quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Sonja_Silva het volgende:
Ik heb het wel gezien hier, jullie blijven trieste forumhelden en kunnen alleen maar dromen van vrouwen zoals ons...
Een discussie zit er niet in... helaas
Trieste helden, spreekt dat elkaar niet een beetje tegen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Sonja_Silva het volgende:
Ik heb het wel gezien hier, jullie blijven trieste forumhelden en kunnen alleen maar dromen van vrouwen zoals ons...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:12 schreef AthCom het volgende:
[..]
[..]
Spelling mag dan wel goed zijn, de grammatica echter ...
Heb je de laatste tijd wel in de spiegel gekeken ? Ik droom niet over jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Sonja_Silva het volgende:
Ik vond er eigenlijk weinig aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel briljant dat degene achter Sonja_Silva nu helemaal plat gaat om mensen die denken dat ze het echt is.
Dit!quote:
Denkt er iemand dat het echt is danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel briljant dat degene achter Sonja_Silva nu helemaal plat gaat om mensen die denken dat ze het echt is.
Als er nou leuk meegespeeld word... Maar dit is wel wat minder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Saar is geil.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar kop doet me altijd denken aan de voorkant van een scooter op één of andere manier. Nee, Saar is lelijk.
[ afbeelding ]
Dan nog liever die rechter.
Sonja. Ik heb echt helemaal niets tegen je. Maar als jij dit echt bent; laat het gaan. Deze mensen weten niets van je. Je hebt toch wel betere dingen te doen met je tijd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:36 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik ben bekender dan jij bent...
Makkelijk he... neerkijken op mensen die het verder hebben geschopt dan jij
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sonja. Ik heb echt helemaal niets tegen je. Maar als jij dit echt bent; laat het gaan. Deze mensen weten niets van je. Je hebt toch wel betere dingen te doen met je tijd?
Maar eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat je het echt bent. Er zijn zoveel mensen geweest die zich op dit forum als BN'er hebben voorgedaan.
Oke nee dit is een Troll.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik probeer over mijn problemen heen te stappen, soms moet je over je schaduw heenspringen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sonja. Ik heb echt helemaal niets tegen je. Maar als jij dit echt bent; laat het gaan. Deze mensen weten niets van je. Je hebt toch wel betere dingen te doen met je tijd?
Maar eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat je het echt bent. Er zijn zoveel mensen geweest die zich op dit forum als BN'er hebben voorgedaan.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Saar is geil.
Maar ik heb nog een foto.
[ afbeelding ]
Saar is niet mooi. Ook in het echt niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom, ik heb ze nooit iets aangedaan. Bij ons op de kaapverdische eilanden is dit soort gedrag ook niet normaal.
Zoek de liefde in God niet de haat jongens... dat leidt naar de duivel
Ik ken Karina beter dan jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:36 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik ben bekender dan jij bent...
Makkelijk he... neerkijken op mensen die het verder hebben geschopt dan jij
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik ken Karina beter dan jou.
Daar kun je wel op neerkijken. Das makkelijk.
Als je met verder geschopt bedoeld dat er 3 huwelijken zijn gestrand, ja dan heb je het verder geschopt ja.
er was wel een keer een toverland webcare teamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:34 schreef Specularium het volgende:
Is er al een Sonja Silva Webcare Team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |