Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn er mensen hier die normaal niet posten in VBL gvd
Omdat wij met een aantal VBL'ers ook in 2 andere SC's aan het posten waren/zijn en die mensen denken dat zij hier welkom zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Tegen mij hebben jullie toch niks?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat wij met een aantal VBL'ers ook in 2 andere SC's aan het posten waren/zijn en die mensen denken dat zij hier welkom zijn![]()
We zijn berucht jonge op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2012 18:45:48 ]
Ik niet iigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tegen mij hebben jullie toch niks?
Nope.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
DIE AMPLITUDE! WOW.Publiek juichen, het zal allemaal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er wel geweldig uit.
Nee joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap ik ook weinig van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond de ringen bij gym altijd het leukstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Om de hele dag aan die ringen te hangen lijkt me eigenlijk best wel saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |