Net terug. Ben alleen een weekendje naar de F1 geweestquote:
Zoek anders even op Sickbeard en Couch Potato.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag ga ik overigens sleutelen aan een popboxBen het een beetje beu om mijn 360 als mediacenter te gebruiken, te vaak dat hij bepaalde codecs niet slikt ofdat er weer andere problemen zijn.
Gewoon lekker een mediacentertje gekocht die ik ga proberen mooi in te stellen op mijn NAS, zodat automateutisch alle nieuwe films gedownload worden en ik alles op blu-ray kwaliteit op mijn tv kan toveren door op maar 1 knopje te hoeven drukken
Al weet ik nu al dat het een dag puzzelen en frustratie wordt om alles goed werkend te krijgen
Vet hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag ga ik overigens sleutelen aan een popboxBen het een beetje beu om mijn 360 als mediacenter te gebruiken, te vaak dat hij bepaalde codecs niet slikt ofdat er weer andere problemen zijn.
Gewoon lekker een mediacentertje gekocht die ik ga proberen mooi in te stellen op mijn NAS, zodat automateutisch alle nieuwe films gedownload worden en ik alles op blu-ray kwaliteit op mijn tv kan toveren door op maar 1 knopje te hoeven drukken
Al weet ik nu al dat het een dag puzzelen en frustratie wordt om alles goed werkend te krijgen
Laatst ook een MC gebouwdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Die heb ik op mijn nas draaienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zoek anders even op Sickbeard en Couch Potato.
Beter doen we Gears 3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond heb ik weer toppers zoals MW2,BC2,Dirt en Fall out 3 en New vegas
Ah op die fiets, dan is zon box wel handig ja. Ik zit nog elke keer te kloten met een hdmi kabel tussen mijn tv en pc. Dat ga ik ook maar eens fixen binnenkort. Welk mediacenter ga je kopen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik op mijn nas draaienWerkt als een trein! Het downloaden gaat goed, alleen het streamen via de xbox is altijd een gezeik. Als het goed is straks niet meer
Vorige week zondag of maandag rank 100 geworden en laatste primary gemastered en sindsdien m'n xbox niet meer aangeraaktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent niet meer online geweest de laatste dagen... van het weekend Gears 3?
Ik wil ook wel meedoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent niet meer online geweest de laatste dagen... van het weekend Gears 3?
Sorry!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat zomaar weg zonder wat te zeggen. Zo werkt het niet he ouwe sushirol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |