Je hebt jongen die het niet kunnen, jongens die het moeten leren en jongens die het van nature al kunnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er is geen grotere afknapper dan jongens die niks weten van dirty talk
dat rappen is precies de reden dat iedereen kader dom vindquote:Op zondag 29 juli 2012 00:47 schreef xSummergirlx het volgende:
iedereen zegt kader is dom ,maar als wy gaan rappen sijn we gwn de BOM.
gaat ie alquote:
Ik gebruik MacBook Air 11" en kan er prima op werken zonder dat het scherm te klein is.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik gebruik een MacBook en een extern scherm voor specifieke taken, full-screen zuigt dan alleen omdat je maar 1 scherm kan gebruiken
Ik ben er wel roestig in gewordenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt jongen die het niet kunnen, jongens die het moeten leren en jongens die het van nature al kunnen.
dat ze uit de kast komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:49 schreef ChesterPerry het volgende:
waarom telkens in elk topic fipo of sepo? wat betekend dat
Met mijn 13" MacBook Pro wil het nog wel eens te klein zijn. Vooral in Photoshop.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik MacBook Air 11" en kan er prima op werken zonder dat het scherm te klein is.
Ik ook tot ik video ga editten of audio moet ontwerpenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik MacBook Air 11" en kan er prima op werken zonder dat het scherm te klein is.
Als bierbaas moet je wel in the game blijvenquote:
Ja maar al is een jongen nog zo grappig als hij je whatsappt "Ik wil je zo hard in je vagina pompen" is de lol snel overquote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
jongens zonder humor ook grote afknapper
Audio ontwerpen? Vertel eens even hoe je dat doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook tot ik video ga editten of audio moet ontwerpen
ooh. dus daarom...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar al is een jongen nog zo grappig als hij je whatsappt "Ik wil je zo hard in je vagina pompen" is de lol snel over
Gelukkig lees ik dit op tijd en kan ik nog snel mijn wa aanpassen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar al is een jongen nog zo grappig als hij je whatsappt "Ik wil je zo hard in je vagina pompen" is de lol snel over
Ook met een scherm met resolutie laten ze de werkruimte hetzelfde, net als bij de iPhone en de iPad gebeurdenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Met mijn 13" MacBook Pro wil het nog wel eens te klein zijn. Vooral in Photoshop.
Maar dat komt eerder door Apple die nog steeds geen hogere resolutie in dit ding heeft gepropt.
www.weeronline.nlquote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
Waar kan ik zien wat het weer wordt voor aankomende dagen?
Je Dashboard, kut.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
Waar kan ik zien wat het weer wordt voor aankomende dagen?
Wil je dat dan niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wb xdxdquote:
Nee want 13" Pro 1280x800, 13" Air 1440x900quote:Op zondag 29 juli 2012 00:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Ook met een scherm met resolutie laten ze de werkruimte hetzelfde, net als bij de iPhone en de iPad gebeurden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |