Same here, heb vandaag gewoon Age of Empires 3 en Simcity 4 gedownload op de pcquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verveel me zo hard op de xbox heee.![]()
Echt helemaal niks lijkt nog leuk te zijn.
De eerst 8 maanden van dit jaar komt er amper iets boeiends uit en dan in september, oktober en november komt alles tegelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here, heb vandaag gewoon Age of Empires 3 en Simcity 4 gedownload op de pc![]()
Ja kijk wel.quote:
Mijn rootsquote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Sleeping Dogs komt wel over 2 weken.![]()
Beetje free roamen en kloten in Hong Kong.
Kom dan bf f fifaquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verveel me zo hard op de xbox heee.![]()
Echt helemaal niks lijkt nog leuk te zijn.
Nee ga 2012 niet halen, zou echt niet weten wat er veranderd zou moeten zijn. Wellicht 2013 weer voor de nieuwe banenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De eerst 8 maanden van dit jaar komt er amper iets boeiends uit en dan in september, oktober en november komt alles tegelijk.
[..]
Ja kijk wel.![]()
Ga je trouwens F1 2012 halen?
Had tot nu toe niet echt veel veranderingen gezien met 2011.
HoiStomaJijGekkeJongenBeetjeLaatVindtJeNiet?quote:Op maandag 30 juli 2012 03:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoi ik niet. Denk aan je interpunctie.
Kan later.quote:Op maandag 30 juli 2012 05:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
HoiStomaJijGekkeJongenBeetjeLaatVindtJeNiet?
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef Fsmxi het volgende:
En de week is weer jong begonnen, goeiesmorgens meine dammen und herren.
Nog twee dagen werken en ik heb alle werkdagen in juli 8-9 uur gewerkt.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weer een dag vullen met peuken roken,in de zon zitten en bier drinken
Ja het zijn zware dagen....quote:Op maandag 30 juli 2012 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weer een dag vullen met peuken roken,in de zon zitten en bier drinken
Waar ga je aan de slag dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanaf volgende week mag ik waarschijnlijk beginnen aan mijn nieuwe baan. Ga er sowieso op vooruit van een 0 uren contract naar een 38 uur contract
Restaurant in Nederweert. Vanmiddag nog wat details bespreken zoals reiskosten en dergelijke. Met een 38 uur contract kan ik ook eindelijk weer echt op zoek naar een eigen appartementquote:
Ben je kok?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Restaurant in Nederweert. Vanmiddag nog wat details bespreken zoals reiskosten en dergelijke. Met een 38 uur contract kan ik ook eindelijk weer echt op zoek naar een eigen appartement
Top hoor, top top.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Restaurant in Nederweert. Vanmiddag nog wat details bespreken zoals reiskosten en dergelijke. Met een 38 uur contract kan ik ook eindelijk weer echt op zoek naar een eigen appartement
Netjes! Allemaal tv en xbox mee! Kunnen we bij stef bf3-en!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja!
Thanks boys jullie beseffen dat er wel dat er dan een epic housewarming komt!
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Netjes! Allemaal tv en xbox mee! Kunnen we bij stef bf3-en!
Oh.... dan schaam je, je ook helemaal kapot!quote:
Stef de Chefquote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja!
Helaas, je kon zien dat ie er helemaal doorheen zat! Mooie sport welquote:Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Elmont verloren in de semi finale. Brons zou wel nog moeten lukken.
38 uur man, hoe gaan we dan ooit nog door de week bier drinkenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bassie kan dansen als de beste heb ik vernomen. Zijn bijnaam is ook De koning van de melbourne shuffle!
Ik dacht dat jij meer van de Who Let The Dogs Out was,beetje zwieren en zwaaien met T-Bonequote:
Ik heb geen pindakaasquote:Op maandag 30 juli 2012 17:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de Who Let The Dogs Out was,beetje zwieren en zwaaien met T-Bone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |