Denk niet dat deze bank in het echt bestaat, het lijkt mij onmogelijk een zwaar gewicht onder deze hoek uit te pakkenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geweldig dat het helpt.
Ik weet niet welke bench press d'r bij jullie is, maar unracken bij een Matrix bankje is 1 groot drama als je dat niet gewent bent.
De gene die dat ontworpen heeft heeft nog nooit 1x gebenched in z'n leven volgens mij.
Kijk ff naar de schuinte vanwaar de dragers weg lopen naar achter.
[ afbeelding ]
Als je hier dus onder gaat liggen moet je van ver voor je hoofd de stang pakken en hem naar voren halen. Als je hoger gaat liggen kom je tegen de dragers met benchen.
Maar goed, zo hoog mogelijk gaan liggen dus, handen in positie, en met een beetje een stoot die stang pakken moet toch wel lukken? Misschien anders wel als je hem op de lagere ophangpunten legt?
Fysiotherapeut is de kakkerlak van de gezondheidszorgquote:Op maandag 30 juli 2012 01:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Laat je niet doorsturen naar een fysiotherapeut. Orthopeed heeft echt veel en veel meer verstand van zaken dan een fysiotherapeut.
Nou, dat zal je dus verbazen. Er stond er 1 in m'n gym voordat ze gingen verbouwen, en nou hebben de broodmongolen er dus weer een gekocht voor na de renovatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 07:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Denk niet dat deze bank in het echt bestaat, het lijkt mij onmogelijk een zwaar gewicht onder deze hoek uit te pakken
Ik weet niet hoe lang je bent, maar 4200kcal is nog wel te doen hoor schoon.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Mijn onderhoud ligt volgens mij ergens ronde 3000. Nu eet ik iets van 3300-3400. Als ik gewicht moest halen voor een wedstrijd zat ik vaak rond de 2000-2500.
4200 zou ik nooit clean binnen kunnen krijgen
Mail die gasten van Matrix eens, en google er eens op, denk dat er wel meer klachten op internet te vinden zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 07:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou, dat zal je dus verbazen. Er stond er 1 in m'n gym voordat ze gingen verbouwen, en nou hebben de broodmongolen er dus weer een gekocht voor na de renovatie.
En een incline op die manier.
Dit terwijl er menig keer is geklaagt over dit.
Je went er wel aan hoor, en 120kg kreeg ik d'r ook wel uit alleen, je moet er alleen wel echt aan wennen, en trainen/opbouwen er mee, anders heb je toch echt iemand nodig.
Nu train ik dus ff ergens anders waar ze gewoon een rechte hebben, en dat is wel makkelijker uitpakken. Uiteindelijk maakt het niks uit met m'n prestaties, terwijl ik dat wel altijd dacht![]()
Maar ik snap niet dat een merk als Matrix, dit uitbrengt en al jaren in z'n lijn houdt.
Ja dat schreef ik dus alquote:Op maandag 30 juli 2012 07:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mail die gasten van Matrix eens, en google er eens op, denk dat er wel meer klachten op internet te vinden zijn.
Zou de ontwerper zelf vaak bankdrukken? Waarschijnlijk een new age hippie, of erger een hipster.
O, nee nee, ik weet het al een fysiotherapeut!
quote:Op maandag 30 juli 2012 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik las al dat een fysio vaak een beetje onzin is. Dankjewel, ik ga vandaag even langs.
Een fysio wordt vaak als onzin gezien omdat het soms lijkt op een beetje masseren e.d.quote:Op maandag 30 juli 2012 07:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Fysiotherapeut is de kakkerlak van de gezondheidszorg
Ik denk dat i graag een open ruggetje wildequote:Op maandag 30 juli 2012 07:09 schreef star_gazer het volgende:
paar wekent erug bij ons in de gym zo'n handige harry die achteruit stond te squattenHup, achteruit dat gewicht erin lopen. Volgens mij wil hij dood ofzo.
Laatste keer dat ik trainde waren er ook een aantal andersom bezig inderdaad, levensgevaarlijk. Schijfjes onder de hak ("dan voel je het meer"quote:Op maandag 30 juli 2012 07:09 schreef star_gazer het volgende:
paar wekent erug bij ons in de gym zo'n handige harry die achteruit stond te squattenHup, achteruit dat gewicht erin lopen. Volgens mij wil hij dood ofzo.
Hey dat is altijd handigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die Amerikaanse producten tegenkomen voor bepaalde recepten en niet weten waar ze dit kunnen kopen is www.usfoodz.nl een optie. Heb daar net ook wat dingen besteld die je niet in de supermarkten kan krijgen.
Ik negeer het gewoon. Vind trainen met oortjes in echt heel irritant, vallen elke keer uit, met zweten plakt het kabeltje op je lichaam, iPhone die in m'n zak rondstuitert.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:41 schreef Catch_me het volgende:
Ik doe 5-6 herhalingen en dan dan komen er ook van die bijdehante gasten naar je toe dat ik dan nooit groot wordt, je moet er minstens 20 pakken man
Ga voortaan denk ik mp3 oortjes in doen, misschien dat ze me dan met rust laten
Goed idee; al vallen ze er bij mij telkens uit en ben je de hele tijd op dat ding aan het drukken.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:41 schreef Catch_me het volgende:
Ik doe 5-6 herhalingen en dan dan komen er ook van die bijdehante gasten naar je toe dat ik dan nooit groot wordt, je moet er minstens 20 pakken man
Ga voortaan denk ik mp3 oortjes in doen, misschien dat ze me dan met rust laten
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik negeer het gewoon. Vind trainen met oortjes in echt heel irritant, vallen elke keer uit, met zweten plakt het kabeltje op je lichaam, iPhone die in m'n zak rondstuitert.
Haal in-ear dopjes, die vallen er niet zo snel uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Goed idee; al vallen ze er bij mij telkens uit en ben je de hele tijd op dat ding aan het drukken.
idd. paar goeie inner ears, heb je ook geen last van die andere kut muziek.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Haal in-ear dopjes, die vallen er niet zo snel uit.
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hey dat is altijd handigIk heb overigens een deal kunnen sluiten (
) met de lokale Jumbo dat ze voor mij kipgehakt inslaan. dus geen tripjes naar de AH XL voor mij
Die website is trouwens van een bekende FOK!er geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die Amerikaanse producten tegenkomen voor bepaalde recepten en niet weten waar ze dit kunnen kopen is www.usfoodz.nl een optie. Heb daar net ook wat dingen besteld die je niet in de supermarkten kan krijgen.
Fuck, ze hebben Coca Cola Vanillaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die heb ik, en dan nog erger ik me eraan. Gewoon zonder vind ik prima, en ik negeer de mensen om me heen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Haal in-ear dopjes, die vallen er niet zo snel uit.
anders deze kopenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die heb ik, en dan nog erger ik me eraan. Gewoon zonder vind ik prima, en ik negeer de mensen om me heen.
Fat gripz zijn er niet perse voor je grip, het is 1 van de dingen die het wel verbeterd. Het ontlast ook je ellebogen trouwens, werken fijn hoor, zou bijna niet anders meer willenquote:Op maandag 30 juli 2012 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Daarnaat zie ik het óveral in advertenties. Maar het schijnt dat je daardoor veel meer je onderarmen meepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |