CS5 voor ekte baasjesquote:
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, en ik kan wel leven zonder tetten in de NBquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. Triest wel dat het op deze manier moet telkens.
en (h)oer, hoe gaat het ermee dezen abend?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5quote:
deze fotograaf weeetquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
CS5 voor ekte baasjes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
CS5 voor ekte baasjes
[ afbeelding ]
Dat haalde ik net aan als pluspunt, het is wel echt een verbetering qua gebruiksgemakquote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5
Blijkbaar wel. Heb ik i.i.g. nog niet de behoefte toe gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je dat donkere aanpassen? anders blijf ik mooi bij 5
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
totlaterquote:
Gelukkig maar. Niet een paar pagina's terug kijken want daar had ik wat pikante foto's van wat dames gepost.quote:
ja, (H)oer, wat is er?quote:
Jep. Kans vernaggeld daar. Jammer.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, en ik kan wel leven zonder tetten in de NB
of niet dan
Prima. Niks te klagen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en (h)oer, hoe gaat het ermee dezen abend?
Normaal geeft shuffle allemaal leuke liedjes, maar nu klik ik telkens op next.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
Zit je lekker te FOK!ken beetje snelle muziek op komt Michael Bublé ineens met rustig nummer.
fuck.
wat!?quote:
Ha! Nu live op joeptjoep tomorrowland.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
Zit je lekker te FOK!ken beetje snelle muziek op komt Michael Bublé ineens met rustig nummer.
fuck.
Wat doe jij met mijn foto's?!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet een paar pagina's terug kijken want daar had ik wat pikante foto's van wat dames gepost.
zie je wel, bloedgeilquote:
Met onze opperfrau ook nog even over gehad enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Kans vernaggeld daar. Jammer.
[..]
Prima. Niks te klagen.
Ik klikte gelijk op de #999 knopquote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet een paar pagina's terug kijken want daar had ik wat pikante foto's van wat dames gepost.
Waarom was de kans vernaggeld? Wat is er gebeurd? Ik ben onwetendquote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Kans vernaggeld daar. Jammer.
[..]
Prima. Niks te klagen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom was de kans vernaggeld? Wat is er gebeurd? Ik ben onwetend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |