Helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:19 schreef Alfisti het volgende:
@SD: Is het al bekend wanneer je gaat knuppelrukken in die auslande?
mooi kan hij ze direct uploaden inderdaadquote:
Foon is goed zat; waarschijnlijk is dat ook het enige wat ik ermee kan daarquote:Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef Alfisti het volgende:
Goed bezig dus![]()
Vergeet je de fotocamera niet?
Dat wordt iets lastiger denk ikquote:Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi kan hij ze direct uploaden inderdaad
hij krijgt zat betaald daar in den vreemde dus een iets hogere rekening kan geen probleem zijnquote:
Als er geeneens internet toegang is, ook niet via je telefoon, houdt het al snel op, smeeke.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef densmee het volgende:
[..]
hij krijgt zat betaald daar in den vreemde dus een iets hogere rekening kan geen probleem zijn
Group B Monstersquote:
golfquote:Op zondag 29 juli 2012 17:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Sjonnie met zijn golf waar de stereo meer vermogen heeft dat de motor?
golf IS toch een brave burgerbak?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
golf
ik rij gewoon een brave burgerbak
maar wil natuurlijk wel fatsoenlijke installatie hebben voor als de muziek stopt op de party's waar ik heen ga deze zomer
als je sjonnie heet wel jaquote:
Ziet eruit als puinzooi. zonde van je geld.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet binnenkort maar eens zoiets gaan inbouwen
ja, ben nog ff aan het verder zoekenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet eruit als puinzooi. zonde van je geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |