Spotten? Ik maak me zorgen over je en niet onterecht denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Spotten met ziekten is nooit tof, dat een mod op een forum zich hiertoe verlaagt is tekenend voor het niveau
Ik snap niet waarom, ik heb ze nooit iets aangedaan. Bij ons op de kaapverdische eilanden is dit soort gedrag ook niet normaal.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef Ramkraker het volgende:
Sonja Silva? wie? nooit van gehoord, ik dacht dat is de broer van anderson silva ofzo, maar nee dus
Wat een kutkloonquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef Sonja_Silva het volgende:
Zoek de liefde in God niet de haat jongens... dat leidt naar de duivel
En dan je ondertitelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom, ik heb ze nooit iets aangedaan. Bij ons op de kaapverdische eilanden is dit soort gedrag ook niet normaal.
Kutkloon.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Spotten met ziekten is nooit tof, dat een mod op een forum zich hiertoe verlaagt is tekenend voor het niveau
Ik heb tenminste een partner, een op FOK! totaal onbekend fenomeenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef Domme_Gans het volgende:
Sonja ik geloof je hoor! Volgens mij heb je heel lang meegelezen en pik je dingen snel op. Op dezelfde manier als je mannen oppikt
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Goeie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker toch?
[ Bericht 7% gewijzigd door Cynix ® op 28-07-2012 20:01:02 ]
Die was speciaal voor de fotosessie, die is niet echtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:57 schreef Mascleta het volgende:
Sonja, Waar heb je dat aarsgewei eigenlijk vandaan?
[ afbeelding ]
Niet eens grappig ditquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom, ik heb ze nooit iets aangedaan. Bij ons op de kaapverdische eilanden is dit soort gedrag ook niet normaal.
Ze heeft maar 90 2719 followersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef Domme_Gans het volgende:
Sonja zet eens een link van dit topic op je twitter? Dan kan de rest van je fanclub ook hier naar toe komen.
Wel, Son heeft er echt eentjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Die was speciaal voor de fotosessie, die is niet echt
Je hebt er niet 1, maar al 4 versleten. Eet je ze op ofzo? Zou een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:57 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een partner, een op FOK! totaal onbekend fenomeen
Dat een derderangs BN'er zich verlaagt tot het aanmelden op een forum is... Uh... De normale gang van zaken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
En daar wordt ze zo moe van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt er niet 1, maar al 4 versleten. Eet je ze op ofzo? Zou een hoop verklaren.
Je spelt zelfs FOK! goed! Je bent snel ingeburgerd hierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:57 schreef Sonja_Silva het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een partner, een op FOK! totaal onbekend fenomeen
Je bent een HELDquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben nu echt zo trots dat ik het topic heb aangemaakt
Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:00 schreef Domme_Gans het volgende:
@jcdragon gezellig toch als ze hier naar toe komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |