Lijkt er al iets meer op, maar nog niet je-van-het.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, ben nog ff aan het verder zoeken
wil er eigenlijk niet meer dan 100-150 aan uitgeven maar deze ziet er ook wel vet uit
Ja, Siberië ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 17:31 schreef Dingest het volgende:
St. Eustatius, SD?Ik ken lulligere plekken om een paar maandjes te gaan werken
2 linkerhanden idd jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt er al iets meer op, maar nog niet je-van-het.
Heb je 2 linker of rechterhanden? en wat luister je qua muziek?
gelukkig bestaat er internetquote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, Siberië ofzo![]()
Niet helemaal verkeerd, alleen een beetje lang; 8 weken zonder mijn liefje
Hmkay, dan zou ik op zoek gaan naar iets in 15 inch, in een enkele gepoorte kist. láág vermogen ipv hoog. cijfertjes slaan meestal nergens op, zeker met die goedkope rommel..quote:Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
2 linkerhanden idd ja
maar het hoeft ook niet heel overdreven, heb meestal gewoon radio veronica aan staan.
en verder tig reggae/reggaeton cd's erin, daarvoor is een lekkere bas wel een vereiste
ziet er wel goed uit jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, dan zou ik op zoek gaan naar iets in 15 inch, in een enkele gepoorte kist. láág vermogen ipv hoog. cijfertjes slaan meestal nergens op, zeker met die goedkope rommel..
Dit niks?
Ja, alleen daar waarschijnlijk niet. Niet zoals hier iig.. misschien iets prepaid ofzo, effe kijken als ik daar ben.. ik las dat er sowieso internet in de bieb is, ik weet alleen niet waar de bieb is, en of we daar enigszins in de buurt zittenquote:
Hele set wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit ja
vind alleen 200 euro voor 1 woofertje beetje duur, wil eigenlijk ook een hele set erin
levert zo'n 100watt ding wel beetje indrukwekkend geluid dan?
de buren moeten natuurlijk wel weten wanneer ik aan kom rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, alleen daar waarschijnlijk niet. Niet zoals hier iig.. misschien iets prepaid ofzo, effe kijken als ik daar ben.. ik las dat er sowieso internet in de bieb is, ik weet alleen niet waar de bieb is, en of we daar enigszins in de buurt zitten![]()
Klapjap gaat iig mee, al is het maar om film te kunnen kijken
[..]
Hele set wat?hele set, woofer, versterker en boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeft ook niet perse die goedkope meuk te zijn, dan kijk ik wel gewoon op de tweedehands markt
maar hoeft natuurlijk ook niet allemaal in 1 keer, kan er prima eerst een versterker en een woofer in doen en goede boxen uitzoeken
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
Deze wel, kan een ander filmpje over het oversteken wanneer de spoorbomen gesloten zijn niet vinden. Is ook aardig duidelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:49 schreef 2cv het volgende:
Filmpje lijkt me voornamelijk gericht op spoorwegwerklui, toch ?
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
De tering, misschien moeten wij ook eens dit soort filmpjes in Nederland bij het spoor gaan gebruiken. Geen suggestie, maar gewoon KEI en KEIHARD. Het Britse Prorail houdt niet van suggestie, flikken dit soort dingen vaker. Maakt wel indruk.
Filmpje kan als schokkend ervaren worden!dan mag je beter opletten, hier in nederland gaan ze de scholen langs en laten ze een vergelijkbaar filmpje zien maar dan met kinderen erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die boodschap komt beter over dan een of ander slecht gemixt youtube filmpje
bitch maar tegen een ander
Laat ik het zo zeggen; in mijn astra zit alleen al voor 300¤ aan bekabeling en de zekeringen enzo.. kan misschien ook wel voor de helft, maar dan heb je spul wat kapot gaat of het nét niet is..quote:Op zondag 29 juli 2012 18:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hele set, woofer, versterker en boxen.
hoeft ook niet perse die goedkope meuk te zijn, dan kijk ik wel gewoon op de tweedehands markt
maar hoeft natuurlijk ook niet allemaal in 1 keer, kan er prima eerst een versterker en een woofer in doen en goede boxen uitzoeken
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
De tering, misschien moeten wij ook eens dit soort filmpjes in Nederland bij het spoor gaan gebruiken. Geen suggestie, maar gewoon KEI en KEIHARD. Het Britse Prorail houdt niet van suggestie, flikken dit soort dingen vaker. Maakt wel indruk.
Filmpje kan als schokkend ervaren worden!Die van Road Safety gaan nog wel een stukje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hakken er redelijk hard in, geen slecht systeem; gewoon de bittere realiteit.
Da's wel het nadeel, maar op zich valt 8 weken toch nog wel te overzien? Je zit wel op een vrij briljante plek, mooie kans iigquote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, Siberië ofzo![]()
Niet helemaal verkeerd, alleen een beetje lang; 8 weken zonder mijn liefje![]()
goedkoop is vaak duurkoop ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; in mijn astra zit alleen al voor 300¤ aan bekabeling en de zekeringen enzo.. kan misschien ook wel voor de helft, maar dan heb je spul wat kapot gaat of het nét niet is..
De ervaring leert, dat zoiets 2 keer zo duur is als je met goedkope shit begint, beter koop je meteen alles fatsoenlijk, anders blijf je nieuwe shit kopen.
Het allerbelangrijkste is een goede HU, begin daar maar eens mee. Iets wat instelbare filters heeft voor low- en highpass, leifst Alpine, maar Clarion, Kenwood, Pioneer of Sony mogen ook, in die volgorde van voorkeur zo ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
Dat zijn nog steeds suggestieve filmpjes en enkel voor scholen. De filmpjes van NR (Britse Prorail) en BR (Britse NS) gaan nog een stapje verder.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan mag je beter opletten, hier in nederland gaan ze de scholen langs en laten ze een vergelijkbaar filmpje zien maar dan met kinderen erin.
en die boodschap komt beter over dan een of ander slecht gemixt youtube filmpje
Die Engelsen zijn erg goed in shockeren.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:56 schreef Dingest het volgende:
Die van Road Safety gaan nog wel een stukje verderDie hakken er redelijk hard in, geen slecht systeem; gewoon de bittere realiteit.
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
goedkoop is vaak duurkoop ja.
maar het hoeft echt geen professionele installatie te zijn, zolang het maar flink herrie maakt als ik in m'n xantia aan kom rollen
Vering in de laagste stand zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
een kind door een trein aangereden zien worden is enkel suggestief volgens jou?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds suggestieve filmpjes en enkel voor scholen. De filmpjes van NR (Britse Prorail) en BR (Britse NS) gaan nog een stapje verder.
[..]
Die Engelsen zijn erg goed in shockeren.
zo rijd ik sws alquote:
alsof ik achterlijk ben, tuurlijk rijd ik niet zoquote:Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
Mooi, dan wil ik jouw Xantia niet hebben als jij er klaar mee bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |