Jij moede4r vyuke hoerquote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Rensjebree het volgende:
Stoma is echt een klootzak!... Echt... ik speel nooit meer met hem!
Same here, heb vandaag gewoon Age of Empires 3 en Simcity 4 gedownload op de pcquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verveel me zo hard op de xbox heee.![]()
Echt helemaal niks lijkt nog leuk te zijn.
De eerst 8 maanden van dit jaar komt er amper iets boeiends uit en dan in september, oktober en november komt alles tegelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here, heb vandaag gewoon Age of Empires 3 en Simcity 4 gedownload op de pc![]()
Ja kijk wel.quote:
Mijn rootsquote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Sleeping Dogs komt wel over 2 weken.![]()
Beetje free roamen en kloten in Hong Kong.
Kom dan bf f fifaquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik verveel me zo hard op de xbox heee.![]()
Echt helemaal niks lijkt nog leuk te zijn.
Nee ga 2012 niet halen, zou echt niet weten wat er veranderd zou moeten zijn. Wellicht 2013 weer voor de nieuwe banenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De eerst 8 maanden van dit jaar komt er amper iets boeiends uit en dan in september, oktober en november komt alles tegelijk.
[..]
Ja kijk wel.![]()
Ga je trouwens F1 2012 halen?
Had tot nu toe niet echt veel veranderingen gezien met 2011.
HoiStomaJijGekkeJongenBeetjeLaatVindtJeNiet?quote:Op maandag 30 juli 2012 03:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoi ik niet. Denk aan je interpunctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |