Jij denkt. Anne een grammatica-fout. M5 ook eenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat licht er aan, als het goede koffie is wel, anders liever kruimels!
Je hebt me door!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij denkt. Anne een grammatica-fout. M5 ook een?
Da's tegen stuifzandquote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef .Neovo. het volgende:
Middag.
Lach me ziek om de mensen die nu op het strand lichen. Dikke regenbuien
Strand is hier 'n paar kilometer van m'n huis. De zon schijnt hier, strak blauwe lucht.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef .Neovo. het volgende:
Middag.
in groningen is dan ook geen strand, maar ze zijn daar maar met zand gestopt omdat ze anders ook niet wisten met dat ellendige stuk landquote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef .Neovo. het volgende:
Middag.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef densmee het volgende:
[..]
in groningen is dan ook geen strand, maar ze zijn daar maar met zand gestopt omdat ze anders ook niet wisten met dat ellendige stuk land
Dikke bewolking hier.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Strand is hier 'n paar kilometer van m'n huis. De zon schijnt hier, strak blauwe lucht.
Gelukkig woon ik niet in Groningen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef densmee het volgende:
[..]
in groningen is dan ook geen strand, maar ze zijn daar maar met zand gestopt omdat ze anders ook niet wisten met dat ellendige stuk land
ach ja vriesland ligt ook daar ergens in de buurt, allemaal geen flikker waardquote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dikke bewolking hier.
[..]
Gelukkig woon ik niet in Groningen.
Oh, er is wel een kleine poel waar een strand aanligt. Dat is op de grens met Friesland.
In Zuid-Limburg is het wel lekker makkelijk. Daar komt het strand gewoon naar je toe. Zuid-Limburg, je zou er maar wonen.
ze incasseren wel goed in Leeuwardenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:01 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja vriesland ligt ook daar ergens in de buurt, allemaal geen flikker waard
daarom kunnen ze ook beter gelijk aanstoken daarquote:
eerst aanstoken dan opstoken en dan een volledige verbranding krijgenquote:
kom je de luiers verwisselen?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef Alfisti het volgende:
sLippie......... hoe gaat het met de kroost??
Uhmm........................ neequote:
quote:of zoals de kinderarts zei: "Vooral zo doorgaaan" [/Barry Stevens]
Helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:19 schreef Alfisti het volgende:
@SD: Is het al bekend wanneer je gaat knuppelrukken in die auslande?
mooi kan hij ze direct uploaden inderdaadquote:
Foon is goed zat; waarschijnlijk is dat ook het enige wat ik ermee kan daarquote:Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef Alfisti het volgende:
Goed bezig dus![]()
Vergeet je de fotocamera niet?
Dat wordt iets lastiger denk ikquote:Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi kan hij ze direct uploaden inderdaad
hij krijgt zat betaald daar in den vreemde dus een iets hogere rekening kan geen probleem zijnquote:
Als er geeneens internet toegang is, ook niet via je telefoon, houdt het al snel op, smeeke.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef densmee het volgende:
[..]
hij krijgt zat betaald daar in den vreemde dus een iets hogere rekening kan geen probleem zijn
Group B Monstersquote:
golfquote:Op zondag 29 juli 2012 17:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Sjonnie met zijn golf waar de stereo meer vermogen heeft dat de motor?
golf IS toch een brave burgerbak?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
golf
ik rij gewoon een brave burgerbak
maar wil natuurlijk wel fatsoenlijke installatie hebben voor als de muziek stopt op de party's waar ik heen ga deze zomer
als je sjonnie heet wel jaquote:
Ziet eruit als puinzooi. zonde van je geld.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet binnenkort maar eens zoiets gaan inbouwen
ja, ben nog ff aan het verder zoekenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet eruit als puinzooi. zonde van je geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |