Dat is wel erg laag. Dan weet ik het ook niet hoe het kan. Had wat hoger verwacht en door belasting voordeel konden ze dan altijd wat meer uitgeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=43293
quote:
Boze John?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk nu anderlecht, lijkt op NAC ofzo.
Bedankt commentator.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:08 schreef mrstylo het volgende:
In finale beginnen de punten weer met 0 toch?
Is daar nu een topic van in OS? Zag er wel een, maar die werd gedomineerd door vrouwelijke users die mannenlichamen zaten te posten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal eens wat kwaliteit toevoegen, lekkere olympiërs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze nemen altijd een slechte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:12 schreef Smoofie het volgende:
het voordeel van Belgie is dat ze goedkoop zuid-amerikanen en afrikanen kunnen halen.
Ja, ik stelde al voor om een apart vrouwen topic te makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Is daar nu een topic van in OS? Zag er wel een, maar die werd gedomineerd door vrouwelijke users die mannenlichamen zaten te posten.
Er was er 1 volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik stelde al voor om een apart vrouwen topic te makenDenk dat ik dat even doe.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik stelde al voor om een apart vrouwen topic te makenDenk dat ik dat even doe.
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
Maria Sharapova ook erbij.
Zij is mijn nummer 1.
Zo te horen was het vrij pijnlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |