quote:
Eigenlijk sla je daar best de spijiker op zijn kop.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er Elfstedentocht is doen we ook net of Friesland er een beetje bijhoort.
dat was zij niet echtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef replay11nl het volgende:
Ze was gewoon moe van de parachutesprong !!!!
Zou jij je avatar willen wijzigen...kan die kop niet uitstaan...en vrouwen horen een vrouwelijke avatar te hebben zodat ik weet wie ik prive moet messagen....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]___________________________________
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou jij je avatar willen wijzigen...kan die kop niet uitstaan...en vrouwen horen een vrouwelijke avatar te hebben zodat ik weet wie ik prive moet messagen....
Jij bent er zeker zo eentje die kinderen ook vertelt dat Sinterklaas niet bestaat?!quote:
Gebalsemd zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vrouw had allang gewassen moeten zijn en op bed liggen.
neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou jij je avatar willen wijzigen...kan die kop niet uitstaan...en vrouwen horen een vrouwelijke avatar te hebben zodat ik weet wie ik prive moet messagen....
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:01 schreef Felixa het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA!!!!! Arctic Monkeys!!! Whoohoo!! Eindelijk een beetje actie!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vrouw had allang gewassen moeten zijn en op bed liggen.
AM zijn nog steeds leuk, muse is al een paar jaar dikke stront.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:01 schreef Nepthys het volgende:
Waarom AM en niet Muse met hun OS nummer?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef larry_flynt het volgende:
Zo die drummer heeft flink Fr. Neus gepoederd
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik mis soms echt een facepalm smilie
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik mis soms echt een facepalm smilie
Ooit eens orginele muziek van ze, valsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
ik hoor geen cover van een top 40 hitje wat is dit?
Ze moeten maar lijden voor de leugens die ze in europa en de wereld hebben verkondigd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:01 schreef jrk1990 het volgende:
Tsja als Griek sta je nu met kramp in de benen zo langzamerhand
Arctic Monkeys zijn topartiesten, alleen jij houdt er niet van...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Slecht dit hoor, dit past er niet bij, net zoals Bonkers, je had hier echte top artiesten kunnen doen als Engeland zijnde..
Nee want die ene die kan zingen wou niet meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Komen de Spice Girls nog? Daar wacht ik eigenlijk de hele avond al op.
Fuck die opgewarmde.quote:
nee man die komen bij de sluitingsceremonie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Komen de Spice Girls nog? Daar wacht ik eigenlijk de hele avond al op.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef PirE het volgende:
Beter steken ze boel in de fik, dan kan ik naar bed.
Dan is die saaie queen dood.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef PirE het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
nee man die komen bij de sluitingsceremonie.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys zijn topartiesten, alleen jij houdt er niet van...
SO TELL ME WHAT YO WANT WHAT YOU REALLY REALLY WANTquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]. Al 3 uur voor niks gekeken. Tering zooi.
is het zo vals? ik hoor het echt nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit is pure valse bagger en past totaal niet bij de OS.
Goed gelezen dat staat er inderdaad, ik kon het ook een !$#@$@@nummer vinden, maar koos in deze context een keer voor scheit. Mag het op bepaal jij voor een ander wat die van het nummer vindt?quote:
Je wacht op Engelbert Humperdinck?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit is pure valse bagger en past totaal niet bij de OS.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef jrk1990 het volgende:
Paul McCartney dat kan alleen maar een teleurstelling worden
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]. Al 3 uur voor niks gekeken. Tering zooi.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef jrk1990 het volgende:
Paul McCartney dat kan alleen maar een teleurstelling worden
Spice Girls.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
SO TELL ME WHAT YO WANT WHAT YOU REALLY REALLY WANT
Arctic Monkeys is aan tijd onderhevig, Rolling Stones is van alle tijden (ook niet mijn smaak overigens),quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Rolling Stones, 1922 belde?Arctic Monkeys bestaan nog steeds, waren wel goed tot 2008.
Integendeel, heb vele cd van hun maar je moet niet wel denken aan een wereldwijd publiek van voornamelijk ouderen, zoiezo is Artic Monkeys ook niet de meest populaire band onder jongeren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys zijn topartiesten, alleen jij houdt er niet van...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef PirE het volgende:
Het olympisch vuur aansteken met die kuif van die gast is altijd +1 imo.
Het is een compleet andere toonsoort zelfsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef thettes het volgende:
[..]
is het zo vals? ik hoor het echt niet
Dit is nog erger, dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Hou eens op over die kutbaseballs. Ouwelullenmuziek.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Goed gelezen dat staat er inderdaad, ik kon het ook een !$#@$@@nummer vinden, maar koos in deze context een keer voor scheit. Mag het op bepaal jij voor een ander wat die van het nummer vindt?
Ja... En om die bejaarde tut te ondertitelen straks...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Specularium het volgende:
Zit er hier ook vertraging in voor als iemand haar tepel laat zien?
Ik weet neit of ze slomo's doen hierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Specularium het volgende:
Zit er hier ook vertraging in voor als iemand haar tepel laat zien?
Nou, ongelooflijk. Wat slechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een compleet andere toonsoort zelfs
Niggah please? Arctic Monkeys heeft een gigantische schare fans van 14-18.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Integendeel, heb vele cd van hun maar je moet niet wel denken aan een wereldwijd publiek van voornamelijk ouderen, zoiezo is Artic Monkeys ook niet de meest populaire band onder jongeren.
De band is gewoon top, alleen ze hadden voor een show als deze niet zulke artiesten moet kiezen
Nah.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Steward het volgende:
De Chinezen deden het toch echt een stuk beter met hun opening.
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Flikker toch op joh vent, wij willen de Spice Girls.
Bands blijven muziek maken, laatst nog een nieuw Golden Earring album uit. Ik vind het jammer dat de Arctic Monkeys een andere sound hebben aangenomen in 2009.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Arctic Monkeys is aan tijd onderhevig, Rolling Stones is van alle tijden (ook niet mijn smaak overigens),
Ik dacht ik waarschuw je even, want het is niet meer wat het is geweestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef donroyco het volgende:
[..]___________________________________________________!
Jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Steward het volgende:
De Chinezen deden het toch echt een stuk beter met hun opening.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Ik dacht ik waarschuw je even, want het is niet meer wat het is geweest
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het zou pas tof zijn als ozzy osbourne opkomt met een boogschieter die een van de duiven uit de lucht schiet waarna ozzy een hap uit de nek van die duif neemt.
Baby Spicequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef marcodej het volgende:
Kijk, Thijs Zonneveld, zo bouw je een berg.
Nog 3 weekjes w88 bij de afsluiting....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Die heeft in het openbaar met Daley Thompson lopen te bekvechten over wie van hen een grotere Olympiër was en meer recht had op het ontsteken van de vlam. Heel treurigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Wij gokken op Steve Redgrave die de vlam doet
In 2011 en 2012 was de sound weer compleet anders hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Bands blijven muziek maken, laatst nog een nieuw Golden Earring album uit. Ik vind het jammer dat de Arctic Monkeys een andere sound hebben aangenomen in 2009.
wss is dat de officiele taal van het ioc omdat ze in dat deel van zwitserland zitten. Maar het blijft vreemd ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar even serieus. De vraag zal al tig keer gesteld zijn maar even voor mij: waarom spreken ze eerst Frans?
Laat maar je begrijpt het gewoon niet, dat weet ik ook wel maar je hebt gewoon bands uit Engeland die vele malen hoger in de rangorde zijn, dat hoor je als main act te doen, laat staan een liet van Paul M , vervolgens door AM laten zingen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niggah please? Arctic Monkeys heeft een gigantische schare fans van 14-18.
Zal wel de officiele taal van het IOC zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar even serieus. De vraag zal al tig keer gesteld zijn maar even voor mij: waarom spreken ze eerst Frans?
jij bent nu een aanslag aan het beramen de aivd zoekt je opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef replay11nl het volgende:
Doe eens een bom op deze meneer gooien
Wat loopt iedereen hier te zeggen dan dat de Spice Girls ook komen? Gewoon 3 fucking uren voor niks gekeken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 3 weekjes w88 bij de afsluiting....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik geen fan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niggah please? Arctic Monkeys heeft een gigantische schare fans van 14-18.
Vind ik wel meevallen, vier achtereenvolgende nummer 1 albums, niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Laat maar je begrijpt het gewoon niet, dat weet ik ook wel maar je hebt gewoon bands uit Engeland die vele malen hoger in de rangorde zijn, dat hoor je als main act te doen, laat staan een liet van Paul M , vervolgens door AM laten zingen..
De populariteit van bv The Beatles mag je niet eens vergelijken met de AM
Suck it and see was ook niet veel, hun EP's gaan opzich nog wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
In 2011 en 2012 was de sound weer compleet anders hoor.
Kan toch niet met wat jij doet.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef LoveProfuzion het volgende:
Vind het echt een bijelkaar geraapt rommeltje deze opening. Bejing was echt zo en zo en zoveel beter en strakker. Leuk dit amateurtoneel met dansers zonder motoriek en bandjes met stemproblemen.....artic monkeys? ga toch weg....alleen mr bean was echt leuk.
Het IS geen lied van paul M.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Laat maar je begrijpt het gewoon niet, dat weet ik ook wel maar je hebt gewoon bands uit Engeland die vele malen hoger in de rangorde zijn, dat hoor je als main act te doen, laat staan een liet van Paul M , vervolgens door AM laten zingen..
De populariteit van bv The Beatles mag je niet eens vergelijken met de AM
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen hier te zeggen dan dat de Spice Girls ook komen? Gewoon 3 fucking uren voor niks gekeken.
Ja foutje!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef waxmask het volgende:
Had maar wat windmachines neergezet bij die vlaggen.
Heeft te maken met een Frans persoon die de moderne Olympische Spelen heeft bedacht oid...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
We zitten al naar de openingsceremonie van de OS van 2016 te kijken hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik verbaas mij erover dat je kijkt en dat die ceremonie kennelijk nog bezig is.
Was al lang bekend hoor.....hahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen hier te zeggen dan dat de Spice Girls ook komen? Gewoon 3 fucking uren voor niks gekeken.
helaasquote:
Pierre de Coubertin! Ken je geschiedenis!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft te maken met een Frans persoon die de moderne Olympische Spelen heeft bedacht oid...
Staat daar vast wel zo'n sporter met een bom in zijn anus. Ik sluit niks meer uit tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef replay11nl het volgende:
Doe eens een bom op deze meneer gooien
quote:
[..]
[..]
Je kan niet alles hebben.quote:
Baron Pierre de Coubertin en de voertaal van het IOC is Frans (als ik me niet vergis).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft te maken met een Frans persoon die de moderne Olympische Spelen heeft bedacht oid...
Nee Syrië heeft mosterdgas voor dat hele stadion bij zichquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat daar vast wel zo'n sporter met een bom in zijn anus. Ik sluit niks meer uit tegenwoordig.
quote:
Oh dan ga ik even kijken, Braziliaanse meiden topless zoals met de carnaval.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
We zitten al naar de openingsceremonie van de OS van 2016 te kijken hoor.
Belg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
God komt die kut Fransman ook nog. Alle Fransen zijn KUTKUTKUT
?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
God komt die kut Fransman ook nog. Alle Fransen zijn KUTKUTKUT
Je had het morgen in youtube stukjes kunnen bekijken hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef Paul het volgende:
Man man man man wat duurt het allemaal lang he
waterkneus kloon?quote:
Denken dat ze beter zijn dan allen, niet aanpassen aan toeristen, kunnen niet rijden, kutvolk.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die op Paul mccartney zitten te wachten
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen die op Paul mccartney zitten te wachten
Amen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef donroyco het volgende:
Mensen die haten op Sir Paul. Jullie zullen nooit zo awesome kunnen worden als Paul altijd blijft.
quote:
Op zich waar. Alleen is Rogge een Belg, klein detail.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Denken dat ze beter zijn dan allen, niet aanpassen aan toeristen, kunnen niet rijden, kutvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |