Dit is KLB. Alle soort klachten, over wat en wie dan ook, komen hier langs, sommigen die nog veel verder gaan dan dit topic. Kom dan asjeblieft niet ineens heel normen en waarderig melden dat dit topic te ver gaat, want dat gaat het niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:34 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd om mensen in hun waarde te laten. Dit topic is m.i. onnodig en sneu.
Dus als iedereen in KLB besluit om van de brug af te springen... ? Jij maakt dit topic, dus ik heb het over dit topic.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit is KLB. Alle soort klachten, over wat en wie dan ook, komen hier langs, sommigen die nog veel verder gaan dan dit topic. Kom dan asjeblieft niet ineens heel normen en waarderig melden dat dit topic te ver gaat.
...Dan open ik een KLB-topic over hoe stil het plots is op FOK!.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Dus als iedereen in KLB besluit om van de brug af te springen... ? Jij maakt dit topic, dus ik heb het over dit topic.
Ik zal je een geheimpje verklappen: Ik ook nietquote:
Komt goed hoor schatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Arnie, lekker wijffie van me, denk je nog een beetje aan je hart?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:23 schreef BBQSausage het volgende:
Sowieso, je bezighouden met zogenaamde "BN'ers".
Geeft niet, het is het niet waard om haar nu te kennen. Ze is aan het aftakelen. Geen MILF.quote:
3e rangs BN'ertje die denkt dat ze heel wat is.quote:
Zet je ook nog foto's van jezelf op internet? Heldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is hier geen Cens-uur. Dat is het pas om half 12.
[..]
Vroeger een lekker TV-mokkel (TMF geloof ik?), nu een labiel gedrocht wat niet tegen kritiek kan. Heeft meegedaan aan K2 zoekt K3 en kwam niet in de finale.
Vroeger dit:
[ afbeelding ]
Toen dit:
[ afbeelding ]
Nu dit:
[ afbeelding ]
Ik ben bekender dan jij bentquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens wie Sonja Silva was totdat ik dit las en eigenlijk weet ik het nu nog niet, geen idee.
soberzo kloonquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:32 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Zet je ook nog foto's van jezelf op internet? Held
Zat bij TMF en heeft d'r tetten laten zien toen ze nog lekker was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens wie Sonja Silva was totdat ik dit las en eigenlijk weet ik het nu nog niet, geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |