quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt een neger. Meer een inbetweener, zoals Van der Wiel.
Neuh, die waren gewoon slecht in andere balsportenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Andere gasten die turnen niet dan?
Zou wel sociaal zijn als ze pics van haar tetten zou postenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij ook zo sociaal? Of ben je een beetje raar?
Heb je zijn Amerikaanse interview gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt een neger. Meer een inbetweener, zoals Van der Wiel.
Tenenkrommend man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je zijn Amerikaanse interview gezien?
Ik pap(hossel) wel ff aan met haar via DM, ik stuur ze straks wel doorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou wel sociaal zijn als ze pics van haar tetten zou posten
Is dat zo? NL is best goed turnland toch? Ik volg het turnen niet op de voet ofzo...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
Die kwalificatie eisen bij dat turnen zijn in Nederland ook zo vaag, je moet bijna wereldkampioen zijn om mee te mogen doen op de OS.
Gozer is echt abnormaal goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Is dit de Aziatische Michael Jackson op de mat?
Sociaal van jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik pap(hossel) wel ff aan met haar via DM, ik stuur ze straks wel door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |