Ik checkte drie keer of er al een nieuwe was geopend.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik checkte drie keer of er al een nieuwe was geopend.
Zijn ban is toch wel weer bijna voorbij?quote:
Zoals nietHFM of HelpMeFeestenquote:
Nee, heeft een ban tot november ofzo, omdat iemand anders op zijn PC had gereageerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn ban is toch wel weer bijna voorbij?
Wat? Serieus??? Wat heeft hij gepost dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, heeft een ban tot november ofzo, omdat iemand anders op zijn PC had gereageerd.
Dat hij niet HMF was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat? Serieus??? Wat heeft hij gepost dan?
Was dat serieus van hem?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
Ja of Rotterdams, die Erasmus en die Ajax-kloon van hem.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, heeft een ban tot november ofzo, omdat iemand anders op zijn PC had gereageerd.
Klonen levert allemaal weken extra ban op he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik dacht dat hij bijna terug was, jammer. Gisteren had hij nog een Feyenoordnaam en was hij PSV fan
Ik vind hem meestal wel een grappige kloon.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klonen levert allemaal weken extra ban op he.
Ik heb er 2.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb er 2.
Mrstylo1 (niemand weet dan dat ik het ben)
JojoortjeLover.
Kan nog komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
Of eigenlijk is dit de enige kloon die dat niet heeft.
Allemaal iets met Nijmegen erin.quote:
Nee, ééntje maar en dat was mijn oorspronkelijke account.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
omdat iemand anders op zijn PC had gereageerd.
Dm dan maarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag ik het echt hier hardop zeggen? Dan weet iedereen het he?
Dadelijk lopen deze ook van de baan af en doen ze een uur moeilijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef mrstylo het volgende:
NOS zegt Chinezen bij Zuid Koreanen.
Echt te dom.
Die verslaggever bij turnen heeft er altijd moeilijk veel verstand van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef mrstylo het volgende:
Echt te dom.
Hoezo...ze weten toch of het van hem is of iemand anders?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klonen levert allemaal weken extra ban op he.
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk lopen deze ook van de baan af en doen ze een uur moeilijk
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verslaggever bij turnen heeft er altijd moeilijk veel verstand van.
Echt serieus, kent al die combinaties, regeltjes enzo. Lijkt me best complex bij turnen.quote:
Ja ik vind hem ook goed, maar hoe kan je zo een fout maken. Heb respect voor zijn turn kennis, maar is gewoon een domme fout.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt serieus, kent al die combinaties, regeltjes enzo. Lijkt me best complex bij turnen.
Maargoed, hij krijgt er ook voor betaald.
Ik heb wel respect voor commentatoren, zeker degene die geen bijv turn verleden hebben. Maar bij het voetbal lullen ze zoveel domme shit er door heen, al is het wel knap hoe snel ze namen herkennen e.d.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt serieus, kent al die combinaties, regeltjes enzo. Lijkt me best complex bij turnen.
Maargoed, hij krijgt er ook voor betaald.
Theo Reitsma weet nooit de negers uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor commentatoren, zeker degene die geen bijv turn verleden hebben. Maar bij het voetbal lullen ze zoveel domme shit er door heen, al is het wel knap hoe snel ze namen herkennen e.d.
Maar zo bij turnen is knap ja
Ze krijgen drie dagen de tijd om 22 namen uit het hoofd te leren. Ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor commentatoren, zeker degene die geen bijv turn verleden hebben. Maar bij het voetbal lullen ze zoveel domme shit er door heen, al is het wel knap hoe snel ze namen herkennen e.d.
Maar zo bij turnen is knap ja
Bij dat programma van Mart laten ze ook oude beelden zien met huldigingen van 4 jaar later er achteraan geplakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef mrstylo het volgende:
Echt te dom.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij dat programma van Mart laten ze ook oude beelden zien met huldigingen van 4 jaar later er achteraan geplakt.
Ik wel, 22 namen uit je kop leren met het bijpassende foto'tje en daarna als een toets ze invullen is wat anders dan on the fly in een wedstrijd en actie ze herkennen en juiste naam geven is toch wat anders.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze krijgen drie dagen de tijd om 22 namen uit het hoofd te leren. Ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk.
Wat een kracht komt daar bij kijken zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Ringen vind ik altijd het meest baas. Met onze ouwe snuifkoning.
Kieft?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Ja die oude legerman is er nie bij hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Echt onvoorstelbaar ja. Helemaal als je zo stil horizontaal moet hangen, teh fuck.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een kracht komt daar bij kijken zeg.
Vind ik ook het leukste.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Ja das wel weer waar, maar is niet iets waar ik u tegen zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, 22 namen uit je kop leren met het bijpassende foto'tje en daarna als een toets ze invullen is wat anders dan on the fly in een wedstrijd en actie ze herkennen en juiste naam geven is toch wat anders.
4 jaar EL.quote:Natuurlijk wordt je er beter in, maar als jij opeens PSV - Tjaktjaknubusku moet doen(voorbeeld)
(Young) Tarzan ook, echt sick wat die allemaal moest doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Die Chinezen worden gedwongen om op turen te gaan als ze pas kunnen lopen, best ziek die trainingen
Ach, je kan later altijd nog webcamshows weggeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Die Chinezen worden gedwongen om op turen te gaan als ze pas kunnen lopen, best ziek die trainingen
Dan worden ze helemaal uitgerekt, zodat ze lekker soepele spieren houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon doordrukkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan worden ze helemaal uitgerekt, zodat ze lekker soepele spieren houden
Omg dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/pietwarkiet ?
Zou geen enkele Nederlander vol houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat soort landen hebben een work ethic waar wij bang van worden
Inderdaad, maar het is gewoon baas. Dus i'm mirrin'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kijkt er toch wel naar, niet dat ik wat snap van heel die puntentelling.
Manolev wel, maar dat is een Bulgaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou geen enkele Nederlander vol houden.
Ik dacht dat ze pas sinds de laatste keer de meeste medailles hebben gewonnen, daarvoor altijd USA.quote:
Niemand volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kijkt er toch wel naar, niet dat ik wat snap van heel die puntentelling.
Ze geven zelfs meer salaris dan Nederlandse clubs.quote:
Daarom zitten er opeens allemaal Nederlandse trainersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze geven zelfs meer salaris dan Nederlandse clubs.
Dat is ook zo mooi aan Joe Rogan, die gast is een halve onderwijzer mbt tot MMA/BJJquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand volgens mij.
Daarom vind ik deze commentator echt baas (behalve zijn foutje). Na 1 dagje leer je veel van turnen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Anderlecht, de grootste club, heeft een begroting zo groot als AZ ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze krijgen ook 3x meer tv geld volgensmijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Anderlecht, de grootste club, heeft een begroting zo groot als AZ ofzo.
Ja dat is waar. Viel me ook op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook zo mooi aan Joe Rogan, die gast is een halve onderwijzer mbt tot MMA/BJJ![]()
Als je geen fuck van de groundgame af weet, na een paar UFC events snap je er wel wat van en leer je het waarderen omdat hij het zo goed uitlegt.
Hun TV gelden is nu dubbele als die van Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Anderlecht, de grootste club, heeft een begroting zo groot als AZ ofzo.
1.5 x, wel triest, maarja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze krijgen ook 3x meer tv geld volgensmij
Dus eerste goud dan binnen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
21:40 | 4x100 m Vrije Slag Estafette Vrouwen* (FINALE)
Ja, dat. Bedankt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
21:40 | 4x100 m Vrije Slag Estafette Vrouwen* (FINALE)
Wat maakt dat TV geld uit als de begroting van anderlecht 30-35 mil is en psv ajax 60-70(100 met CL).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Viel me ook op.
[..]
Hun TV gelden is nu dubbele als die van Nederland.
Belasting is daar wat minder, dus netto hou je meer over.
Komt nog een tijdrit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:02 schreef Doublepain het volgende:
Ben wel blij dat wielrennen klaar is, kutsport
Morgen Marianne Vos, onze eerste gouden medaillequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:02 schreef Doublepain het volgende:
Ben wel blij dat wielrennen klaar is, kutsport
Ik geloof echt niet dat hun begroting zo laag is. Heb je daar misschien een bron daarvoor?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat maakt dat TV geld uit als de begroting van anderlecht 30-35 mil is en psv ajax 60-70(100 met CL).
Lelijk wijf.quote:
Dat vind ik altijd wel leuk.quote:
Hermafrodiet jonge, daarom is ze zo goed, helft van haar lijf is man.. en iedereen weet mannen > vrouwen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lelijk wijf.
Maar respect dat ze zo goed is.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=43293quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hun begroting zo laag is. Heb je daar misschien een bron daarvoor?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hermafrodiet jonge, daarom is ze zo goed, helft van haar lijf is man.. en iedereen weet mannen > vrouwen.
Dat is wel erg laag. Dan weet ik het ook niet hoe het kan. Had wat hoger verwacht en door belasting voordeel konden ze dan altijd wat meer uitgeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=43293
quote:
Boze John?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk nu anderlecht, lijkt op NAC ofzo.
Bedankt commentator.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:08 schreef mrstylo het volgende:
In finale beginnen de punten weer met 0 toch?
Is daar nu een topic van in OS? Zag er wel een, maar die werd gedomineerd door vrouwelijke users die mannenlichamen zaten te posten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal eens wat kwaliteit toevoegen, lekkere olympiërs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze nemen altijd een slechte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:12 schreef Smoofie het volgende:
het voordeel van Belgie is dat ze goedkoop zuid-amerikanen en afrikanen kunnen halen.
Ja, ik stelde al voor om een apart vrouwen topic te makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Is daar nu een topic van in OS? Zag er wel een, maar die werd gedomineerd door vrouwelijke users die mannenlichamen zaten te posten.
Er was er 1 volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik stelde al voor om een apart vrouwen topic te makenDenk dat ik dat even doe.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik stelde al voor om een apart vrouwen topic te makenDenk dat ik dat even doe.
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
Maria Sharapova ook erbij.
Zij is mijn nummer 1.
Zo te horen was het vrij pijnlijkquote:
Jepquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Nice, hè.
Is toch mooi om te zien dat zulke elementen in meerdere sporten zitten verweven.
quote:
Ze gingen van 1 naar 11 ineens, OSquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap geen kut van die regels, nou mogen ze wel doorgaan op de grond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2012 18:20:00 ]
Ja, je hebt met judo ook verwurgingen die zijn toegestaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap geen kut van die regels, nou mogen ze wel doorgaan op de grond?
Ja dat weet ik, maar die heb ik nooit eerder gezien omdat elke keer als het naar de grond gaat stopt hetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, je hebt met judo ook verwurgingen die zijn toegestaan.
Jij zou idd de mannelijke variant van HMF z'n vriendin zijn idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Tot 48 kilogram, jezus48kilo maar..
Het ergste is, ik wed dat dat wijf mij zo hard zou domineren en ik als een mietje kapot ga van de pijn
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar die heb ik nooit eerder gezien omdat elke keer als het naar de grond gaat stopt hetsnap die regels niet.
Nu ook, ze gaan 2x naar de grond, de ene was een worp.. en punt, de andere was niks.. maar ze worden gestopt en moeten op staan, wanneer mag je nou wel doorgaan op de grond voor een lock of submission en wanneer niet?quote:
Wel een grote kans jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:22 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat Kickbox geen OS is, dan had nederland sowieso al 3 gouden medals
Net gekeken, dat ze dan niet afklopt snap je toch niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Niels, die armbar boven gezien? Op youtube?
Hoi volgut, welkom terug, ik heb je pas 1x gezien, vind je het hier gezellig? Wat is je ASL? Wat zijn je hobbies?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NED1 maar is nu reclame. Geen idee wat er zo op is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wel vrouwen
Welke zender is judo>
http://www.judo-info.nl/nederlands/reglement/htm/17.htmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ook, ze gaan 2x naar de grond, de ene was een worp.. en punt, de andere was niks.. maar ze worden gestopt en moeten op staan, wanneer mag je nou wel doorgaan op de grond voor een lock of submission en wanneer niet?
Hier nog een mooie:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net gekeken, dat ze dan niet afklopt snap je toch niet.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi volgut, welkom terug, ik heb je pas 1x gezien, vind je het hier gezellig? Wat is je ASL? Wat zijn je hobbies?
[Ontgroening] Pics van je tieten, ben je geil? Neuken? [/ontgroening]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Russel is gayquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat BOSH er niet bij kon zijn, maar LBJ, Kobe, Durant en Westbrooke in één team
Westbrook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat BOSH er niet bij kon zijn, maar LBJ, Kobe, Durant en Westbrooke in één team
Niet haten op hem doubleflikker.quote:
Nee, we hebben het over de OSquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Volgut het volgende:
Zeg ik niet, nu gaan we het hebben over voetbal neem ik aan.
Als een lucifertjequote:
Moet toegeven dat het een kut PG is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Westbrook die niet weet wat hij doet joh, kut PG.. CP3 is baas
Hier proberen we het zo min mogelijk over voetbal te hebben, hier hangt meer een kroeg sfeerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Volgut het volgende:
Zeg ik niet, nu gaan we het hebben over voetbal neem ik aan.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:29 schreef Volgut het volgende:
Voetbal. Tijdens het EK speelden er fucking veel lekkere mannen. DAMN, daarom keek ik af en toe.
Ik heb 't gemist, want loop net binnen. Iig worden grondgevechten afgebroken als ze 'vastlopen' zeg maar. Vaak wanneer de een met de armen onder de borst geklemd op de grond ligt en de ander hem met geen mogelijkheid krijgt omgedraaid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ook, ze gaan 2x naar de grond, de ene was een worp.. en punt, de andere was niks.. maar ze worden gestopt en moeten op staan, wanneer mag je nou wel doorgaan op de grond voor een lock of submission en wanneer niet?
Ja, dat geloof ik ook wel dat jij dat vind maar jij snapt ook wel dat wij daar niet van houden als vrouwen alleen voetbal kijken voor de mannen dus je zit wat te stokenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:31 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee it's serious.Er liepen bijzonder veel mooie mannen in het veld.
Toch niet CR hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:31 schreef Volgut het volgende:
[..]
Strootman was toch wisselquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:31 schreef Volgut het volgende:
[..]
ipponquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe heet dat nou waardoor die ene gelijk won met judo?
Ippon of een tweede Wazari.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe heet dat nou waardoor die ene gelijk won met judo?
Heerlijk ventje indeed. No idea wat de namen allemaal zijn maar waren toch wel veel bijzondere gevallen, zelfs negers af en toe.quote:
Is zeker zo'n kinderdisco DJquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vrouwen BB, maar is nu rust en die DJ is eckt een rare man
quote:
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ippon of een tweede Wazari.
Ippon = plat op de rug of afkloppen door tegenstander.
Wat bedoel je?quote:
Net bij judo en nu weer met turnen.quote:
Ok, doei.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:35 schreef Volgut het volgende:
Heb h0ng0r maar geen zin om op te staan om iets te k0pon.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja soort vanmet een Jamaicaans accentje
De fuck.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:35 schreef Volgut het volgende:
Hoi HMF.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:35 schreef Volgut het volgende:
dat is k0t v00r j0quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:35 schreef Volgut het volgende:
Andere gasten die turnen niet dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
Negers die turnen zijn altijd homo, kan niet anders
Ga lekker weg met die onzin van je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:35 schreef Volgut het volgende:
Vrouwen sporten kijkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vrouwen BB, maar is nu rust en die DJ is eckt een rare man
Niet echt een neger. Meer een inbetweener, zoals Van der Wiel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
Wij hebben Wammes als turn neger, maar die mag weer niet.
dit dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga lekker weg met die onzin van je.
Ben jij ook zo sociaal? Of ben je een beetje raar?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Volgut het volgende:
Ik word hier toch het meest gequote van alle slowchats die ik binnenwandel. Jullie zijn sociaal.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt een neger. Meer een inbetweener, zoals Van der Wiel.
Neuh, die waren gewoon slecht in andere balsportenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Andere gasten die turnen niet dan?
Zou wel sociaal zijn als ze pics van haar tetten zou postenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij ook zo sociaal? Of ben je een beetje raar?
Heb je zijn Amerikaanse interview gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt een neger. Meer een inbetweener, zoals Van der Wiel.
Tenenkrommend man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je zijn Amerikaanse interview gezien?
Ik pap(hossel) wel ff aan met haar via DM, ik stuur ze straks wel doorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou wel sociaal zijn als ze pics van haar tetten zou posten
Is dat zo? NL is best goed turnland toch? Ik volg het turnen niet op de voet ofzo...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
Die kwalificatie eisen bij dat turnen zijn in Nederland ook zo vaag, je moet bijna wereldkampioen zijn om mee te mogen doen op de OS.
Gozer is echt abnormaal goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Is dit de Aziatische Michael Jackson op de mat?
Sociaal van jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik pap(hossel) wel ff aan met haar via DM, ik stuur ze straks wel door
You dont say.imgquote:Hij moet nog 19 jaar worden.
Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn er mensen hier die normaal niet posten in VBL gvd
Omdat wij met een aantal VBL'ers ook in 2 andere SC's aan het posten waren/zijn en die mensen denken dat zij hier welkom zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Tegen mij hebben jullie toch niks?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat wij met een aantal VBL'ers ook in 2 andere SC's aan het posten waren/zijn en die mensen denken dat zij hier welkom zijn![]()
We zijn berucht jonge op Fok!
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2012 18:45:48 ]
Ik niet iigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tegen mij hebben jullie toch niks?
Nope.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
DIE AMPLITUDE! WOW.Publiek juichen, het zal allemaal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er wel geweldig uit.
Nee joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap ik ook weinig van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond de ringen bij gym altijd het leukstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Om de hele dag aan die ringen te hangen lijkt me eigenlijk best wel saai.
Standaard een half jaar lang elke gymles voetballen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond de ringen bij gym altijd het leukstOp apekooitje na natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |