Had het op de achtergrond aan staan. Tof om team USA elkaar de hele tijd te zien motiveren en een paar vette dunks gezien. Zijn wel 30 klasse beter dan alle andere teams.quote:
Tunesië stelt ook niks voor natuurlijk, was in het derde kwart wel te zien, 5 minuten press van de Amerikanen en het verschil was meteen 33 punten...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had het op de achtergrond aan staan. Tof om team USA elkaar de hele tijd te zien motiveren en een paar vette dunks gezien. Zijn wel 30 klasse beter dan alle andere teams.
Precies die Tunesieres gingen op het laatst wel nog proberen om wat mooie punten te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tunesië stelt ook niks voor natuurlijk, was in het derde kwart wel te zien, 5 minuten press van de Amerikanen en het verschil was meteen 33 punten...![]()
[ afbeelding ]
Ja dat kon omdat op dat moment USA al amper meer defense speelde, is ook niet nodig als je 50 punten voorstaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies die Tunesieres gingen op het laatst wel nog proberen om wat mooie punten te maken.
Fifa 13 wordt zo'n harde game he.
Waarom doet NL eigenlijk niet mee die hebben toch best een redelijk team?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja dat kon omdat op dat moment USA al amper meer defense speelde, is ook niet nodig als je 50 punten voorstaat
Ik heb even gechecked en Nederland staat niet eens op de FIBA ranking...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom doet NL eigenlijk niet mee die hebben toch best een redelijk team?
Dacht dat ze best veel geneutraliseerde Amerikanen hadden of zouden die tijdens interlands mee mogen doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked en Nederland staat niet eens op de FIBA ranking...![]()
(0 punten en dus gedeeld 83ste)
Nah denk het niet hoor, NL is ook niet echt een basketball landquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat ze best veel geneutraliseerde Amerikanen hadden of zouden die tijdens interlands mee mogen doen?
Duidelijk nog nooit bij Upstairs wezen kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nah denk het niet hoor, NL is ook niet echt een basketball land
Jawel hoor, meerdere keren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit bij Upstairs wezen kijken.
Nog steeds?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
hmm ik zet net mn monitor aan en krijg alleen een wit scherm
Viespeukje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
Dat wordt xboxenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
Misschien heeft iemand met de instellingen van je scherm lopen kloten? Helderheid op 9999?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Cliffy het volgende:
Kabels verwisseld en nog steeds alleen wit beeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |