Je hebt jongen die het niet kunnen, jongens die het moeten leren en jongens die het van nature al kunnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er is geen grotere afknapper dan jongens die niks weten van dirty talk
dat rappen is precies de reden dat iedereen kader dom vindquote:Op zondag 29 juli 2012 00:47 schreef xSummergirlx het volgende:
iedereen zegt kader is dom ,maar als wy gaan rappen sijn we gwn de BOM.
gaat ie alquote:
Ik gebruik MacBook Air 11" en kan er prima op werken zonder dat het scherm te klein is.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik gebruik een MacBook en een extern scherm voor specifieke taken, full-screen zuigt dan alleen omdat je maar 1 scherm kan gebruiken
Ik ben er wel roestig in gewordenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt jongen die het niet kunnen, jongens die het moeten leren en jongens die het van nature al kunnen.
dat ze uit de kast komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:49 schreef ChesterPerry het volgende:
waarom telkens in elk topic fipo of sepo? wat betekend dat
Met mijn 13" MacBook Pro wil het nog wel eens te klein zijn. Vooral in Photoshop.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik MacBook Air 11" en kan er prima op werken zonder dat het scherm te klein is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |