SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door PierreTT op 27-07-2012 14:23:42 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Had jij geen party vanavond?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet zal ik met mijn pokemon kaarten langs komen
Minecraftquote:
plas in zijn kontquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die vals zingende man wil maar niet weggaan
Die man is nog steeds vals aan het jengelen. En ik heb honger. Ik ga zometeen voor 25e de justeat.nl plunderen. Ik ga me volproppen met kaassoufflees, spareribs, kipvleugels en anderssoortige vetklepproductenquote:
Fuck, ik zie het nu. Ik heb geen jas bij me en het gaat hier volle koker regenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef Frankii het volgende:
Bijna vrijmibo en dan het hele weekend binnen zitten omdat het toch kutweer wordt
Hoe lang is die retard al wel niet aan het zingenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man is nog steeds vals aan het jengelen. En ik heb honger. Ik ga zometeen voor 25e de justeat.nl plunderen. Ik ga me volproppen met kaassouflles, spareribs, kipvleugels en anderssoortige vetklepproducten
Vanaf 3 uur ongeveer. Maar de zaal bejaarden blijft maar verzoekjes indienen. Die gast staat nu al voor de 4e keer Heb je even voor mij te bleren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe lang is die retard al wel niet aan het zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |