kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5quote:
deze fotograaf weeetquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
CS5 voor ekte baasjes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
CS5 voor ekte baasjes
[ afbeelding ]
Dat haalde ik net aan als pluspunt, het is wel echt een verbetering qua gebruiksgemakquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5
Blijkbaar wel. Heb ik i.i.g. nog niet de behoefte toe gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. Triest wel dat het op deze manier moet telkens.
totlaterquote:
Gelukkig maar. Niet een paar pagina's terug kijken want daar had ik wat pikante foto's van wat dames gepost.quote:
ja, (H)oer, wat is er?quote:
Jep. Kans vernaggeld daar. Jammer.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, en ik kan wel leven zonder tetten in de NB
of niet dan
Prima. Niks te klagen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en (h)oer, hoe gaat het ermee dezen abend?
Normaal geeft shuffle allemaal leuke liedjes, maar nu klik ik telkens op next.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
Zit je lekker te FOK!ken beetje snelle muziek op komt Michael Bublé ineens met rustig nummer.
fuck.
wat!?quote:
Ha! Nu live op joeptjoep tomorrowland.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
Zit je lekker te FOK!ken beetje snelle muziek op komt Michael Bublé ineens met rustig nummer.
fuck.
Wat doe jij met mijn foto's?!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet een paar pagina's terug kijken want daar had ik wat pikante foto's van wat dames gepost.
zie je wel, bloedgeilquote:
Met onze opperfrau ook nog even over gehad enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Kans vernaggeld daar. Jammer.
[..]
Prima. Niks te klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |