Je hebt jongen die het niet kunnen, jongens die het moeten leren en jongens die het van nature al kunnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er is geen grotere afknapper dan jongens die niks weten van dirty talk
dat rappen is precies de reden dat iedereen kader dom vindquote:Op zondag 29 juli 2012 00:47 schreef xSummergirlx het volgende:
iedereen zegt kader is dom ,maar als wy gaan rappen sijn we gwn de BOM.
gaat ie alquote:
Ik gebruik MacBook Air 11" en kan er prima op werken zonder dat het scherm te klein is.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik gebruik een MacBook en een extern scherm voor specifieke taken, full-screen zuigt dan alleen omdat je maar 1 scherm kan gebruiken
Ik ben er wel roestig in gewordenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt jongen die het niet kunnen, jongens die het moeten leren en jongens die het van nature al kunnen.
dat ze uit de kast komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:49 schreef ChesterPerry het volgende:
waarom telkens in elk topic fipo of sepo? wat betekend dat
Met mijn 13" MacBook Pro wil het nog wel eens te klein zijn. Vooral in Photoshop.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik MacBook Air 11" en kan er prima op werken zonder dat het scherm te klein is.
Ik ook tot ik video ga editten of audio moet ontwerpenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik MacBook Air 11" en kan er prima op werken zonder dat het scherm te klein is.
Als bierbaas moet je wel in the game blijvenquote:
Ja maar al is een jongen nog zo grappig als hij je whatsappt "Ik wil je zo hard in je vagina pompen" is de lol snel overquote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
jongens zonder humor ook grote afknapper
Audio ontwerpen? Vertel eens even hoe je dat doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook tot ik video ga editten of audio moet ontwerpen
ooh. dus daarom...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar al is een jongen nog zo grappig als hij je whatsappt "Ik wil je zo hard in je vagina pompen" is de lol snel over
Gelukkig lees ik dit op tijd en kan ik nog snel mijn wa aanpassen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar al is een jongen nog zo grappig als hij je whatsappt "Ik wil je zo hard in je vagina pompen" is de lol snel over
Ook met een scherm met resolutie laten ze de werkruimte hetzelfde, net als bij de iPhone en de iPad gebeurdenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Met mijn 13" MacBook Pro wil het nog wel eens te klein zijn. Vooral in Photoshop.
Maar dat komt eerder door Apple die nog steeds geen hogere resolutie in dit ding heeft gepropt.
www.weeronline.nlquote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
Waar kan ik zien wat het weer wordt voor aankomende dagen?
Je Dashboard, kut.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
Waar kan ik zien wat het weer wordt voor aankomende dagen?
Wil je dat dan niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wb xdxdquote:
Nee want 13" Pro 1280x800, 13" Air 1440x900quote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Ook met een scherm met resolutie laten ze de werkruimte hetzelfde, net als bij de iPhone en de iPad gebeurden
Op mijn windows laptoppie werkt het ook primaquote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind eigenlijk photoshop wel prima op mijn macbook
fotosoep je ook al je foto's?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Photoshop op een pcquote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Geen muziek maken maar emotie of een effect oproepen met geluid. Gebruiken daar Ableton voor op mijn opleiding.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Audio ontwerpen? Vertel eens even hoe je dat doet.
Wietseekerquote:
quote:
Photoshop / iPhoto / Aperture op een Macquote:Op zondag 29 juli 2012 00:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Photoshop op een pc
After Effects op een pc
jwz, dat is hoe ik rol
quote:
maar macquote:Op zondag 29 juli 2012 00:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Photoshop / iPhoto / Aperture op een Mac
After Effects / iMovie / Final Cut Pro op een Mac
Dat is hoe ík rol
Ik had het over de Retina MBP, 1400 x 900 of 2800 x 1800 zou ik ook beter trekken jaquote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee want 13" Pro 1280x800, 13" Air 1440x900
nee, je eigen foto's zet je hier in de KLB SC toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar ik maak vrij vaak gifs en edit foto's (niet mijn eigen).
Yes im happy for you.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Een vrouw die weet hoe ze gifjes moet maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja, in dat geval wel. Maar een 1440x900 kan er toch wel af in de 13" Pro? En schroef de 15" dan standaard naar 1680x1050.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik had het over de Retina MBP, 1400 x 900 of 2800 x 1800 zou ik ook beter trekken ja
Het gaat bij dat soort dingen op de manier waar op je het zegt, sommige mensen kunnen het andere niet.quote:
Kan je voor mij een gif maken plz?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Audio ontwerpen?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook tot ik video ga editten of audio moet ontwerpen
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die nu geen Doritos met salsasaus eten.
waarvan?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Kan je voor mij een gif maken plz?
Mensen die nu geen shag aan het roken zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die nu geen Doritos met salsasaus eten.
ik ben er vrij goed in al zeg ik het zelfquote:Op zondag 29 juli 2012 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een vrouw die weet hoe ze gifjes moet maken.
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil je keihard in je vagina pompen xD =$ =$ =$
Geluidseffecten. Voor film of een interface oid.quote:
Hoe wil jij het horen dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het gaat bij dat soort dingen op de manier waar op je het zegt, sommige mensen kunnen het andere niet.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die geen kabel van je oordopjes eten.
Roken.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mensen die nu geen shag aan het roken zijn
quote:
jatog gquote:
ergste is dat ik dat serieus een keer heb ontvangenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil je keihard in je vagina pompen xD =$ =$ =$
Ben jij een graphiks dezainur?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ben er vrij goed in al zeg ik het zelf
gebruik photoshop op mac of PCquote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt hoor je er niet bij
waarom helaasquote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ergste is dat ik dat serieus een keer heb ontvangenhelaas meteen verwijderd
quote:
Oh ja. Dat doe ik allemaal niet en dan zou ik denk ik ook een groter scherm willen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Geluidseffecten. Voor film of een interface oid.
ja sry kdagt je was wel geil samen met me naar nee je disst sgoed tsjiekie.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ergste is dat ik dat serieus een keer heb ontvangenhelaas meteen verwijderd
Ikke heb die met kaassmaak. Wel Salsa mild, want die hot vind ik een beetje té hot.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Held. Welke Doritos? Ik de Sweet Chili Pepper
Jij bent dan ook FOK!fotograafquote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
HA PHOTPSJOEPEN doe ik de hele avond al
Ik doe nog 5quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Photoshoppen in CS6
Photoshoppen in CS5.5 of lager
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Photoshoppen in CS6
alle Apple fans zijn zo hè?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Photoshoppen in CS6
Echte fotograaf doet allesch zonder men!quote:
Ik heb CS5quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Photoshoppen in CS6
Mijn zolderkamer is 24m2quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ja. Dat doe ik allemaal niet en dan zou ik denk ik ook een groter scherm willen.
Voor mijn PC gebruik ik een 40" televisie.Ik heb geen ruimte voor een monitor in mijn kleine zolderkamer.
Youtube.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik kan niet fotoshoppen
Wil het wel eens gaan leren
Je zegt net dat hetgeen je gequoot had een bericht was dat je ook had ontvangenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nou dan kon ik jullie een mooi voorbeeld geven van hoe het niet moet
Hoe durf je mij te emogiffen?!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen haat maar wel emogiffen. Photoshop.
JA IK OOK IK OOK!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
alle Apple fans zijn zo hè?
CS5 vind ik het lekkerst werken, terwijl ik ook CS5.5 en CS6 heb gebruikt.
dus nu heb ik CS5
Ik heb nog CS5 maar zie nog niet in waarom ik zou upgraden.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Photoshoppen in CS6
Ik heb wel hotquote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ikke heb die met kaassmaak. Wel Salsa mild, want die hot vind ik een beetje té hot.
Vraag aan Danny 900 euries. Of is het gewoon onder de toonbank aka. internet download?quote:
CS5 hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Nee, ik hoef echt niet het nieuwste van het nieuwste. Als ik niet mobiel hoefde te zijn werkte ik nu nog op een iMac uit 2008quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus nu heb ik CS5
dat is toch al een gifquote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
http://assets.sbnation.co(...)em_hari_3_medium.gif
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
CS5 hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Koop allesch swa..quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Vraag aan Danny 900 euries. Of is het gewoon onder de toonbank aka. internet download?
Respect Gquote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel hotSweet chili pepper moet ook gewoon met hot salsa, anders smaakt het gek.
[..]
CS5 hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hieperdepiepquote:
De interface, voor het eerst een update sinds versie 7, dat is 8(?) jaar geleden ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog CS5 maar zie nog niet in waarom ik zou upgraden.
Ik ben geen applefanboy maar roll wel zoquote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus nu heb ik CS5
ja maar ik wil hem op fok doenquote:
Misschien binnenkort maar eens even kijken of ik het ga kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef n8n het volgende:
[..]
De interface, voor het eerst een update sinds versie 7, dat is 8(?) jaar geleden ofzo
maar ik ben net aan deze gewendquote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef n8n het volgende:
[..]
De interface, voor het eerst een update sinds versie 7, dat is 8(?) jaar geleden ofzo
Ja indercaad, laatummaarhoorquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
maar ik ben net aan deze gewend
Ook met overbelichte foto's of foto's met teveel/weinig contrast?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Echte fotograaf doet allesch zonder men!
[..]
CS5 hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank Uquote:
Ik koop vrijwel al mijn software behalve van Adobe omdat ik het te slecht vind om er geld aan uit te gevenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien binnenkort maar eens even kijken of ik het ga kopen.
goeie garp wel he?quote:
jij hebt ook leuk haarquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hebt wel leuke blonde haren hoor
Ik zit nu rond de 13.000 denk ikquote:
Tuurlijk allemaal weggooien. Dan ben je je footgraaf titel niet waard.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ook met overbelichte foto's of foto's met teveel/weinig contrast?
Niet mee omkunnen gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een hekel aal twee schermen. Ik heb een tijdje met twee schermen gewerkt maar heb die monitor uiteindelijk maar weggedaan. Wat kloten werkt dat zeg.
quote:
Ik koop vrijwel niets aan software zolang ik het niet voor commercieel doeleinde gebruik.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel al mijn software behalve van Adobe omdat ik het te slecht vind om er geld aan uit te geven
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel niets aan software zolang ik het niet voor commercieel doeleinde gebruik.
quote:
Dat weet ik, daarom.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als kaal lieve schat
hobbyistquote:
Vind het wel lekker werken, ene scherm filmpje kijken en andere scherm FOK!enquote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een hekel aal twee schermen. Ik heb een tijdje met twee schermen gewerkt maar heb die monitor uiteindelijk maar weggedaan. Wat kloten werkt dat zeg.
Eckte fotobaas gespotquote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk allemaal weggooien. Dan ben je je footgraaf titel niet waard.
geilquote:
Van Dobben balletje of een kaassoufflé?quote:
Ik zet een film op en ga op mijn MacBook op bed FOK!ken.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het wel lekker werken, ene scherm filmpje kijken en andere scherm FOK!en
of met 1 itunes ander scherm FOK!
kaassouffléquote:Op zondag 29 juli 2012 01:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van Dobben balletje of een kaassoufflé?
Met de App store werkt alles zo lekker makkelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel niets aan software zolang ik het niet voor commercieel doeleinde gebruik.
ah webdesigneindbaar is er ook weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel al mijn software behalve van Adobe omdat ik het te slecht vind om er geld aan uit te geven
Op een paar users na hoop ik van niet.quote:
Van die fotografen die 1 seconde een foto maken en dan 90293024 uur gaan bewerkenquote:
Oerbeerquote:
Oké daar koop ik meestal wel. ¤0,79 is toch niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Met de App store werkt alles zo lekker makkelijk
jij toch?quote:
Dit is CS6quote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien binnenkort maar eens even kijken of ik het ga kopen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van die fotografen die 1 seconde een foto maken en dan 90293024 uur gaan bewerken
Gelukkig kan die donkere interface wel weer lichter gemaakt wordenquote:
het enige prettigere aan CS6 is, dat de interface donker is, waardoor je werk eruit springt.quote:
Tja. Triest wel dat het op deze manier moet telkens.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo lopen kloten
viva la fiesta, viva la nochequote:
Ik heb het ook alleen nodig voor werk, vind er geen hol aan om er mee te werkenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb CS4, en ik voel me er goed bij. Geen ongemakkelijke gevoelens over ofzo.
CS5 voor ekte baasjesquote:
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, en ik kan wel leven zonder tetten in de NBquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. Triest wel dat het op deze manier moet telkens.
en (h)oer, hoe gaat het ermee dezen abend?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5quote:
deze fotograaf weeetquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
CS5 voor ekte baasjes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
CS5 voor ekte baasjes
[ afbeelding ]
Dat haalde ik net aan als pluspunt, het is wel echt een verbetering qua gebruiksgemakquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5
Blijkbaar wel. Heb ik i.i.g. nog niet de behoefte toe gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
totlaterquote:
Gelukkig maar. Niet een paar pagina's terug kijken want daar had ik wat pikante foto's van wat dames gepost.quote:
ja, (H)oer, wat is er?quote:
Jep. Kans vernaggeld daar. Jammer.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, en ik kan wel leven zonder tetten in de NB
of niet dan
Prima. Niks te klagen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en (h)oer, hoe gaat het ermee dezen abend?
Normaal geeft shuffle allemaal leuke liedjes, maar nu klik ik telkens op next.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
Zit je lekker te FOK!ken beetje snelle muziek op komt Michael Bublé ineens met rustig nummer.
fuck.
wat!?quote:
Ha! Nu live op joeptjoep tomorrowland.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
Zit je lekker te FOK!ken beetje snelle muziek op komt Michael Bublé ineens met rustig nummer.
fuck.
Wat doe jij met mijn foto's?!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet een paar pagina's terug kijken want daar had ik wat pikante foto's van wat dames gepost.
zie je wel, bloedgeilquote:
Met onze opperfrau ook nog even over gehad enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Kans vernaggeld daar. Jammer.
[..]
Prima. Niks te klagen.
Ik klikte gelijk op de #999 knopquote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet een paar pagina's terug kijken want daar had ik wat pikante foto's van wat dames gepost.
Waarom was de kans vernaggeld? Wat is er gebeurd? Ik ben onwetendquote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Kans vernaggeld daar. Jammer.
[..]
Prima. Niks te klagen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom was de kans vernaggeld? Wat is er gebeurd? Ik ben onwetend
Dan was je niet lief, ha.quote:
Michael Bubléquote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
fuck.
kan je het dan zonder armen?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe push ups terwijl ik rechtuit naar jouw foto kijk.
Geile beer.quote:
CS5 hater.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Michael Bublé
Trouwens, nu wil ik wél CS6 licht hebben. Ziet er veel rustiger uit
[ afbeelding ]
hm ok. najah eerst mijn mac maar eens updaten, ja kan op 10.5.8 dus niet de nieuwste draaienquote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat haalde ik net aan als pluspunt, het is wel echt een verbetering qua gebruiksgemak
quote:
ik vind het fijner.quote:
precies, die lichte tekst op zwart trekken mijn ogen slechtquote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Michael Bublé
[ afbeelding ]
Niet nu. Daar gaat het topic mij te snel voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Michael Bublé
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |