Goed recept om een deficientie in een of meerdere micronutrienten (vitamines, mineralen) te ontwikkelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom is een ongevarieerd voedingsschema slecht?
Staat dus los van micronutrienten.quote:Ik eet elke dag hetzelfde en mijn voedingsschema bestaat voornamelijk uit melk,kip,brinta en eieren en toch kom ik aan al mijn macro's en kom ik ongeveer een kilo aan per week
Waarom zou je in godsnaam een kilo per week willen aankomen?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom is een ongevarieerd voedingsschema slecht? Ik eet elke dag hetzelfde en mijn voedingsschema bestaat voornamelijk uit melk,kip,brinta en eieren en toch kom ik aan al mijn macro's en kom ik ongeveer een kilo aan per week
Per dag 1200 kcal boven je onderhoud eten is gewoon zwaar overdreven. Het vet moet er ook weer af. Herzie je voedingsschema zodat je straks niet met een hoop vet eindigt. Dan kun je ook gelijk je schema aanpassen zodat je micro's beter kloppen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben nog niet zo lang bezig en ik at heel lang onder mijn onderhoud ipv gewichtsklasse vechtsport dus het gewicht vliegt er nu bij. Ik zeg niet dat het 1kg aan spieren is
Mijn onderhoud ligt volgens mij ergens ronde 3000. Nu eet ik iets van 3300-3400. Als ik gewicht moest halen voor een wedstrijd zat ik vaak rond de 2000-2500.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Per dag 1200 kcal boven je onderhoud eten is gewoon zwaar overdreven. Het vet moet er ook weer af. Herzie je voedingsschema zodat je straks niet met een hoop vet eindigt. Dan kun je ook gelijk je schema aanpassen zodat je micro's beter kloppen.
Jij beweert dat je een kilo per week aan komt, niet ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Mijn onderhoud ligt volgens mij ergens ronde 3000. Nu eet ik iets van 3300-3400. Als ik gewicht moest halen voor een wedstrijd zat ik vaak rond de 2000-2500.
4200 zou ik nooit clean binnen kunnen krijgen
Ik eet altijd magere aardbeien kwark normale kwark krijg ik nooit naar binnen en zoveel maakt het ook weer niet uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:24 schreef Catch_me het volgende:
Net voor het eerst de handdoek in de ring gegooid tijdens het eten van kwark. Normaal prima weg te krijgen (magere franse van de lidl), maar deze keer stond er alleen 1 boerenkwark in de koelkast
Wat een smerige meuk, het ruikt naar boter en smaakt naar kaas, zat er van te kokhalzen en ik hoefde nog maar iets meer dan een kwart! Morgen weer een treetje franse kwark halen bij de lidl
Huisarts>Orthopeedquote:Op maandag 30 juli 2012 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een vraagje he.
Mijn rechter schouder staat iets lager en iets naar voren in vergelijking tot mijn linker. Nou heb ik wel eens last gehad van deze schouder (laatste tijd niet meer) maar dit kwam vooral doordat ik als 13-jarige in de winter super veel sneeuwballen gooide en ik vervolgens ook enkele dagen last van mijn schouder had.
Nou weet ik wel dat er iets niet klopt in die schouder door een gebeurtenis. Wat ik wil is graag dat alles in mijn lichaam los wordt gemaakt/op de goede plek wordt gezet. Ik heb geen zin in een hele procedure maar gewoon een behandeling. Het probleem is dat ik niet weet waar dit moet, een bottenkraker, masseuse, fysio? Kan iemand mij hiermee helpen want ik wil voorkomen dat er toch ooit iets fout gaat.
Dank.
Je kan straps gebruiken. Doe ik ook boven de 120kiloquote:Op maandag 30 juli 2012 01:31 schreef jabbahabba het volgende:
Hallo, ik heb even een vraag!
ik ben pas een maand bezig met fitnissen en zit nu op 80 kg met deadliften (ik weeg zelf 75) en ik kom niet hoger dan 80 kg omdat hij dan uit mijn handen glipt, hoe word ik hier sterker in?
Thnx, ik zal even langsgaan!quote:
Er zijn verschillende manieren.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:31 schreef jabbahabba het volgende:
Hallo, ik heb even een vraag!
ik ben pas een maand bezig met fitnissen en zit nu op 80 kg met deadliften (ik weeg zelf 75) en ik kom niet hoger dan 80 kg omdat hij dan uit mijn handen glipt, hoe word ik hier sterker in?
Laat je niet doorsturen naar een fysiotherapeut. Orthopeed heeft echt veel en veel meer verstand van zaken dan een fysiotherapeut.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx, ik zal even langsgaan!
[..]
Er zijn verschillende manieren.
- Je kan de mixed grip gebruiken waardoor het gewicht makkelijker te tillen en vast te houden is. http://media.tumblr.com/tumblr_lo137rAoTE1qfwmdt.jpg
- Je kan magenesium poeder kopen en dat op je handen doen. http://klimwinkel.nl/catalog/magnesium-gram-p-357.html
- Je kan van die bandjes kopen maar ik geloof dat zoiets niet per se wordt aangeraden. http://www.bodyenfitshop.(...)n/power-straps-luxe/
- Je kan ook je grip verbeteren met een bepaalde oefening (moet je even aan Snakey vragen).
Ja ik las al dat een fysio vaak een beetje onzin is. Dankjewel, ik ga vandaag even langs.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Laat je niet doorsturen naar een fysiotherapeut. Orthopeed heeft echt veel en veel meer verstand van zaken dan een fysiotherapeut.
Het ziet er meer een beetje uit als een bullshit product, kun je net zo goed grip pads kopen. Ik persoonlijk vind het juist fijner als ik mijn handen zo dicht mogelijk kan knijpen en mijn duim er omheen kan knellen.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:00 schreef Sapstengel het volgende:
Over grip gesproken, heeft iemand wel eens die Fat Gripz geprobeerd?
Onderarmen pak je sowieso vaak wel. Volgens mij kun je dan nog beter zoiets kopen als je een goede grip wilt.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Daarnaat zie ik het óveral in advertenties. Maar het schijnt dat je daardoor veel meer je onderarmen meepakt.
Hangt af van de Fysio. Je fysio's die gewoon eerlijk zijn en zeggen van dat ze je wel kunnen behandelen maar dat de kans klein is dat het slaagt en dat het gewoon geldverspilling is. En van die fysiotherapeuten die denken precies te weten wat het is en willen je dan zoveel mogelijk behandelen met mooie beloftes dat je er dan snel van af bent. Helaas zijn de meeste fysiotherapeuten zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik las al dat een fysio vaak een beetje onzin is. Dankjewel, ik ga vandaag even langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |