SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door PierreTT op 27-07-2012 14:23:42 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Had jij geen party vanavond?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet zal ik met mijn pokemon kaarten langs komen
Minecraftquote:
plas in zijn kontquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die vals zingende man wil maar niet weggaan
Die man is nog steeds vals aan het jengelen. En ik heb honger. Ik ga zometeen voor 25e de justeat.nl plunderen. Ik ga me volproppen met kaassoufflees, spareribs, kipvleugels en anderssoortige vetklepproductenquote:
Fuck, ik zie het nu. Ik heb geen jas bij me en het gaat hier volle koker regenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef Frankii het volgende:
Bijna vrijmibo en dan het hele weekend binnen zitten omdat het toch kutweer wordt
Hoe lang is die retard al wel niet aan het zingenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man is nog steeds vals aan het jengelen. En ik heb honger. Ik ga zometeen voor 25e de justeat.nl plunderen. Ik ga me volproppen met kaassouflles, spareribs, kipvleugels en anderssoortige vetklepproducten
Vanaf 3 uur ongeveer. Maar de zaal bejaarden blijft maar verzoekjes indienen. Die gast staat nu al voor de 4e keer Heb je even voor mij te bleren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe lang is die retard al wel niet aan het zingen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man is nog steeds vals aan het jengelen. En ik heb honger. Ik ga zometeen voor 25e de justeat.nl plunderen. Ik ga me volproppen met kaassouflles, spareribs, kipvleugels en anderssoortige vetklepproducten
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:45 schreef Rossdale het volgende:
Schumi in de bandenstapels zien crashen.Heerlijk!
Ik vroeg nog of je mw3 wou doen maar nee hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef SoldMayor het volgende:
Een dag vrij en ik verveel me meteen.
Waz deze nou?
Je bent/was toch ook niet online zemmel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of je mw3 wou doen maar nee hoor.
Omdat jij niet reageerde charraquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent/was toch ook niet online zemmel.
Ik kan me dit niet eens meer herinnerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zou mijn kaas insmeren (alleen bovenkant) met een geparfumeerde crème.
Drink jij wel eens bier dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan me dit niet eens meer herinneren
Grolsch drinkt ie wel eens, en dan gaat ie droge melba toast etenquote:
Hele dagen basketball kijkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef SoldMayor het volgende:
OS.![]()
Ik ga alleen kijken mischien als Nederland moet.
En verder als Bolt moet rennen.
Ik ga boksen kijken in Londen zelfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef SoldMayor het volgende:
OS.![]()
Ik ga alleen kijken mischien als Nederland moet.
En verder als Bolt moet rennen.
En dat met niet eens hun sterkste teamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wie zijn daarmee favoriet?
Amerika, USA, en de US zeker?
Grolsch onder andere ja. Dat heb je goed. Goedzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Grolsch drinkt ie wel eens, en dan gaat ie droge melba toast eten![]()
Als een echte bejaarde!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:11 schreef Rossdale het volgende:
Ben halverwege de openingsceremonie in slaap gevallen
Webber 11dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het verdommen niet zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:35 schreef Rossdale het volgende:
Klopt bandenproblemen... Dat terwijl hij 's ochtends nog sneller dan Hamilton was. Maar Hammie was wel opperbaas vandaag, kan ik niet ontkennen.morgen overigens flinke kans op regen!
daarom is hij ook een meesterquote:
Nog ff 25km door de bossen gefietst, laatste 20 minuten door de stromende regen dus fiets meteen ook weer schoonquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig buitje hier gehad.
Te lang; niet gerlezoquote:Op zondag 29 juli 2012 09:56 schreef Michhas het volgende:
Genieten van het goede leven en de vele mogelijkheden
Wat
Wielrennen zaten ook hete dames bijquote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef Pixell het volgende:
Trouwens, bij het hockey en de beachvolleybal weer genoeg lekker vrouwtjes
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef Pixell het volgende:
O daarom kijken jullie sportquote:Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wielrennen zaten ook hete dames bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
Kom xbox wetxboxquote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef Pixell het volgende:
Jij moede4r vyuke hoerquote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Rensjebree het volgende:
Stoma is echt een klootzak!... Echt... ik speel nooit meer met hem!
Same here, heb vandaag gewoon Age of Empires 3 en Simcity 4 gedownload op de pcquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verveel me zo hard op de xbox heee.![]()
Echt helemaal niks lijkt nog leuk te zijn.
De eerst 8 maanden van dit jaar komt er amper iets boeiends uit en dan in september, oktober en november komt alles tegelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here, heb vandaag gewoon Age of Empires 3 en Simcity 4 gedownload op de pc![]()
Ja kijk wel.quote:
Mijn rootsquote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Sleeping Dogs komt wel over 2 weken.![]()
Beetje free roamen en kloten in Hong Kong.
Kom dan bf óf fifaquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verveel me zo hard op de xbox heee.![]()
Echt helemaal niks lijkt nog leuk te zijn.
Nee ga 2012 niet halen, zou echt niet weten wat er veranderd zou moeten zijn. Wellicht 2013 weer voor de nieuwe banenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De eerst 8 maanden van dit jaar komt er amper iets boeiends uit en dan in september, oktober en november komt alles tegelijk.
[..]
Ja kijk wel.![]()
Ga je trouwens F1 2012 halen?
Had tot nu toe niet echt veel veranderingen gezien met 2011.
HoiStomaJijGekkeJongenBeetjeLaatVindtJeNiet?quote:Op maandag 30 juli 2012 03:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoi ik niet. Denk aan je interpunctie.
Kan later.quote:Op maandag 30 juli 2012 05:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
HoiStomaJijGekkeJongenBeetjeLaatVindtJeNiet?
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef Fsmxi het volgende:
En de week is weer jong begonnen, goeiesmorgens meine dammen und herren.
Nog twee dagen werken en ik heb alle werkdagen in juli 8-9 uur gewerkt.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weer een dag vullen met peuken roken,in de zon zitten en bier drinken
Ja het zijn zware dagen....quote:Op maandag 30 juli 2012 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weer een dag vullen met peuken roken,in de zon zitten en bier drinken
Waar ga je aan de slag dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanaf volgende week mag ik waarschijnlijk beginnen aan mijn nieuwe baan. Ga er sowieso op vooruit van een 0 uren contract naar een 38 uur contract
Restaurant in Nederweert. Vanmiddag nog wat details bespreken zoals reiskosten en dergelijke. Met een 38 uur contract kan ik ook eindelijk weer echt op zoek naar een eigen appartementquote:
Ben je kok?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Restaurant in Nederweert. Vanmiddag nog wat details bespreken zoals reiskosten en dergelijke. Met een 38 uur contract kan ik ook eindelijk weer echt op zoek naar een eigen appartement
Top hoor, top top.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Restaurant in Nederweert. Vanmiddag nog wat details bespreken zoals reiskosten en dergelijke. Met een 38 uur contract kan ik ook eindelijk weer echt op zoek naar een eigen appartement
Netjes! Allemaal tv en xbox mee! Kunnen we bij stef bf3-en!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja!
Thanks boys jullie beseffen dat er wel dat er dan een epic housewarming komt!
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Netjes! Allemaal tv en xbox mee! Kunnen we bij stef bf3-en!
Oh.... dan schaam je, je ook helemaal kapot!quote:
Stef de Chefquote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja!
Helaas, je kon zien dat ie er helemaal doorheen zat! Mooie sport welquote:Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Elmont verloren in de semi finale. Brons zou wel nog moeten lukken.
38 uur man, hoe gaan we dan ooit nog door de week bier drinkenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bassie kan dansen als de beste heb ik vernomen. Zijn bijnaam is ook De koning van de melbourne shuffle!
Ik dacht dat jij meer van de Who Let The Dogs Out was,beetje zwieren en zwaaien met T-Bonequote:
Ik heb geen pindakaasquote:Op maandag 30 juli 2012 17:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de Who Let The Dogs Out was,beetje zwieren en zwaaien met T-Bone
Tijd maken mijn vriendquote:Op maandag 30 juli 2012 17:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
38 uur man, hoe gaan we dan ooit nog door de week bier drinken
Beta gespeeld, kutspelquote:
Zijn geen kanshebbers meer toch voor de medailles?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:29 schreef Pixell het volgende:
Mazzeltje voor de hockey heren, ze gaven het nog bijna weg.
Australië en Duitsland zijn nummer 1&2, daarna kan alles gebeuren, dus NL kan 3e worden. Maar je weet maar nooit wat er gebeurd!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn geen kanshebbers meer toch voor de medailles?
De damesquote:Op maandag 30 juli 2012 18:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Australië en Duitsland zijn nummer 1&2, daarna kan alles gebeuren, dus NL kan 3e worden. Maar je weet maar nooit wat er gebeurd!
Gelukkig hebben we de dames nog!
Die kan ook goed autorijden misschien goed idee voor de volgende forza?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vond kluivert het beste voetballen.
Net terug. Ben alleen een weekendje naar de F1 geweestquote:
Zoek anders even op Sickbeard en Couch Potato.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag ga ik overigens sleutelen aan een popboxBen het een beetje beu om mijn 360 als mediacenter te gebruiken, te vaak dat hij bepaalde codecs niet slikt ofdat er weer andere problemen zijn.
Gewoon lekker een mediacentertje gekocht die ik ga proberen mooi in te stellen op mijn NAS, zodat automateutisch alle nieuwe films gedownload worden en ik alles op blu-ray kwaliteit op mijn tv kan toveren door op maar 1 knopje te hoeven drukken
Al weet ik nu al dat het een dag puzzelen en frustratie wordt om alles goed werkend te krijgen
Vet hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag ga ik overigens sleutelen aan een popboxBen het een beetje beu om mijn 360 als mediacenter te gebruiken, te vaak dat hij bepaalde codecs niet slikt ofdat er weer andere problemen zijn.
Gewoon lekker een mediacentertje gekocht die ik ga proberen mooi in te stellen op mijn NAS, zodat automateutisch alle nieuwe films gedownload worden en ik alles op blu-ray kwaliteit op mijn tv kan toveren door op maar 1 knopje te hoeven drukken
Al weet ik nu al dat het een dag puzzelen en frustratie wordt om alles goed werkend te krijgen
Laatst ook een MC gebouwdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Die heb ik op mijn nas draaienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zoek anders even op Sickbeard en Couch Potato.
Beter doen we Gears 3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond heb ik weer toppers zoals MW2,BC2,Dirt en Fall out 3 en New vegas
Ah op die fiets, dan is zon box wel handig ja. Ik zit nog elke keer te kloten met een hdmi kabel tussen mijn tv en pc. Dat ga ik ook maar eens fixen binnenkort. Welk mediacenter ga je kopen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik op mijn nas draaienWerkt als een trein! Het downloaden gaat goed, alleen het streamen via de xbox is altijd een gezeik. Als het goed is straks niet meer
Vorige week zondag of maandag rank 100 geworden en laatste primary gemastered en sindsdien m'n xbox niet meer aangeraaktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent niet meer online geweest de laatste dagen... van het weekend Gears 3?
Ik wil ook wel meedoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent niet meer online geweest de laatste dagen... van het weekend Gears 3?
Sorry!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat zomaar weg zonder wat te zeggen. Zo werkt het niet he ouwe sushirol.
Heb je Forza al gedaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit dan zaterdag of zondag kan ik wel Gears doen.
Nope kan ik misschien straks ook even doen. Heb hem alleen gehaald zodat jij premium zou kopen dus jaquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef Bozz187 het volgende:
Woppa, ben ik niet eens in Nederland, is me motor toch kapot gegaan, me zus heeft em laten vallen...
Ik heb een Popbox v8 gekocht en stream vanaf een Synology 211j. Ben nog aan het puzzelen maar het werkt wel lekker moet ik zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ah op die fiets, dan is zon box wel handig ja. Ik zit nog elke keer te kloten met een hdmi kabel tussen mijn tv en pc. Dat ga ik ook maar eens fixen binnenkort. Welk mediacenter ga je kopen?
Dude hoe veel pech jij wel niet met je brommers hebt... Klote manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef Bozz187 het volgende:
Woppa, ben ik niet eens in Nederland, is me motor toch kapot gegaan, me zus heeft em laten vallen...
Naja het was vanuit stilstand, alleen de handrem is afgebrokenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude hoe veel pech jij wel niet met je brommers hebt... Klote man
Damn dat die voorste uberhaupt nog leeft, die klapt echt heel levenloos neer zegquote:
Ik vnd het altijd zo irritant dat de Xbox zelf bepaald welke taal die afspeeld en ondertiteling al helemaal niet, ik krijg het ook maar niet veranderdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik op mijn nas draaienWerkt als een trein! Het downloaden gaat goed, alleen het streamen via de xbox is altijd een gezeik. Als het goed is straks niet meer
Als Aftermath gaaf is koop ik premium welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope kan ik misschien straks ook even doen. Heb hem alleen gehaald zodat jij premium zou kopen dus ja
Ach met Tversity, PS3 Media Server, Serviio etc kun je best veel hoor maar ik werd het geneuzel ok behoorlijk beu.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik vnd het altijd zo irritant dat de Xbox zelf bepaald welke taal die afspeeld en ondertiteling al helemaal niet, ik krijg het ook maar niet veranderd
Pics mi mang. Ik had zo'n grote bak bami was goeie. Vanavond even gamen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:25 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb net een lasagna in de oven gegooid,Stef ik zweer je dit kan zo bij de meesterlijke klassiekers van Peter Goossens
Nu Frankrijk - Argentiniëquote:
welke gebruik jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens ik ga mijn neus eraf schaven met een kaasrasp brb.
Had het op de achtergrond aan staan. Tof om team USA elkaar de hele tijd te zien motiveren en een paar vette dunks gezien. Zijn wel 30 klasse beter dan alle andere teams.quote:
Tunesië stelt ook niks voor natuurlijk, was in het derde kwart wel te zien, 5 minuten press van de Amerikanen en het verschil was meteen 33 punten...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had het op de achtergrond aan staan. Tof om team USA elkaar de hele tijd te zien motiveren en een paar vette dunks gezien. Zijn wel 30 klasse beter dan alle andere teams.
Precies die Tunesieres gingen op het laatst wel nog proberen om wat mooie punten te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tunesië stelt ook niks voor natuurlijk, was in het derde kwart wel te zien, 5 minuten press van de Amerikanen en het verschil was meteen 33 punten...![]()
[ afbeelding ]
Ja dat kon omdat op dat moment USA al amper meer defense speelde, is ook niet nodig als je 50 punten voorstaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies die Tunesieres gingen op het laatst wel nog proberen om wat mooie punten te maken.
Fifa 13 wordt zo'n harde game he.
Waarom doet NL eigenlijk niet mee die hebben toch best een redelijk team?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja dat kon omdat op dat moment USA al amper meer defense speelde, is ook niet nodig als je 50 punten voorstaat
Ik heb even gechecked en Nederland staat niet eens op de FIBA ranking...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom doet NL eigenlijk niet mee die hebben toch best een redelijk team?
Dacht dat ze best veel geneutraliseerde Amerikanen hadden of zouden die tijdens interlands mee mogen doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked en Nederland staat niet eens op de FIBA ranking...![]()
(0 punten en dus gedeeld 83ste)
Nah denk het niet hoor, NL is ook niet echt een basketball landquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat ze best veel geneutraliseerde Amerikanen hadden of zouden die tijdens interlands mee mogen doen?
Duidelijk nog nooit bij Upstairs wezen kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nah denk het niet hoor, NL is ook niet echt een basketball land
Jawel hoor, meerdere keren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit bij Upstairs wezen kijken.
Nog steeds?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
hmm ik zet net mn monitor aan en krijg alleen een wit scherm
Viespeukje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
Dat wordt xboxenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
Misschien heeft iemand met de instellingen van je scherm lopen kloten? Helderheid op 9999?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Cliffy het volgende:
Kabels verwisseld en nog steeds alleen wit beeld![]()
Heeft niemand aan gezeten, krijg ook geen menu oid. Op Samsung website staat ook dat ie gerepareerd moet worden, gaat minimaal 55 euro kosten exclusief vervangende onderdelen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand met de instellingen van je scherm lopen kloten? Helderheid op 9999?
controller aansluiten is ook een optie hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verdien zoveel money deze maand.
Zal ik gewoon een behoorlijke PC halen?
Beetje BF3 doen zoals het hoort eigenlijk.
Mja muis+toetsenbord.
Maar zonder aim assist is het ook weer klote dan toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
controller aansluiten is ook een optie he
Van console naar PC word sowieso wennenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar zonder aim assist is het ook weer klote dan toch?
Als of ik alleen nog maar op pc zou gamen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van console naar PC word sowieso wennen
Haha truequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als of ik alleen nog maar op pc zou gamen.
Alleen die nieuwe sim city zou boeiend kunnen zijn voor pc.
Daar zou het al mis gaan he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha true. Al kan je op de pc wel de meeste games spelen met mods, bv Skyrim (Al ben je daar wel klaar mee
)
Nja ik neem aan dat je hem niet legaal zou kopen, maar in Steam werkt het echt super easy met die mods.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daar zou het al mis gaan he.
Ik zou niet eens weten ik een mod zou moeten instaleren en shit.![]()
haha sukkelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daar zou het al mis gaan he.
Ik zou niet eens weten ik een mod zou moeten instaleren en shit.![]()
Ah nu je discussie niet kan winnen gooi je het maar over deze boeg. Jij bent zo slecht he ga toch creepers kapot slaan met een bloem zemmelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
mission accomplished[ afbeelding ]
zullen we gewoon echt minecraft downloaden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah nu je discussie niet kan winnen gooi je het maar over deze boeg. Jij bent zo slecht he ga toch creepers kapot slaan met een bloem zemmel
Denk dat minecraft nog niet klaar is voor normale mensen in de servers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
zullen we gewoon echt minecraft downloaden?
Mischien is het met ze 2e best dope.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat minecraft nog niet klaar is voor normale mensen in de servers.
Ach dan dashboarden ze toch als ze batta krijgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien is het met ze 2e best dope.
Ga we 2 v 2 bloemetje warfare houden tegen stoma en nick.
je bent zelf een dashboardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dan dashboarden ze toch als ze batta krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |