Audio ontwerpen? Vertel eens even hoe je dat doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook tot ik video ga editten of audio moet ontwerpen
ooh. dus daarom...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar al is een jongen nog zo grappig als hij je whatsappt "Ik wil je zo hard in je vagina pompen" is de lol snel over
Gelukkig lees ik dit op tijd en kan ik nog snel mijn wa aanpassen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar al is een jongen nog zo grappig als hij je whatsappt "Ik wil je zo hard in je vagina pompen" is de lol snel over
Ook met een scherm met resolutie laten ze de werkruimte hetzelfde, net als bij de iPhone en de iPad gebeurdenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Met mijn 13" MacBook Pro wil het nog wel eens te klein zijn. Vooral in Photoshop.
Maar dat komt eerder door Apple die nog steeds geen hogere resolutie in dit ding heeft gepropt.
www.weeronline.nlquote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
Waar kan ik zien wat het weer wordt voor aankomende dagen?
Je Dashboard, kut.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
Waar kan ik zien wat het weer wordt voor aankomende dagen?
Wil je dat dan niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wb xdxdquote:
Nee want 13" Pro 1280x800, 13" Air 1440x900quote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Ook met een scherm met resolutie laten ze de werkruimte hetzelfde, net als bij de iPhone en de iPad gebeurden
Op mijn windows laptoppie werkt het ook primaquote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind eigenlijk photoshop wel prima op mijn macbook
fotosoep je ook al je foto's?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Photoshop op een pcquote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Geen muziek maken maar emotie of een effect oproepen met geluid. Gebruiken daar Ableton voor op mijn opleiding.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Audio ontwerpen? Vertel eens even hoe je dat doet.
Wietseekerquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |