Nah denk het niet hoor, NL is ook niet echt een basketball landquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat ze best veel geneutraliseerde Amerikanen hadden of zouden die tijdens interlands mee mogen doen?
Duidelijk nog nooit bij Upstairs wezen kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nah denk het niet hoor, NL is ook niet echt een basketball land
Jawel hoor, meerdere keren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit bij Upstairs wezen kijken.
Nog steeds?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
hmm ik zet net mn monitor aan en krijg alleen een wit scherm
Viespeukje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
Dat wordt xboxenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
Misschien heeft iemand met de instellingen van je scherm lopen kloten? Helderheid op 9999?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Cliffy het volgende:
Kabels verwisseld en nog steeds alleen wit beeld![]()
Heeft niemand aan gezeten, krijg ook geen menu oid. Op Samsung website staat ook dat ie gerepareerd moet worden, gaat minimaal 55 euro kosten exclusief vervangende onderdelen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand met de instellingen van je scherm lopen kloten? Helderheid op 9999?
controller aansluiten is ook een optie hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verdien zoveel money deze maand.
Zal ik gewoon een behoorlijke PC halen?
Beetje BF3 doen zoals het hoort eigenlijk.
Mja muis+toetsenbord.
Maar zonder aim assist is het ook weer klote dan toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
controller aansluiten is ook een optie he
Van console naar PC word sowieso wennenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar zonder aim assist is het ook weer klote dan toch?
Als of ik alleen nog maar op pc zou gamen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van console naar PC word sowieso wennen
Haha truequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als of ik alleen nog maar op pc zou gamen.
Alleen die nieuwe sim city zou boeiend kunnen zijn voor pc.
Daar zou het al mis gaan he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha true. Al kan je op de pc wel de meeste games spelen met mods, bv Skyrim (Al ben je daar wel klaar mee
)
Nja ik neem aan dat je hem niet legaal zou kopen, maar in Steam werkt het echt super easy met die mods.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daar zou het al mis gaan he.
Ik zou niet eens weten ik een mod zou moeten instaleren en shit.![]()
haha sukkelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daar zou het al mis gaan he.
Ik zou niet eens weten ik een mod zou moeten instaleren en shit.![]()
Ah nu je discussie niet kan winnen gooi je het maar over deze boeg. Jij bent zo slecht he ga toch creepers kapot slaan met een bloem zemmelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
mission accomplished[ afbeelding ]
zullen we gewoon echt minecraft downloaden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah nu je discussie niet kan winnen gooi je het maar over deze boeg. Jij bent zo slecht he ga toch creepers kapot slaan met een bloem zemmel
Denk dat minecraft nog niet klaar is voor normale mensen in de servers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
zullen we gewoon echt minecraft downloaden?
Mischien is het met ze 2e best dope.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat minecraft nog niet klaar is voor normale mensen in de servers.
Ach dan dashboarden ze toch als ze batta krijgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien is het met ze 2e best dope.
Ga we 2 v 2 bloemetje warfare houden tegen stoma en nick.
je bent zelf een dashboardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dan dashboarden ze toch als ze batta krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |