Zo heet het forum toch? Waarom zou mijn spelling beroerd moeten zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je spelt zelfs FOK! goed! Je bent snel ingeburgerd hier
Nou er zijn users hier die na 10 jaar nog steeds Fok typenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:02 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Zo heet het forum toch? Waarom zou mijn spelling beroerd moeten zijn?
Of zet je het op facebook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:03 schreef Domme_Gans het volgende:
Sonja waarom tweet je dit topic niet.
Doe mij deze maar:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wacht op Fabienne de Vries, Tooske Breugem en Daphne Bunskoek voor herleving van oude TMF-tijden.
Saarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]
Ok, het is SjW.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:57 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een partner, een op FOK! totaal onbekend fenomeen
Na die opmerking over mannen oppikken? ik denk het niet...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:06 schreef Domme_Gans het volgende:
Sonja twittert strakkies "Domme Gans is lief" toch Sonja
Haar kop doet me altijd denken aan de voorkant van een scooter op één of andere manier. Nee, Saar is lelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]
Haha. Idd, doe mij de rechter maar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar kop doet me altijd denken aan de voorkant van een scooter op één of andere manier. Nee, Saar is lelijk.
[ afbeelding ]
Dan nog liever die rechter.
Of trioquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef Internepper het volgende:
[..]
Haha. Idd, doe mij de rechter maar.
Mijn bankrekening ziet er anders beter uit dan de jouwequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Sonja_Silva het volgende:
Ik heb het wel gezien hier, jullie blijven trieste forumhelden
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Sonja_Silva het volgende:
Ik heb het wel gezien hier, jullie blijven trieste forumhelden en kunnen alleen maar dromen van vrouwen zoals ons...
Een discussie zit er niet in... helaas
Spelling mag dan wel goed zijn, de grammatica echter ...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:02 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Zo heet het forum toch? Waarom zou mijn spelling beroerd moeten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |