quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:44 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bewijzen dat ik echt ben want ik heb Jezus Christus als mijn steun en toeverlaat.
Ik kwam hgier voor Arnie, ik wil nou wel eens weten wat zijn probleem met mij is, ik word helemaal gek van dat gebash op mij.
Hemellief, laat mensen toch in hun waarde
Helemaal geen leuke troll. Ga iets leuks doen op je zaterdagavond.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:44 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bewijzen dat ik echt ben want ik heb Jezus Christus als mijn steun en toeverlaat.
Ik kwam hgier voor Arnie, ik wil nou wel eens weten wat zijn probleem met mij is, ik word helemaal gek van dat gebash op mij.
Hemellief, laat mensen toch in hun waarde
Ah daar hebben we de held, nou, vertel me wat er is lieverd...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik ga stuk hier.
Godverdomme, dames en heren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:44 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik kan nu al zeggen dat je nu heel anders uitziet dan bv in 2003quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:46 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de held, nou, vertel me wat er is lieverd...
quote:"Zielig dat mensen BN'ers zoals ik na moeten gaan spelen op zo'n sneu internetforumpje. Stelletje achterlijke bashers. #achterlijke internetpraktijken #sneu forumvolk"
Geef toe, dat was een goeiequote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kan nu al zeggen dat je nu heel anders uitziet dan bv in 2003
Snel of sneu?quote:
Lol sinds wanneer wordt er op elk forum gebasht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:48 schreef AthCom het volgende:
Nu wacht ik op de tweet die melding maakt dat er een Sonja Silva-kloon op FOK! rondwaart.
[..]
Waarom zou ik dat tweeten, ik heb dit account aangemaakt om de strijd aan te gaan met jullie puisterige forum heldenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:48 schreef AthCom het volgende:
Nu wacht ik op de tweet die melding maakt dat er een Sonja Silva-kloon op FOK! rondwaart.
[..]
Omdat t kan natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:50 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat tweeten, ik heb dit account aangemaakt om de strijd aan te gaan met jullie puisterige forum helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |