Jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Steward het volgende:
De Chinezen deden het toch echt een stuk beter met hun opening.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Ik dacht ik waarschuw je even, want het is niet meer wat het is geweest
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het zou pas tof zijn als ozzy osbourne opkomt met een boogschieter die een van de duiven uit de lucht schiet waarna ozzy een hap uit de nek van die duif neemt.
Baby Spicequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Flikker toch op joh vent, wij willen de Spice Girls.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef marcodej het volgende:
Kijk, Thijs Zonneveld, zo bouw je een berg.
Nog 3 weekjes w88 bij de afsluiting....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Flikker toch op joh vent, wij willen de Spice Girls.
Die heeft in het openbaar met Daley Thompson lopen te bekvechten over wie van hen een grotere Olympiër was en meer recht had op het ontsteken van de vlam. Heel treurigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Wij gokken op Steve Redgrave die de vlam doet
In 2011 en 2012 was de sound weer compleet anders hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Bands blijven muziek maken, laatst nog een nieuw Golden Earring album uit. Ik vind het jammer dat de Arctic Monkeys een andere sound hebben aangenomen in 2009.
wss is dat de officiele taal van het ioc omdat ze in dat deel van zwitserland zitten. Maar het blijft vreemd ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar even serieus. De vraag zal al tig keer gesteld zijn maar even voor mij: waarom spreken ze eerst Frans?
Laat maar je begrijpt het gewoon niet, dat weet ik ook wel maar je hebt gewoon bands uit Engeland die vele malen hoger in de rangorde zijn, dat hoor je als main act te doen, laat staan een liet van Paul M , vervolgens door AM laten zingen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niggah please? Arctic Monkeys heeft een gigantische schare fans van 14-18.
Zal wel de officiele taal van het IOC zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar even serieus. De vraag zal al tig keer gesteld zijn maar even voor mij: waarom spreken ze eerst Frans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |