Echt serieus, kent al die combinaties, regeltjes enzo. Lijkt me best complex bij turnen.quote:
Ja ik vind hem ook goed, maar hoe kan je zo een fout maken. Heb respect voor zijn turn kennis, maar is gewoon een domme fout.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt serieus, kent al die combinaties, regeltjes enzo. Lijkt me best complex bij turnen.
Maargoed, hij krijgt er ook voor betaald.
Ik heb wel respect voor commentatoren, zeker degene die geen bijv turn verleden hebben. Maar bij het voetbal lullen ze zoveel domme shit er door heen, al is het wel knap hoe snel ze namen herkennen e.d.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt serieus, kent al die combinaties, regeltjes enzo. Lijkt me best complex bij turnen.
Maargoed, hij krijgt er ook voor betaald.
Theo Reitsma weet nooit de negers uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor commentatoren, zeker degene die geen bijv turn verleden hebben. Maar bij het voetbal lullen ze zoveel domme shit er door heen, al is het wel knap hoe snel ze namen herkennen e.d.
Maar zo bij turnen is knap ja
Ze krijgen drie dagen de tijd om 22 namen uit het hoofd te leren. Ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor commentatoren, zeker degene die geen bijv turn verleden hebben. Maar bij het voetbal lullen ze zoveel domme shit er door heen, al is het wel knap hoe snel ze namen herkennen e.d.
Maar zo bij turnen is knap ja
Bij dat programma van Mart laten ze ook oude beelden zien met huldigingen van 4 jaar later er achteraan geplakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef mrstylo het volgende:
NOS zegt Chinezen bij Zuid Koreanen.
Echt te dom.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij dat programma van Mart laten ze ook oude beelden zien met huldigingen van 4 jaar later er achteraan geplakt.
Ik wel, 22 namen uit je kop leren met het bijpassende foto'tje en daarna als een toets ze invullen is wat anders dan on the fly in een wedstrijd en actie ze herkennen en juiste naam geven is toch wat anders.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze krijgen drie dagen de tijd om 22 namen uit het hoofd te leren. Ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk.
Wat een kracht komt daar bij kijken zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Ringen vind ik altijd het meest baas. Met onze ouwe snuifkoning.
Kieft?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Ja die oude legerman is er nie bij hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Echt onvoorstelbaar ja. Helemaal als je zo stil horizontaal moet hangen, teh fuck.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een kracht komt daar bij kijken zeg.
Vind ik ook het leukste.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Ja das wel weer waar, maar is niet iets waar ik u tegen zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, 22 namen uit je kop leren met het bijpassende foto'tje en daarna als een toets ze invullen is wat anders dan on the fly in een wedstrijd en actie ze herkennen en juiste naam geven is toch wat anders.
4 jaar EL.quote:Natuurlijk wordt je er beter in, maar als jij opeens PSV - Tjaktjaknubusku moet doen(voorbeeld)
(Young) Tarzan ook, echt sick wat die allemaal moest doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Die Chinezen worden gedwongen om op turen te gaan als ze pas kunnen lopen, best ziek die trainingen
Ach, je kan later altijd nog webcamshows weggeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Die Chinezen worden gedwongen om op turen te gaan als ze pas kunnen lopen, best ziek die trainingen
Dan worden ze helemaal uitgerekt, zodat ze lekker soepele spieren houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon doordrukkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan worden ze helemaal uitgerekt, zodat ze lekker soepele spieren houden
Omg dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/pietwarkiet ?
Zou geen enkele Nederlander vol houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat soort landen hebben een work ethic waar wij bang van worden
Inderdaad, maar het is gewoon baas. Dus i'm mirrin'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kijkt er toch wel naar, niet dat ik wat snap van heel die puntentelling.
Manolev wel, maar dat is een Bulgaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou geen enkele Nederlander vol houden.
Ik dacht dat ze pas sinds de laatste keer de meeste medailles hebben gewonnen, daarvoor altijd USA.quote:
Niemand volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kijkt er toch wel naar, niet dat ik wat snap van heel die puntentelling.
Ze geven zelfs meer salaris dan Nederlandse clubs.quote:
Daarom zitten er opeens allemaal Nederlandse trainersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze geven zelfs meer salaris dan Nederlandse clubs.
Dat is ook zo mooi aan Joe Rogan, die gast is een halve onderwijzer mbt tot MMA/BJJquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand volgens mij.
Daarom vind ik deze commentator echt baas (behalve zijn foutje). Na 1 dagje leer je veel van turnen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Anderlecht, de grootste club, heeft een begroting zo groot als AZ ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze krijgen ook 3x meer tv geld volgensmijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Anderlecht, de grootste club, heeft een begroting zo groot als AZ ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |