Die website is trouwens van een bekende FOK!er geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die Amerikaanse producten tegenkomen voor bepaalde recepten en niet weten waar ze dit kunnen kopen is www.usfoodz.nl een optie. Heb daar net ook wat dingen besteld die je niet in de supermarkten kan krijgen.
Fuck, ze hebben Coca Cola Vanillaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die Amerikaanse producten tegenkomen voor bepaalde recepten en niet weten waar ze dit kunnen kopen is www.usfoodz.nl een optie. Heb daar net ook wat dingen besteld die je niet in de supermarkten kan krijgen.
Die heb ik, en dan nog erger ik me eraan. Gewoon zonder vind ik prima, en ik negeer de mensen om me heen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Haal in-ear dopjes, die vallen er niet zo snel uit.
anders deze kopenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die heb ik, en dan nog erger ik me eraan. Gewoon zonder vind ik prima, en ik negeer de mensen om me heen.
Fat gripz zijn er niet perse voor je grip, het is 1 van de dingen die het wel verbeterd. Het ontlast ook je ellebogen trouwens, werken fijn hoor, zou bijna niet anders meer willenquote:Op maandag 30 juli 2012 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Daarnaat zie ik het óveral in advertenties. Maar het schijnt dat je daardoor veel meer je onderarmen meepakt.
Geniet ervan. Ik nam altijd mn sportschoenen en een springtouw mee, maar gebruikte het toch nietquote:Op maandag 30 juli 2012 11:14 schreef Kerol het volgende:
Aiii, laatste keer in de gym geweest voor 9 dagen. Vakantietje naar Griekenland! Wordt wel even afkicken..
Brengt meer vocht naar je spieren, het verhoogd de energieproductie in de spieren (ATP) waardoor je meer (kortetermijn)kracht kan ontwikkelen. Zit normaal ook al in je lichaam en in je eten, maar soms helpt meer supplementeren. Er zijn weinig tot geen bijwerkingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:44 schreef CorwinofAmber het volgende:
Wie kan mij in heldere jip&janneke taal uitleggen wat creatine als supplement nou zou moeten doen? Ik zie door al die bull-crap op het internet de waarheid niet meer.
+ welke kopen jullie altijd?
Ja je krijgt meer massa maar de definitie neemt toch juist af?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef Zith het volgende:
..Wat in je spieren gaat zitten, waardoor je spieren er groter uit gaan zien en je vetpercentage daaltEr zijn nog wel meer positieve bijwerkingen te noemen.
Definitie = hoeveelheid spieren vs hoeveelheid vet. Als spiermassa omhoog gaat (omdat meer vocht in de spieren) en je vetpercentage hetzelfde blijft, krijg je meer definitie.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja je krijgt meer massa maar de definitie neemt toch juist af?
Niets mis met creatine hoor, ik gebruik het gewoon niet in de zomerMerk wel echt goeie krachttoename en meer reps, maar ik krijg er vaak hoofdpijn van (door vochttekort, maar ik heb sowieso erg vaak last van migraine)
Dit ook inderdaad. 500gr creatine mono heb je voor misschien 10-15 euro. Die dure troep met smaakjes of EXTREME CREATINE 9000+ is nergens voor nodig.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Brengt meer vocht naar je spieren, het verhoogd de energieproductie in de spieren (ATP) waardoor je meer (kortetermijn)kracht kan ontwikkelen. Zit normaal ook al in je lichaam en in je eten, maar soms helpt meer supplementeren. Er zijn weinig tot geen bijwerkingen.
Je wilt de meest goedkope standaardvorm hebben (monohydraat), omdat het een heel simpel product is. Net zoals je geen super2000-MegaExTRemE suiker koopt maar gewone suiker.
Doen ze niet, ik train altijd met muziek op, soms tikken ze je nog aan midden in de oefening. Ik weet dat ze het goed bedoelen maar ga mij niet vertellen hoe ik moet squatten als je zelf met een rugkussentje squat omdat je de bar veel te hoog plaatstquote:Op maandag 30 juli 2012 09:41 schreef Catch_me het volgende:
Ik doe 5-6 herhalingen en dan dan komen er ook van die bijdehante gasten naar je toe dat ik dan nooit groot wordt, je moet er minstens 20 pakken man
Ga voortaan denk ik mp3 oortjes in doen, misschien dat ze me dan met rust laten
Misschien is jouw techniek perfect in de ogen van iedereen?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef Snakey het volgende:
Ik begrijp de bemoeienis van mensen niet. Ik maak het eigenlijk nooit mee, ook niet in een volle gym in Spanje. Tenzij iemand écht iets verkeerd doet, dan staan er gelijk 4 man om je heen.
Neuh, dat zal niet. Maar zo bedoelde ik het ook niet. Ik zie ook niet anderen iemand anders aanspreken. Het ging dus niet om mij.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Misschien is jouw techniek perfect in de ogen van iedereen?
ja precies. Commentaar niet nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef Snakey het volgende:
Ik begrijp de bemoeienis van mensen niet. Ik maak het eigenlijk nooit mee, ook niet in een volle gym in Spanje. Tenzij iemand écht iets verkeerd doet, dan staan er gelijk 4 man om je heen.
Chill.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als ik nog een keer die kant op moet laat ik het weten. Voor de rest: vraag het eens op DBB.
Nouja, mijn ervaring toen (3 jaar terug inmiddels, toen trainde ik eigenlijk vooral om af te vallen omdat ik een dikkertje was) had ik meer definitie toen ik er mee stopte en het vocht kwijt was. Heb er echt wel veel aan gehad toen hoor, ben van 22% naar 14% gegaan. Misschien dat ik het na de vakantie in m'n bulk weer eens ga gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Definitie = hoeveelheid spieren vs hoeveelheid vet. Als spiermassa omhoog gaat (omdat meer vocht in de spieren) en je vetpercentage hetzelfde blijft, krijg je meer definitie.
maar misschien heb je een ander idee ervan, hoe kan je meer spiermassa krijgen terwijl je definitie minder wordt?![]()
Of betere rugoefeningen?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:18 schreef Tito_Makani het volgende:
Rugpijn is zo irritant, ik weet ook niet hoe het is gekomen omdat ik niet bijzonder zwaar heb getraint. Misschien toch maar een betere warming up doen
Jij trainde ook bij USC Leiden toch? Heb je inside informatie over hoe 't na de verbouwing gaat worden?quote:Op maandag 30 juli 2012 07:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou, dat zal je dus verbazen. Er stond er 1 in m'n gym voordat ze gingen verbouwen, en nou hebben de broodmongolen er dus weer een gekocht voor na de renovatie.
En een incline op die manier.
Dit terwijl er menig keer is geklaagt over dit.
Je went er wel aan hoor, en 120kg kreeg ik d'r ook wel uit alleen, je moet er alleen wel echt aan wennen, en trainen/opbouwen er mee, anders heb je toch echt iemand nodig.
Nu train ik dus ff ergens anders waar ze gewoon een rechte hebben, en dat is wel makkelijker uitpakken. Uiteindelijk maakt het niks uit met m'n prestaties, terwijl ik dat wel altijd dacht![]()
Maar ik snap niet dat een merk als Matrix, dit uitbrengt en al jaren in z'n lijn houdt.
Yep, Nu bij Fitline Leidschendam. Beste Gym daar moet ik zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:20 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Jij trainde ook bij USC Leiden toch? Heb je inside informatie over hoe 't na de verbouwing gaat worden?
Waar ben je nu (tijdelijk) gaan trainen?
Lol, baas.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hey dat is altijd handigIk heb overigens een deal kunnen sluiten (
) met de lokale Jumbo dat ze voor mij kipgehakt inslaan. dus geen tripjes naar de AH XL voor mij
Altijd als ik die mislukte bulk foto's zie vraag ik me echt af wat ze wel niet allemaal fout hebben gedaan.quote:
Sommige mensen zien bulken als onbeperkt KFC, BK en McD.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Altijd als ik die mislukte bulk foto's zie vraag ik me echt af wat ze wel niet allemaal fout hebben gedaan.
Denken sommige mensen dat bulken onbeperkt eten is?
Volgens mij is die foto bewerkt.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Altijd als ik die mislukte bulk foto's zie vraag ik me echt af wat ze wel niet allemaal fout hebben gedaan.
Denken sommige mensen dat bulken onbeperkt eten is?
Word een aardige gym zo te zien..quote:Op maandag 30 juli 2012 17:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Yep, Nu bij Fitline Leidschendam. Beste Gym daar moet ik zeggen.
Geen inside info, maar wel op de site van USC.:
http://www.voorzieningen.(...)uwe-fitness-usc.html
Als je omlaag scrolled staat de appratuur die er komt.
power station![]()
Ik had vanochtend even vlug gekeken op die website maar ik zag vooralsnog alleen maar zoete troep zoals twinkies etc...quote:Op maandag 30 juli 2012 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, baas.Ik heb die usfoodz gevraagd of ze Dash kruiden willen inkopen, die zie ik namelijk erg vaak terugkomen in die filmpjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |