quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt een neger. Meer een inbetweener, zoals Van der Wiel.
Neuh, die waren gewoon slecht in andere balsportenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Andere gasten die turnen niet dan?
Zou wel sociaal zijn als ze pics van haar tetten zou postenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij ook zo sociaal? Of ben je een beetje raar?
Heb je zijn Amerikaanse interview gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt een neger. Meer een inbetweener, zoals Van der Wiel.
Tenenkrommend man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je zijn Amerikaanse interview gezien?
Ik pap(hossel) wel ff aan met haar via DM, ik stuur ze straks wel doorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou wel sociaal zijn als ze pics van haar tetten zou posten
Is dat zo? NL is best goed turnland toch? Ik volg het turnen niet op de voet ofzo...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
Die kwalificatie eisen bij dat turnen zijn in Nederland ook zo vaag, je moet bijna wereldkampioen zijn om mee te mogen doen op de OS.
Gozer is echt abnormaal goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Is dit de Aziatische Michael Jackson op de mat?
Sociaal van jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik pap(hossel) wel ff aan met haar via DM, ik stuur ze straks wel door
You dont say.imgquote:Hij moet nog 19 jaar worden.
Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn er mensen hier die normaal niet posten in VBL gvd
Omdat wij met een aantal VBL'ers ook in 2 andere SC's aan het posten waren/zijn en die mensen denken dat zij hier welkom zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Tegen mij hebben jullie toch niks?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat wij met een aantal VBL'ers ook in 2 andere SC's aan het posten waren/zijn en die mensen denken dat zij hier welkom zijn![]()
We zijn berucht jonge op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2012 18:45:48 ]
Ik niet iigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tegen mij hebben jullie toch niks?
Nope.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
DIE AMPLITUDE! WOW.Publiek juichen, het zal allemaal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er wel geweldig uit.
Nee joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap ik ook weinig van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond de ringen bij gym altijd het leukstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Om de hele dag aan die ringen te hangen lijkt me eigenlijk best wel saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |