Zou zomaar kunnen.. ik vergeet zulke dingen, jij blijkbaar nietquote:Op zondag 29 juli 2012 02:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij droeg er eentje destijds op de ring. Weet je niet meer?
quote:Op zondag 29 juli 2012 03:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.. ik vergeet zulke dingen, jij blijkbaar niet
Kan jij je er dan ook bij visualiseren welke van de drie die ik gepost heb het beste/minst slecht zou staan?quote:
En hoe wil je die lucht comprimeren dan ?quote:
Wellicht dat een Borsalino aanmerkelijk langer meegaat dan een ander merk dat vergelijkbare hoofddeksels produceert ?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef Dingest het volgende:
Overigens is-ie na 3 jaar wel eens aan vervanging toe. Ik weet nog niet of ik die hier boven staat weer neem, of voor een iets statigere Stetson ga (die ik per ongeluk eerst gepost had).
[ afbeelding ]
Dit zou helemaal briljant zijn, maar Borsalino is hoogwaardige kwaliteit en Italiaans, dus duur. 300e gaat mij nog net iets te ver
[ afbeelding ]
Al gaan Panama-hoeden nog een stuk hoger in de prijs
waar het om gaat is:quote:Op zondag 29 juli 2012 03:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
En hoe wil je die lucht comprimeren dan ?
[..]
Wellicht dat een Borsalino aanmerkelijk langer meegaat dan een ander merk dat vergelijkbare hoofddeksels produceert ?
Overigens vind ik die dingen belachelijk, maar dat ter zijde.
ja maar doordat er geen zware accu's nodig zijn heb je gewichtsvoordeel wat een hoop energieverbruik scheelt. van kolen naar electriciteit naar accu naar verbruik is een proces waar sowieso vrij veel energie verloren gaat.quote:Op zondag 29 juli 2012 07:04 schreef 2cv het volgende:
Het milieuvriendelijke is een beetje het punt. Er komt wel schone lucht uit die motor, maar er is energie voor nodig om die lucht samen te persen. En als die energie uit een kolencentrale komt ...
Hier ook waarschijnlijk misschien vanmiddag nog even naar tt vessemquote:

* lipje geeft Anne ook een koffiequote:
je hebt caffeine nodig om wakker te wordenquote:
Ik ben wakkerquote:Op zondag 29 juli 2012 12:06 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt caffeine nodig om wakker te worden
bronquote:Theïne, cafeïne en andere stoffen
Bij het trekken van thee in heet water komen vooral geur- en smaakstoffen vrij, waaronder 'theïne'. Theïne is een andere benaming voor cafeïne, een stof die effect heeft op het menselijk functioneren. De meeste mensen voelen zich alerter na het gebruik van cafeïne. Een kop thee bevat gemiddeld 30 milligram cafeïne, een kop koffie bevat gemiddeld 75 milligram cafeïne. Naast cafeïne bevat thee ook theanine en fluoride.
stuiter je al door de woonkamer?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben wakker [ afbeelding ] [ afbeelding ] !
Nee, ik zit rustig op m'n stoel. Typt anders zo lastigquote:Op zondag 29 juli 2012 12:09 schreef lipje het volgende:
[..]
stuiter je al door de woonkamer?
zo nee, dan heb je te weinig suiker op
hij heeft je 8 weken rust gegeven om af te kickenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik zit rustig op m'n stoel. Typt anders zo lastig.
SD vindt me vaak al druk zat, dus ik ben van de suiker af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |