders blijf je nieuwe shit kopen.
Het allerbelangrijkste is een goede HU, begin daar maar eens mee. Iets wat instelbare filters heeft voor low- en highpass, leifst Alpine, maar Clarion, Kenwood, Pioneer of Sony mogen ook, in die volgorde van voorkeur zo ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
Dat zijn nog steeds suggestieve filmpjes en enkel voor scholen. De filmpjes van NR (Britse Prorail) en BR (Britse NS) gaan nog een stapje verder.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan mag je beter opletten, hier in nederland gaan ze de scholen langs en laten ze een vergelijkbaar filmpje zien maar dan met kinderen erin.
en die boodschap komt beter over dan een of ander slecht gemixt youtube filmpje
Die Engelsen zijn erg goed in shockeren.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:56 schreef Dingest het volgende:
Die van Road Safety gaan nog wel een stukje verderDie hakken er redelijk hard in, geen slecht systeem; gewoon de bittere realiteit.
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
goedkoop is vaak duurkoop ja.
maar het hoeft echt geen professionele installatie te zijn, zolang het maar flink herrie maakt als ik in m'n xantia aan kom rollen
Vering in de laagste stand zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
een kind door een trein aangereden zien worden is enkel suggestief volgens jou?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds suggestieve filmpjes en enkel voor scholen. De filmpjes van NR (Britse Prorail) en BR (Britse NS) gaan nog een stapje verder.
[..]
Die Engelsen zijn erg goed in shockeren.
zo rijd ik sws alquote:
alsof ik achterlijk ben, tuurlijk rijd ik niet zoquote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
Mooi, dan wil ik jouw Xantia niet hebben als jij er klaar mee bent.
8 Weken is lang man.. als ik terugkom is het herfstquote:Op zondag 29 juli 2012 18:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die van Road Safety gaan nog wel een stukje verderDie hakken er redelijk hard in, geen slecht systeem; gewoon de bittere realiteit.
[..]
Da's wel het nadeel, maar op zich valt 8 weken toch nog wel te overzien? Je zit wel op een vrij briljante plek, mooie kans iig
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
goedkoop is vaak duurkoop ja.
maar het hoeft echt geen professionele installatie te zijn, zolang het maar flink herrie maakt als ik in m'n xantia aan kom rollen
We beginnen allemaal met 'flink herrie' maar die goedkope zooi gaat nooit hard genoeg, en dus gaat het kapot. Wil je een voorspelling? eerst de amp van het setje.. kutding, ik koop een betere 100 watt meer. die speelt de sub aan stront, dus daar komt ook een zwaardere voor, dan heb je meer laag als mid en hoog, moet er een (uiteraard cheapass) composetje in, versterkertje eraan, daarbij behorende kutkabelsetje gekocht en erin, spelen; klinkt bagger.. andere speakers.. nog steeds bagger, andere amp: ow, bekabeling van de vorige amp te licht, eruit, zwaardere erin, da's al beter.. nu gaat het hard.. en na een maand ben je eraan gewend, of kom je erachter dat het eeigenlijk helemaal niet zo hard kan als je dacht met de deuren open.. gaat 'ie weer van bovenaf aan; ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In één keer goed: doe maar minstens 1000 - 1500¤, als je het zelf een beetje inbouwt.. is nog niet show of drag, maar dan kun je je passagiers vrijwillig laten uitstappen, en krijg je bij de overburen de vitrinekast aan het rammelen.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
You wishquote:
Offcoursequote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Anne het volgende:
Ja? Je wilt een foto van SD in z'n boxershort?
Oh yes I doquote:
lekker dan als je met minstens 3 verschillende soorten gehoorbescherming in de auto moet zittenquote:
Is dat dialect? Ach, als het beessie maar een naampie heeft hehquote:
Wie zegt er dat dat rijdt?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
lekker dan als je met minstens 3 verschillende soorten gehoorbescherming in de auto moet zitten
Stuur ff een foto van jou in boxershort en dan demonstreer ik het.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat dialect? Ach, als het beessie maar een naampie heeft heh
niemand?quote:
IN zo'n ding zitten is bijna niet te doen, en levensgevaarlijk ivbm je hart. zoals zij zit, zit ze in de subpoort, en dus krijgt ze voornamelijk de luchtdruk mee. Geluid wil van achteraf heel slecht je oren in; zit een schelpje voorquote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niemand?
ik heb het over in de auto zitten, en dat zie ik dat meisje toch echt doen
toen ik vorig jaar last van m'n hart kreeg toen kon ik idd ook niet bij een maat van me in de auto zitten als ie de bass vol open had, dan moest ik meteen maandvoorraad medicijnen nemen om weer normaal hartritme te krijgenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
IN zo'n ding zitten is bijna niet te doen, en levensgevaarlijk ivbm je hart. zoals zij zit, zit ze in de subpoort, en dus krijgt ze voornamelijk de luchtdruk mee. Geluid wil van achteraf heel slecht je oren in; zit een schelpje voor
gister in mn ondergoed een meer in gedoken, beviel ook welquote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef Anne het volgende:
Vandaag wel. In ondergoed op de bank hang dag.
Gelukkig maak je niet overal foto's van.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister in mn ondergoed een meer in gedoken, beviel ook wel
ik heb afgelopen weekend uberhaupt amper fotos gemaakt. zelfs bij de intocht van het truckstar festival maar een stuk of 600.quote:
Staat hier in de koelkastquote:
niet aanstellenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, mijn CV ketel werkt weer. Douchen met koud water is ook maar zo-zo
Kom je toevallig nog langs zuid-Limburg vandaag?quote:
Noop, wel in Gennepquote:Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kom je toevallig nog langs zuid-Limburg vandaag?
Kan jij niet, want jij hebt een lamme voorwielaangedreven diesel automaatquote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kan ik ook wel, en ik heb een veel kleinere woonkamer
als ik eerst de vloer in de was zet(of hoe dat ook heetquote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan jij niet, want jij hebt een lamme voorwielaangedreven diesel automaat
Hahahaha.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan jij niet, want jij hebt een lamme voorwielaangedreven diesel automaat
Jij kan van z'n lang zal zijn leven niet driften met die auto.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als ik eerst de vloer in de was zet(of hoe dat ook heet) dan glijdt het wel hoor
jij niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mogen we wel posten zonder toezicht dan?
Prachtig hoe die vent vol overtuiging over zijn werk kon vertellen.quote:
Altijd een lache antwoordquote:
Ik zat bij een opera...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef lipje het volgende:
is iedereen verstoppertje aan het spelen, nu de mods geen tijd hebben voor ons?
Wel eens gedacht aan een klein aanloopje in plaats van tegen een stoeprand op proberen te rijden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
die xantia is best wel snel in z'n achteruit
maar some how moet je echt gas vol indrukken wil je een stoeprandje op bij het parkeren ofzo
soms is daar de ruimte niet voor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wel eens gedacht aan een klein aanloopje in plaats van tegen een stoeprand op proberen te rijden?
jep een flikkerse bende inderdaadquote:
Nog 38 uur, en dan ben ik eindelijk van dat gekontenbonk verlostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog 38 uur, en dan ben ik eindelijk van dat gekontenbonk verlosten jij gaat dat nog missen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Je kan ook proberen je banden heel te houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
die xantia is best wel snel in z'n achteruit
maar some how moet je echt gas vol indrukken wil je een stoeprandje op bij het parkeren ofzo
probeer ik een keer in het vak te parkeren, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan ook proberen je banden heel te houden
If webs=o;A=1quote:
Pas gekeurd; ik lijd nergens aanquote:
De lokale webdesignboer heeft ook weer gescored zo te zienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef .Neovo. het volgende:
Wij hebben ook een mooie website http://www.wielrennensurhuisterveen.nl/
Lokaal = Drachten in dit geval...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De lokale webdesignboer heeft ook weer gescored zo te zien
kan je zien wat een gehucht Surhuisterveen eigenlijk isquote:
je kan naar Grunquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
Gelukkig is het op drachten na een plaats waar nog wel wat te doen is. In de wijde omgeving is verder helemaal niks te doen.
Ja, hij op Groningen, want andersom...quote:
Hmm, ik zeg niksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:31 schreef Alfisti het volgende:
Had een SD actie volgens mij kunnen zijn!![]()
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=36109
Nee, niet echt. Alhoewel ik in de stad Groningen geboren ben, heb ik er verder niks mee.quote:
daar zoek ik iig niet naar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/367601
Ja, of haal diep adem in de wijk Selwerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom je geluk uitproberen in oosterpark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |