Daar zit ik echt niet mee... En ik kijk op niemand neer, het enige dat ik zeg is dat ik nog nooit van Sonja Silva heb gehoord.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:36 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik ben bekender dan jij bent...
Makkelijk he... neerkijken op mensen die het verder hebben geschopt dan jij
Voor iemand die nooit op een forum komt weet je verdomd goed hoe de PI's en smileys werken. Faker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:32 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Zet je ook nog foto's van jezelf op internet? Held
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:36 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik ben bekender dan jij bent...
Makkelijk he... neerkijken op mensen die het verder hebben geschopt dan jij
Van hot chick naar milf naar bbw met kort pittig kapselquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is hier geen Cens-uur. Dat is het pas om half 12.
[..]
Vroeger een lekker TV-mokkel (TMF geloof ik?), nu een labiel gedrocht wat niet tegen kritiek kan. Heeft meegedaan aan K2 zoekt K3 en kwam niet in de finale.
Vroeger dit:
Toen dit:
Nu dit:
Alleen de foto´s komen me vaag bekend voor, maar verder... Was denk ik een beetje na mijn tijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat bij TMF en heeft d'r tetten laten zien toen ze nog lekker was.
Dat was het.
dit, en je moet wel heeeeel dom zijn om met je eigen naam te registreren op FOK! ook na 2 van die waarschuwingen tijdens het registratieprocesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:37 schreef static het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit op een forum komt weet je verdomd goed hoe de PI's en smileys werken. Faker.
En dat jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:37 schreef static het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit op een forum komt weet je verdomd goed hoe de PI's en smileys werken. Faker.
Ja het is inderdaad heel ingewikkelde materie...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:37 schreef static het volgende:
[..]
Laat je tieten eens zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad heel ingewikkelde materie...
Je bent een manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Bewijs dat je echt bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
En dan toch jezelf als man registrerenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Hoe stel ik dat dan in?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan toch jezelf als man registreren
Eerst bewijs dat je de echte Sonja Silva bent! Maak een foto van jezelf met het woord FOK! op een papier.quote:
Wow is ze oud ofzo. Ik ken haar helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is hier geen Cens-uur. Dat is het pas om half 12.
[..]
Vroeger een lekker TV-mokkel (TMF geloof ik?), nu een labiel gedrocht wat niet tegen kritiek kan. Heeft meegedaan aan K2 zoekt K3 en kwam niet in de finale.
Vroeger dit:
[ afbeelding ]
Toen dit:
[ afbeelding ]
Nu dit:
[ afbeelding ]
Ik hoef niet te bewijzen dat ik echt ben want ik heb Jezus Christus als mijn steun en toeverlaat.quote:
quote:
Beetje tegenstrijdig he?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |