Ik heb er al weleens een topic over geopend. Je moet dat soort dingen niet blijven herhalen, dan is de lol er snel af.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vraag:
Is er al een topic open in ONZ?
The answer should be :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rel? Wat heb ik gemist?quote:
Met of zonder Jojoortje in de hoofdrol?quote:
Vertel dat Tong eensquote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er al weleens een topic over geopend. Je moet dat soort dingen niet blijven herhalen, dan is de lol er snel af.
Ah juist.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er al weleens een topic over geopend. Je moet dat soort dingen niet blijven herhalen, dan is de lol er snel af.
Blijkbaar hebben Herkenbaarheid, Dromenvanger en Fanta ruzie.quote:
Ik stel een moddergevecht voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben Herkenbaarheid, Dromenvanger en Fanta ruzie.
Weer na een meet lees ik net. Ben wel benieuwd of ze nog mensen hebben achter gelaten in een park.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Link?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene rel snapte ik niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weer na een meet lees ik net. Ben wel benieuwd of ze nog mensen hebben achter gelaten in een park.
Hun echte leven en Fok! leven is hetzelfde.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
Maar dit is een echte rel, want ze hebben elkaar ontmoet op de meet en de één zat over de andere te roddelen ofzo.
VET!
Daarom volgende topic hetzelfde tt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
Had ik btw al verteld dat ik verliefd ben op Ranomi?
Geweldig toch!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun echte leven en Fok! leven is hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |