Heb je de PB pics gezien ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan dit.
[ afbeelding ]
Oke, nu geloof ik er niet meer inquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:50 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat tweeten, ik heb dit account aangemaakt om de strijd aan te gaan met jullie puisterige forum helden
Was een grapje, lees de tweet van mevrouw Silva in de OP maar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Lol sinds wanneer wordt er op elk forum gebasht.
Je had het over een zolderkamer moeten hebben, dan kon dit topic gelijk dicht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:50 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat tweeten, ik heb dit account aangemaakt om de strijd aan te gaan met jullie puisterige forum helden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker toch?
[ Bericht 9% gewijzigd door Cynix ® op 28-07-2012 20:01:39 ]
Waren je borsten in 2003 wel echt ? Ze zien er vrij nep uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:50 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik klaag alleen over labielo's, ik ga er niet mee in discussies.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:46 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de held, nou, vertel me wat er is lieverd...
Wat is er dan op zolder?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je had het over een zolderkamer moeten hebben, dan kon dit topic gelijk dicht.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker toch?Die bedoel ik.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cynix ® op 28-07-2012 20:02:02 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Spotten met ziekten is nooit tof, dat een mod op een forum zich hiertoe verlaagt is tekenend voor het niveauquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
De strijd aangaan? Wanneer ga je beginnen? En wordt je daar niet heel erg m(o)e van?
Wellicht je eigenwaarde, ben je misschien ooit kwijtgeraakt op zolder.quote:
Spotten? Ik maak me zorgen over je en niet onterecht denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Spotten met ziekten is nooit tof, dat een mod op een forum zich hiertoe verlaagt is tekenend voor het niveau
Ik snap niet waarom, ik heb ze nooit iets aangedaan. Bij ons op de kaapverdische eilanden is dit soort gedrag ook niet normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |