abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:55:06 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_114777104
Een goedenavond!

Waarde enthousiaste lezer, het mag u reeds enige tijd bekend zijn dat ik als trotse Haarlemmer intussen goed weet hoe het is om werkelijk van alles te genieten wat onze prachtige stad en haar omgeving te bieden heeft. Bovendien opent een goed gevulde portefeuille daarbij ook nog deuren die vaak voor menigeen met een krap budget gesloten blijven.

Wij vieren momenteel vakantie, en we hebben besloten om deze dagen door te brengen in Haarlem en omgeving want het is hier altijd genieten van de veelzijdigheid. Bijvoorbeeld gisterenmorgen was het wederom heerlijk genieten met een krantje op een terras. Het was naar mijn idee nog wat vroeg voor een Jopen dus genoot ik van 'n heerlijke cappuccino op dit zonovergoten terras met zicht op het bruisende leven in de eeuwenoude binnenstad.

Daarna mijn vriendin opgehaald en samen gaan shoppen in de Grote Houtstraat want het winkelaanbod hier is qua verscheidenheid gigantisch. Wij hebben ook nette kleding gekocht bij een van de meest luxe kledingwinkels in de opgeknapte en duurzame Zijlstraat alwaar kwaliteit en klasse gegarandeerd is.

Later op de dag zijn wij wat gaan consumeren op het dakterras van ons mooie Vroom&Dreesmann. :Y) :9

Het uitzicht over de eeuwenoude stad is gewoon verbluffend. Je voelt je op zo'n moment immens trots omdat je voorouders ook al echte Haarlemmers waren. Ver beneden zie je het winkelende publiek dat o.a. op zoek is naar koopjes of gewoon genieten van de gezelligheid. Daarbij achterover leunend van welbehagen en een heerlijk wijntje in de hand voel je je helemaal thuis. :Y

In de namiddag was het weer verder genieten van het uitzicht op het Spaarne op een zonovergoten terras vlakbij de prachtige middeleeuwse Waag. Uiterst relaxed hebben we een duurzame theesoort gedronken in goede ambiance. We hebben daar met vriendelijke en welgemanierde terrasgangers gesproken over het goede leven en de etiquette in ons milieu.

Bovendien oefent het Spaarne een ongelooflijke rust en aantrekkingskracht op ons uit waardoor wij tot het besluit kwamen om binnenkort een jacht te kopen teneinde intensiever te kunnen genieten van deze prachtige rivier.

Waarschijnlijk heeft u vast eerder gelezen dat mijn vriendin ervaring heeft met het besturen van een jacht. Immers, haar Haarlemse ouders zijn reeds lange tijd in het bezit van zo'n groot jacht. Bovendien genieten ook zij regelmatig van het Spaarne en de vele wateren die onze omgeving rijk is. Waarschijnlijk zullen ook wij regelmatig een plaats afhuren bij Marina Seaport IJmuiden om af en toe te genieten van de zee. w/

Goed, hoewel Haarlem en omgeving voor mij het gehele jaar door al een soort vakantieparadijs is, heeft mijn vriendin sinds korte tijd het plan gevat om een vakantiehuis in Spanje te kopen, maar misschien wist u dit inmiddels al.

Hmm, ik kan het verder toch erg waarderen dat zij haar horizon wilt verbreden. Natuurlijk zal dit voor mij ook weer een heel andere gewaarwording zijn, hoewel ik dik tevreden ben vlakbij huis waar wij dan regelmatig ook een voorstelling bijwonen in ons Concertgebouw of onze stijlvolle Stadsschouwburg. ^)

Volledig ontspannen na een uurtje genieten vlakbij het Spaarne liepen we aan het begin van de avond langs appetijtelijke restaurantjes, waarbij de heerlijke geur van diverse gerechten ons naar binnen lokte. Het was inmiddels tijd geworden voor de inwendige mens dus hebben wij ons hart opgehaald met heerlijk eten en een wijntje erbij. :Y) c_/

Je realiseert je op zo'n moment niet in het buitenland te hoeven zijn, of elders in Nederland, om weliswaar te kunnen genieten van alles wat het leven zo aangenaam maakt. Luxe wonen op een goede locatie en genieten van klassieke muziek. Regelmatig aan de BBQ met vrienden uit het duurzame milieu waarbij menig Jopen genuttigd wordt. Regelmatig stevig borrelen met hooggeleidde en tevens briljante contacten.

Trappelend van ongeduld zie ik nu alweer uit naar het jaarlijke evenement Haarlem Culinair op de Grote Markt, met alle fijnproeverij en feestelijkheden vandien. Onder meer voor ons soort mensen is Haarlem en omgeving 'the place to be'. Hierbij ga ik nu de OP beeïndigen en wens ik u verder nog een goede avond.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_114778275
En nog geneukt?
pi_114778347
Hoe luxe en geweldig je jezelf ook vind, je vriendin kiest zo voor een negerpiemel, dakloos of niet.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:30:42 #4
345631 Scjvb
pi_114778426
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef BrokenArrow het volgende:
En nog geneukt?
En u bent?
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:31:09 #5
224960 highender
Travellin' Light
pi_114778446
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:55 schreef Scjvb het volgende:
... We hebben daar met vriendelijke en welgemanierde terrasgangers gesproken over het goede leven en de etiquette in ons milieu. ...
Uw etiquette is aan inflatie onderhevig blijkbaar, milieuvervuiling?
pi_114778493
Jopen :')
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:53:19 #7
345631 Scjvb
pi_114779482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:31 schreef highender het volgende:

[..]

Uw etiquette is aan inflatie onderhevig blijkbaar, milieuvervuiling?
Soms wil je bepaalde dingen waarover je niet altijd praat juist ter discussie stellen of gewoon delen met anderen. :Y Maar in ons dagelijks leven is de etiquette nog geheel intact. :7
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:42:24 #8
224960 highender
Travellin' Light
pi_114781980
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:53 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Soms wil je bepaalde dingen waarover je niet altijd praat juist ter discussie stellen of gewoon delen met anderen. :Y Maar in ons dagelijks leven is de etiquette nog geheel intact. :7
Quote:

Een der kenmerken van de onbeschaafde is: Gebrek aan bescheidenheid zoowel wat betreft de eigen als anderer aangelegenheden. Onopgevoede menschen loopen te koop met hun geluk en hun verdriet en zij bazuinen hun intiemste aangelegenheden (en helaas ook die van anderen!) rond aan ieder, die maar wil luisteren.

Maar goed, uw milieu houdt er blijkbaar een andere etiquette op na. :7 :)
  zondag 29 juli 2012 @ 04:21:36 #9
345631 Scjvb
pi_114792489
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef highender het volgende:

[..]

Quote:

Een der kenmerken van de onbeschaafde is: Gebrek aan bescheidenheid zoowel wat betreft de eigen als anderer aangelegenheden. Onopgevoede menschen loopen te koop met hun geluk en hun verdriet en zij bazuinen hun intiemste aangelegenheden (en helaas ook die van anderen!) rond aan ieder, die maar wil luisteren.

Maar goed, uw milieu houdt er blijkbaar een andere etiquette op na. :7 :)
Hmm, misschien kunt u in zoverre gelijk hebben dat men tegenwoordig inderdaad al erg snel beïnvloed wordt door de moderne tijd. Vandaar misschien dat mogelijk ook wij daarin wat makkelijker zijn geworden, derhalve gaan wij uw opmerking eens tegen het licht houden. Desalniettemin zijn wij meestal uiterst correct zowel in zaken als de algemene sociale omgang.

Wij zijn erg geliefd op alle plaatsen waar ze ons kennen zoals in de horeca. Ik heb bijvoorbeeld net een reuzegezellige avond achter de rug in de Jopenkerk. Men weet immers dat wij levensgenieters zijn en voor iedereen klaar staan mocht het nodig zijn. :s)
pi_114793848
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:55 schreef Scjvb het volgende:
We hebben daar met vriendelijke en welgemanierde terrasgangers gesproken over het goede leven en de etiquette in ons milieu.

ah ja, zo'n plek. Vermijden dus.
pi_114793892
Waarde TS,

Wat zijn hooggeleide contacten? Heeft dat iets met elektrotechniek te maken?
pi_114795958
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 09:34 schreef Tommeke het volgende:
Waarde TS,

:D
  zondag 29 juli 2012 @ 11:34:52 #13
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_114796006
quote:
Waarde TS,

Hooggeleid G, hij is een rijke tata!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_114796134
V&D in Haarlem is echt de grootste armoedetent ooit, vooraal boven, alleen maar 80 plussers, gebroken tegels, de boel hangt met tape aan elkaar.

Verder: :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114796155
Scjvb-topics _O_
pi_114796204
TS heeft geld en gaat op vakantie in haarlem :') :')
pi_114797171
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:34 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Hooggeleid G, hij is een rijke tata!
ik heb LLES!
pi_114797271
Wat een keurig verhaal, ik heb de eerste alinea gelezen. Ik mis de foto's van de nachtelijke sessies die volgden. Wellicht tijd om een infrarood-camera'tje aan te schaffen. :)
pi_114798574
quote:
Waarde TS,

mbo ijzerhandel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 29 juli 2012 @ 18:44:10 #20
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_114813328
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

mbo ijzerhandel
_O_
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 29 juli 2012 @ 19:51:03 #21
345631 Scjvb
pi_114815695
quote:
Waarde TS,

lol _O- nee, helegaar niet. Hooggeleidde contacten bevatten zowel duurzame contacten in de business als (oud) studenten die nu inmiddels ook al flink aan de weg timmeren.

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:38 schreef Novem het volgende:
V&D in Haarlem is echt de grootste armoedetent ooit, vooraal boven, alleen maar 80 plussers, gebroken tegels, de boel hangt met tape aan elkaar.

Verder: :')
Er liggen plannen klaar om het wat op te gaan knappen, doch alles op zijn tijd ''Keulen en Aken zijn immers ook niet in een dag gebouwd''. Blijkens komt u daar zelf regelmatig dus raad ik u aan gewoon te genieten van het aanbod. Hebben we een deal?
  zondag 29 juli 2012 @ 20:24:42 #22
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114817087
Afgezien van het feit dat ik niet helemaal snap waarom u de drang heeft eens in de zoveel tijd uw snobistische leven met ons te delen en uw topics derhalve niks toevoegen wil ik u toch even een tip aan de hand doen met betrekking tot het door u aan te schaffen jacht.

Aangezien u vlakbij zee zit is het misschien een idee om een zeewaardig jacht te kopen. U bent dan in staat om naar minder snobistische doch zeer mooie eilanden zoals Terschelling te varen. Of naar andere oorden, dit afhankelijk van de grootte van uw jacht.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_114819627
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:51 schreef Scjvb het volgende:

[..]

lol _O- nee, helegaar niet. Hooggeleidde contacten bevatten zowel duurzame contacten in de business als (oud) studenten die nu inmiddels ook al flink aan de weg timmeren.
Juist G :D

Gezellige stad, Haarlem. Leuk om eens uit te waaien en je zit zo maar aan zee. Nadeel: kroegen sluiten om 3u.
  zondag 29 juli 2012 @ 23:16:51 #24
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114826661
Het leven is kut.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 30 juli 2012 @ 14:40:24 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114847165
Livin' the good life G.

Peace.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_114890165
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef LovingMe het volgende:
pi_114895331
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef BrokenArrow het volgende:
En nog geneukt?
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef Scjvb het volgende:

[..]

En u bent?
_O-
pi_114895367
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef LovingMe het volgende:
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')