quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Ibrahimovic wekt verbazing op training bij PSG en velt drie teamgenoten
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Ibrahimovic wekt verbazing op training bij PSG en velt drie teamgenoten
![]()
![]()
![]()
quote:
Die heb ik hier laatst allemaal gepost, website heet scammer en toch nog twijfelen om geld te sturenquote:
Wel een beetje aan de oude kant inderdaad.quote:
Inb4 Marc Dutroux.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
Die Belgen hebben zo'n zachtaardig accent. Je zou bijna denken dat alle Belgen hele lieve mensen zijn.
Hij wil een Philipijnse bruid van 21 jaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit voor een programma. Ik zie nu een oude kerel en wat is daar mee?
Ik heb het begin gemist, maar volgens mij wordt hij gewoon genaaid. Hij zal wel geld moeten sturen ofzo.quote:
Idd. Die kerel wordt gewoon gebruikt. Erg om te zien hoe onnozel en naief sommige mensen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar volgens mij wordt hij gewoon genaaid. Hij zal wel geld moeten sturen ofzo.
Die is gewoon verstandelijk beperkt toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die kerel wordt gewoon gebruikt. Erg om te zien hoe onnozel en naief sommige mensen kunnen zijn.
Ik weet niet hoe de grenzen daarvoor in België liggen, maar het zal niet veel schelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die is gewoon verstandelijk beperkt toch?
Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die is gewoon verstandelijk beperkt toch?
Oh die zijn er ook wel hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een bepaalde user hier in de SC bedoelde.
Nogmaals; ik heb die donuts niet op m'n lul gezet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een bepaalde user hier in de SC bedoelde.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik heb die donuts niet op m'n lul gezet.
Pics van die lul?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik heb die donuts niet op m'n lul gezet.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Die met die dubbelle facebook. Ja natuurlijk. Die vrouw verkleed als bruid ook hoor daar niet van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die kerel wordt gewoon gebruikt. Erg om te zien hoe onnozel en naief sommige mensen kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.Is 't nu ja of is 't nu nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, aanbod geldt alleen voor Jojoortje.
Madamequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor Sonja.
Als ze haar haar laat groeien en wat kilo's afvalt, ziet ze er gewoon weer goed uit.
En ze is nu 35, dus het is niet zo vreemd dat ze er wat minder goed uitziet dan 10 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoi Jojoortje.
Post dan gewoon hier.
Ik moet echt in VBL blijven. Ik begin veel te veel te trollen buiten VBL.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Waarom gaan mensen hier serieus op in?
Studio Sportzomer #4 -Tante Ada, oom Mart en de neefjes Robert en Niki
Ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet echt in VBL blijven. Ik begin veel te veel te trollen buiten VBL.
Jammer is dat he?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.Of er moet een ':')' komen. Nu snappen ze mijn troll niet.
Wij zijn enige die nog online zijn.quote:
quote:
Was meer om Smoofie welkom te laten voelen.quote:
Wat lief van jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Was meer om Smoofie welkom te laten voelen.
Nee, dat clownspak is niet saai te noemen idd. Of het gepast is in bed is weer een ander verhaal natuurlijk.quote:
Echt niet.quote:
Dankzij mij is er VBL SC en wil dat het nog open blijft.quote:
Komt omdat ze al een vriend heeft, anders deed ze dat niet,quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat clownspak is niet saai te noemen idd. Of het gepast is in bed is weer een ander verhaal natuurlijk.
Dankzij mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
Dankzij mij is er VBL SC en wil dat het nog open blijft.
Nee niet waar.quote:
Ja we zijn allemaal even goed!quote:
Nee het was HMF. Volgens HMF dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja we zijn allemaal even goed!
Nee serieus, vertel dat maar tegen die kleuters van je.
Het is De_kromme en Caland hun schuld, meer niet.
Mooi werk he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:
Jojo je bent een baas: [FAQ en FB] #117: Laat gaat joh.
Wanneer hij in zijn r6 zat, toen hij belde met Yvonne en wanneer hij Van Geel aan het pijpen was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het was ook HMF die er voor zorgde dat we nu niet in WOIII zitten, volgens HMF dan.
Daarom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het viel tong helemaal niet op ook, dat maakt het zo droog
De tering.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het viel tong helemaal niet op ook, dat maakt het zo droog
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:
Ergens in Augustus.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wanneer wordt bekend wie de nieuwe mod wordt? Ik heb zelf niet gesolliciteerd btw
Is goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zo maar eens Friends kijken. Al een tijdje niet gezien.
Is niet goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Jojoortje het volgende:
So no one told you life was gonna be this way...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ja die zag ik ookquote:Op zondag 29 juli 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
http://www.bordspel.nl/
Hier, alleen moet je je registreren. Dat is me teveel moeite
Awww lief.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:34 schreef napoleonfour het volgende:
ik speel via facebook altijd rummikub. Zo kan ik oefenen voor als ik weer eens tegen mijn oma ga spelen
Toch altijd verliezen, zij is echt te goed.quote:
Komt door de oorlog.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch altijd verliezen, zij is echt te goed.
Is hij klein of is hij een biatch?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:35 schreef Smoofie het volgende:
Polska is echt een kleine biatch, zag hem in spanje
nah dat denk ik nietquote:
Turkijequote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Niemand die vrouwenvolleybal kijkt??
Brazil vs Turkije
Waar?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Brazil vs Turkije
Wanneer moet Team USA basketballen, weet jij da?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Brazil vs Turkije
Vandaag.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer moet Team USA basketballen, weet jij da?
Vandaag ja, ik hoorde gisteren woensdagquote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer moet Team USA basketballen, weet jij da?
nee toch? vandaag GB en NIG-TUN geloof ik.quote:
NOS zei vandaag om 14:30quote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee toch? vandaag GB en NIG-TUN geloof ik.
ik tel pas nieuwe dagen als ik heb geslapen, maar goed nieuws gelukkig.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaag is dus vandaag hé, niet 28-07-2012
Wow het klinkt echt goed.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow het klinkt echt goed.![]()
Serieus bedankt.
quote:
quote:
http://www.tpenoc.net/download/london2012/Volleyball.pdfquote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand de regels van vrouwenvolleybal?? Waarom heeft een een witte shirt aan>? Wordt daar op gecumt op het einde ofzo?
Het lijkt godverdomme net tv!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een tering gasten allemaal in die praatprogramma's.
Staat daar niet in.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.tpenoc.net/download/london2012/Volleyball.pdf
Leef je uit.
Ja die andere [Het Algemene Nachtbagger Topic] #239 Iedereen dronkenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[nachtbagger]lapohunter _O_
Gewoon open
Ik heb er al weleens een topic over geopend. Je moet dat soort dingen niet blijven herhalen, dan is de lol er snel af.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vraag:
Is er al een topic open in ONZ?
The answer should be :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel dat Tong eensquote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er al weleens een topic over geopend. Je moet dat soort dingen niet blijven herhalen, dan is de lol er snel af.
Ah juist.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er al weleens een topic over geopend. Je moet dat soort dingen niet blijven herhalen, dan is de lol er snel af.
Blijkbaar hebben Herkenbaarheid, Dromenvanger en Fanta ruzie.quote:
Ik stel een moddergevecht voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben Herkenbaarheid, Dromenvanger en Fanta ruzie.
Weer na een meet lees ik net. Ben wel benieuwd of ze nog mensen hebben achter gelaten in een park.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Link?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene rel snapte ik niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weer na een meet lees ik net. Ben wel benieuwd of ze nog mensen hebben achter gelaten in een park.
Hun echte leven en Fok! leven is hetzelfde.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
Maar dit is een echte rel, want ze hebben elkaar ontmoet op de meet en de één zat over de andere te roddelen ofzo.
VET!
Daarom volgende topic hetzelfde tt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
Had ik btw al verteld dat ik verliefd ben op Ranomi?
Geweldig toch!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun echte leven en Fok! leven is hetzelfde.
Ik stem voor. Btw...seksuele gedachten zijn toch Haram in de Ramadan? Op je kniëen en om vergiffenis vragen jij!quote:
Ik doe bewust niet aan meets. Gaat me een stap te ver.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso al die mensen die naar al die meets gaan zitten echt te veel op Fok! hoor. Ok, het zal best leuk zijn op z'n tijd, maar heb 't idee dat sommigen er een sport van maken om zo vaak mogelijk Fok!-ers te ontmoeten.
Misschien wel geweldig, maar is het wel gezond?quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe bewust niet aan meets. Gaat me een stap te ver.
Vertel.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
Had ik btw al verteld dat ik verliefd ben op Raymond?
Zal ik doen baas.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stem voor. Btw...seksuele gedachten zijn toch Haram in de Ramadan? Op je kniëen en om vergiffenis vragen jij!
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nja...zou 't met wat leuke users van VBL nog net aandurven, puur omdat ik er nu al zolang mee aan 't lullen ben dat ik het zaakje wel vertrouw. Er zitten hier niet echt mongolen ofzo, zoals je die in andere fora wel veel ziet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ooohquote:
Ik zou het alleen doen als jullie toevallig de meet hier in Hengelo zouden houden in een cafe ofzo, dan zou ik misschien wel even binnen stappen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...zou 't met wat leuke users van VBL nog net aandurven, puur omdat ik er nu al zolang mee aan 't lullen ben dat ik het zaakje wel vertrouw. Er zitten hier niet echt mongolen ofzo, zoals je die in andere fora wel veel ziet.
Heb even gekeken, dit was het;quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene rel snapte ik niet.
Heb je daar een samenvatting van?
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
samenvatting: r&p meet (allemaal labiele mensen). 1 nog wat labieler dan de rest. sjaggo, drinkt aan begin avond fles wodka ineens leeg zo'n beetje, ligt half in coma in park waar ze met zijn allen zitten, drugs en drank gebruiken en een vuurtje hebben gestookt (kan blijkbaar in rotterdam). groep gaat naar huis en laat haar inmiddels dansend zingend en scheldend in het park alleen achter. ze zegt aangerand te zijn geloof ik. en er is een rar in omloop met haar en nog iemand anders op foto's welke overbelicht zijn en waar ze bepaald niet optimaal opstaat.
zoiets.
Ben ik met je eens. Maar met sommige users heb je wel wat leuker contact en merk je dat 't gewoon echt fatsoenlijke gasten zijn. Zo'n DonRaja zou ik bij wijze van spreken m'n hand voor in 't vuur steken dat hij prima te vertrouwen is.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou het alleen doen als jullie toevallig de meet hier in Hengelo zouden houden in een cafe ofzo, dan zou ik misschien wel even binnen stappen.
Maar mijn echte sociale contacten onderhoud ik toch liever met mijn eigen vrienden.
Gaat wel eens een fok meet goed?quote:
Voor de verandering.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
Ach, zolang deze sc maar geen onderdeel is van een rel ben ik allang tevreden.
Dat kloptquote:Op zondag 29 juli 2012 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar met sommige users heb je wel wat leuker contact en merk je dat 't gewoon echt fatsoenlijke gasten zijn. Zo'n DonRaja zou ik bij wijze van spreken m'n hand voor in 't vuur steken dat hij prima te vertrouwen is.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kloptDat heb ik ook wel bij sommige hier hoor. Geen idee of ze dat bij mij hebben. Ik denk dat de helft nog steeds denkt dat ik een man ben van in de 40.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
Hoewel ik wel benieuwd ben of HMF zo is in real life
ik heb ze gehad, helaas verwijderd omdat ik het nou geen succes vond.quote:
Hehe.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat die over 't algemeen niet op een elektrisch dekentje liggen.
Wat waren op die pics?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb ze gehad, helaas verwijderd omdat ik het nou geen succes vond.
Het lukte niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb ze gehad, helaas verwijderd omdat ik het nou geen succes vond.
Tikken, wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens hebben we wel wat joden tikken gegeven toen...dus in die zin maakt hij z'n praatjes wel waar natuurlijk.
ze was niet om aan te gluren inderdaad.quote:
Aha.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aan wat joden die bijdehand kwamen doen bij 't poolcafe tegen HMF met z'n Feyenoord-jas.
Ik weet ook je naam.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat die van mij zijn...
Je zou eens moeten weten wie.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat die van mij zijn...
Baas.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://web.archive.org/we(...)k.fok.nl/user/153459
Wat is dat?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://web.archive.org/we(...)k.fok.nl/user/153459
Jawel joh. Je bent met alle respect gewoon niet slim genoeg om een leugen zolang vol te houden.quote:
Ze kan toch zelf ook klikken.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je dat direct even verraadt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel joh. Je bent met alle respect gewoon niet slim genoeg om een leugen zolang vol te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
watbloed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was ook verkapt m'n vraag.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noorsbloed? Wat dat ook moge zijn.
Nee je weet het echt nietquote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet je naam echt.
Maarja, ander onderwerp
Ik kan mijn bronnen niet verradenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
DM dan gewoon ipv zo stoer te lopen doen joh
Komt goed schatjequote:Op zondag 29 juli 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dat noodzakelijk is
Wat ben je doorzichtig.
Jezus, wat een debielquote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef Jojoortje het volgende:
Had de boel bij mekaar gelogen dat z'n vriendin ernstig ziek was en dat zijn ongeboren kindje is overleden etc.
Iedereen dik in shock op Fok... wilden ze een inzamelactie houden want die kerel had bijna geen geld meer zogenaamd etc, bleek dat het allemaal een leugen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |