Spice Girls.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
SO TELL ME WHAT YO WANT WHAT YOU REALLY REALLY WANT
Arctic Monkeys is aan tijd onderhevig, Rolling Stones is van alle tijden (ook niet mijn smaak overigens),quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Rolling Stones, 1922 belde?Arctic Monkeys bestaan nog steeds, waren wel goed tot 2008.
Integendeel, heb vele cd van hun maar je moet niet wel denken aan een wereldwijd publiek van voornamelijk ouderen, zoiezo is Artic Monkeys ook niet de meest populaire band onder jongeren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys zijn topartiesten, alleen jij houdt er niet van...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef PirE het volgende:
Het olympisch vuur aansteken met die kuif van die gast is altijd +1 imo.
Het is een compleet andere toonsoort zelfsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef thettes het volgende:
[..]
is het zo vals? ik hoor het echt niet
Dit is nog erger, dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Hou eens op over die kutbaseballs. Ouwelullenmuziek.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Goed gelezen dat staat er inderdaad, ik kon het ook een !$#@$@@nummer vinden, maar koos in deze context een keer voor scheit. Mag het op bepaal jij voor een ander wat die van het nummer vindt?
Ja... En om die bejaarde tut te ondertitelen straks...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Specularium het volgende:
Zit er hier ook vertraging in voor als iemand haar tepel laat zien?
Ik weet neit of ze slomo's doen hierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Specularium het volgende:
Zit er hier ook vertraging in voor als iemand haar tepel laat zien?
Nou, ongelooflijk. Wat slechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een compleet andere toonsoort zelfs
Niggah please? Arctic Monkeys heeft een gigantische schare fans van 14-18.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Integendeel, heb vele cd van hun maar je moet niet wel denken aan een wereldwijd publiek van voornamelijk ouderen, zoiezo is Artic Monkeys ook niet de meest populaire band onder jongeren.
De band is gewoon top, alleen ze hadden voor een show als deze niet zulke artiesten moet kiezen
Nah.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Steward het volgende:
De Chinezen deden het toch echt een stuk beter met hun opening.
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Flikker toch op joh vent, wij willen de Spice Girls.
Bands blijven muziek maken, laatst nog een nieuw Golden Earring album uit. Ik vind het jammer dat de Arctic Monkeys een andere sound hebben aangenomen in 2009.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Arctic Monkeys is aan tijd onderhevig, Rolling Stones is van alle tijden (ook niet mijn smaak overigens),
Ik dacht ik waarschuw je even, want het is niet meer wat het is geweestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef donroyco het volgende:
[..]___________________________________________________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |