Die website is trouwens van een bekende FOK!er geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die Amerikaanse producten tegenkomen voor bepaalde recepten en niet weten waar ze dit kunnen kopen is www.usfoodz.nl een optie. Heb daar net ook wat dingen besteld die je niet in de supermarkten kan krijgen.
Fuck, ze hebben Coca Cola Vanillaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen die Amerikaanse producten tegenkomen voor bepaalde recepten en niet weten waar ze dit kunnen kopen is www.usfoodz.nl een optie. Heb daar net ook wat dingen besteld die je niet in de supermarkten kan krijgen.
Die heb ik, en dan nog erger ik me eraan. Gewoon zonder vind ik prima, en ik negeer de mensen om me heen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Haal in-ear dopjes, die vallen er niet zo snel uit.
anders deze kopenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die heb ik, en dan nog erger ik me eraan. Gewoon zonder vind ik prima, en ik negeer de mensen om me heen.
Fat gripz zijn er niet perse voor je grip, het is 1 van de dingen die het wel verbeterd. Het ontlast ook je ellebogen trouwens, werken fijn hoor, zou bijna niet anders meer willenquote:Op maandag 30 juli 2012 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Daarnaat zie ik het óveral in advertenties. Maar het schijnt dat je daardoor veel meer je onderarmen meepakt.
Geniet ervan. Ik nam altijd mn sportschoenen en een springtouw mee, maar gebruikte het toch nietquote:Op maandag 30 juli 2012 11:14 schreef Kerol het volgende:
Aiii, laatste keer in de gym geweest voor 9 dagen. Vakantietje naar Griekenland! Wordt wel even afkicken..
Brengt meer vocht naar je spieren, het verhoogd de energieproductie in de spieren (ATP) waardoor je meer (kortetermijn)kracht kan ontwikkelen. Zit normaal ook al in je lichaam en in je eten, maar soms helpt meer supplementeren. Er zijn weinig tot geen bijwerkingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:44 schreef CorwinofAmber het volgende:
Wie kan mij in heldere jip&janneke taal uitleggen wat creatine als supplement nou zou moeten doen? Ik zie door al die bull-crap op het internet de waarheid niet meer.
+ welke kopen jullie altijd?
Ja je krijgt meer massa maar de definitie neemt toch juist af?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef Zith het volgende:
..Wat in je spieren gaat zitten, waardoor je spieren er groter uit gaan zien en je vetpercentage daaltEr zijn nog wel meer positieve bijwerkingen te noemen.
Definitie = hoeveelheid spieren vs hoeveelheid vet. Als spiermassa omhoog gaat (omdat meer vocht in de spieren) en je vetpercentage hetzelfde blijft, krijg je meer definitie.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja je krijgt meer massa maar de definitie neemt toch juist af?
Niets mis met creatine hoor, ik gebruik het gewoon niet in de zomerMerk wel echt goeie krachttoename en meer reps, maar ik krijg er vaak hoofdpijn van (door vochttekort, maar ik heb sowieso erg vaak last van migraine)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |