quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Ibrahimovic wekt verbazing op training bij PSG en velt drie teamgenoten
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Ibrahimovic wekt verbazing op training bij PSG en velt drie teamgenoten
![]()
![]()
![]()
quote:
Die heb ik hier laatst allemaal gepost, website heet scammer en toch nog twijfelen om geld te sturenquote:
Wel een beetje aan de oude kant inderdaad.quote:
Inb4 Marc Dutroux.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
Die Belgen hebben zo'n zachtaardig accent. Je zou bijna denken dat alle Belgen hele lieve mensen zijn.
Hij wil een Philipijnse bruid van 21 jaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit voor een programma. Ik zie nu een oude kerel en wat is daar mee?
Ik heb het begin gemist, maar volgens mij wordt hij gewoon genaaid. Hij zal wel geld moeten sturen ofzo.quote:
Idd. Die kerel wordt gewoon gebruikt. Erg om te zien hoe onnozel en naief sommige mensen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar volgens mij wordt hij gewoon genaaid. Hij zal wel geld moeten sturen ofzo.
Die is gewoon verstandelijk beperkt toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die kerel wordt gewoon gebruikt. Erg om te zien hoe onnozel en naief sommige mensen kunnen zijn.
Ik weet niet hoe de grenzen daarvoor in België liggen, maar het zal niet veel schelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die is gewoon verstandelijk beperkt toch?
Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die is gewoon verstandelijk beperkt toch?
Oh die zijn er ook wel hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een bepaalde user hier in de SC bedoelde.
Nogmaals; ik heb die donuts niet op m'n lul gezet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een bepaalde user hier in de SC bedoelde.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik heb die donuts niet op m'n lul gezet.
Pics van die lul?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik heb die donuts niet op m'n lul gezet.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |