Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef JDude het volgende:
[..]
En de "Hoe laat begint het in Schubbekuttenveen?" "Kan ik om 17:53 nog fietsen?" posts natuurlijk.
Zal wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef zlotka het volgende:
Benieuwd wat er gaat komen vanmiddag hier in het oosten
Je kan wel de OP aanpassenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Meh, vergeet ik de title aan te passen
Kan een modje er wat moois van maken?![]()
Title niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kan wel de OP aanpassen![]()
Verander Foto selectie in Fotoselectie. Aan elkaar dus. Anders is het een foto van de selectie
Oh fuckquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Title niet?
En dat is een plaatje, pas maar aan
Die is daarin tegen stukke beter en best een aardige verwachting.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:04 schreef Maron het volgende:
[..]
Moet je de 24 uur vooruit eens bekijken..
De elite van de elite. Vergis je nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Damn, in dit topic zit echt de weerelite. Weersnobben
dat is welke noodweer-voorspelling de discussie hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Scheer je weg pauperquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef dramatiek het volgende:
Mijn digitaal weerstation op de vensterbank meldt nog niet dat het gaat regenen. Mijn dierbare CRESTA zit er niet vaak naastquote:
Regenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:11 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Mijn digitaal weerstation op de vensterbank meldt nog niet dat het gaat regenen.
Moeten we dit serieus nemen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef Scrummie het volgende:
GEBEURTNIKSXONEONE! Stelletje paniekzaaidersdst! PRFFF! ALTIJD HETZELFDE LIDJE DR KMT GEWN NIKS HIER! AL DIE ophef voor nix!
Vele weten niet eens wat dat nou inhoudt zonder de uitleg van Estofex erbij te lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:17 schreef Frutsel het volgende:
Een 'Level 1' nemen we toch ook al niet meer serieus?
Precies voor een level 1 kom ik eigenlijk mijn bed niet meer uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:17 schreef Frutsel het volgende:
Een 'Level 1' nemen we toch ook al niet meer serieus?
Daarvoor is dan ook dit topicquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:18 schreef Narasan het volgende:
[..]
Vele weten niet eens wat dat nou inhoudt zonder de uitleg van Estofex erbij te lezen.
Het zal me benieuwenquote:Ze gaan vanmiddag een mogelijke upgrade naar level 2 doen...
Dat staat zelf in hun verwachtingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarvoor is dan ook dit topic
[..]
Het zal me benieuwen
sommige mensen kunnen geen Engels of hebben alsnog vragenquote:
Dat zeg jij! HAAAARP!quote:We zien wel wat er gebeurt. Kunnen het toch niet veranderen..
Gewoon lekker thuis blijven, niets aan het handje!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ben thuis vanavond. Wie kan mij vertellen of ik veilig ben in mijn appartement drie hoog in Veenendaal? Ben beetje bang voor scenario's zoals wind met omvallende muren, bolbliksem (die dan gelukkig meteen de problemen met de bovenbuurman oplost) en overstromingen.![]()
Ik overweeg daarom om buiten te gaan staan, lijkt me veiliger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel onder een boom toch zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik overweeg daarom om buiten te gaan staan, lijkt me veiliger
En dan hopen dat er geen bliksem in slaat...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:23 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Wel onder een boom toch zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn de sensatiezoekers vast niet met je eens.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:24 schreef Narasan het volgende:
[..]
En dan hopen dat er geen bliksem in slaat...
Heel bewolkt en dreigend in de stad Groningen nu...het zal me niks verbazen als het over een half uurtje regent.quote:
Denk het niet of er moet iets gaan ontstaan. De bui zelf is al ten noorden van de stadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Heel bewolkt en dreigend in de stad Groningen nu...het zal me niks verbazen als het over een half uurtje regent.
Nee, we krijgen enkel een kleine regenbui zoals altijd.quote:
Iedereen hier zegt dan dat er geen onweer meer komt en rond 3:00 gaat het toch los.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee, we krijgen enkel een kleine regenbui zoals altijd.
Plaatjes zijn voor de meeste heilig....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:18 schreef Narasan het volgende:
[..]
Vele weten niet eens wat dat nou inhoudt zonder de uitleg van Estofex erbij te lezen.
Ze gaan vanmiddag een mogelijke upgrade naar level 2 doen...
Stop....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef Rabieluh het volgende:
De zon gaat schijnen vandaag behalve als het bewolkt is, dan kan er misschien regen vallen en andere dingen, er zijn temperaturen.
Het weerbericht voor vandaag.
Noord-West Frankrijk (Zuid en midden België ookwel zo te zien) schijnt de kans op een tornado(s) te hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:38 schreef Narasan het volgende:
Ik ga chasen vermoedelijk Be in en anders kijk ik hier op de weilanden in zuid-Limburg
Maar nooit hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iedereen hier zegt dan dat er geen onweer meer komt en rond 3:00 gaat het toch los.
Ook zoals altijd
Je bent beter dan Piet Paulusma.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef Rabieluh het volgende:
De zon gaat schijnen vandaag behalve als het bewolkt is, dan kan er misschien regen vallen en andere dingen, er zijn temperaturen.
Alweer....quote:
En ik voorspel middagtemperaturen tussen 12 en 18 uurquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef Rabieluh het volgende:
In West-Vlaanderen ontstaat ook watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:52 schreef Drassss het volgende:
Eerste buien ook aan het ontstaan bij de Belgische kust.
Limburg ook, het is niet veel warmer dan dinsdag, toen was het best lekker buiten, nu nietquote:
maar die trekken tegen de avond weer weg...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
En ik voorspel middagtemperaturen tussen 12 en 18 uur
quote:KNMI Guidance
Actueel al een geïsoleerde bui in het noorden van het land, stelt nog weinig voor. Boven Frankrijk ontstaan nu enkele regen- en onweersbuien, waarvan de eersten ons land aan het einde van de middag kunnen bereiken. De neerslag ten zuidwesten van ons land boven Het Kanaal en het Nauw van Calais lijkt west van ons te blijven. Vanavond verder toenemende buienactiviteit, vooral het zuiden, zuidoosten en oosten van het land gaat hiermee te maken krijgen, KOUW komt met 60-90% op onweer, de conditionele kansen op meer dan 50 of 100 ontladingen in SGG zijn met resp. 30-60% en 20-50% nog niet indrukwekkend. We handhaven vooralsnog de code geel voor het zuidoosten en het oosten, toch blijft waakzaamheid geboden wanneer er inderdaad een MCS ontstaat. Wat verder opvalt zijn de neerslaghoeveelheden, Hirlam komt voor het zuidoosten tot en met morgenochtend zelfs met een cumulatieve neerslagsom van 50-80 mm, vooral het gevolg van een MCS dat Hirlam laat ontstaan. Andere modellen komen met minder neerslag maar zijn met 20-40 mm nog steeds significant. Het gebied met de meeste neerslag schuift nogal over het land, het noordwesten lijkt de minste neerslag te krijgen.
Sinds een paar dagen 30+ graden op het werk, en benauwd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Limburg ook, het is niet veel warmer dan dinsdag, toen was het best lekker buiten, nu niet
En overdag geen nachtvorst meer!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
En ik voorspel middagtemperaturen tussen 12 en 18 uur
Tenzij Jules Deelder op een terrasje zit natuurlijkquote:
Lokaal zeer heet op terrassen, met name in de buurt van terrasverwarmingquote:
Strooizout tekort, dus de wegen richting Friesland zijn onbereikbaar+quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef dramatiek het volgende:
Wie heeft de laatste gegevens over de ijsdikte op de elfstedenroute? Gaat het nog door?
Richting Arnhem?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef Drassss het volgende:
Trekrichting van de cell begint toch meer NO te worden.
Nee ijs is verplaatst naar groenland omdat daar alles weggesmolten is aldus enkele nederlandse mediaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef dramatiek het volgende:
Wie heeft de laatste gegevens over de ijsdikte op de elfstedenroute? Gaat het nog door?
Oh.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als er een Arnhem omgeving Aken ligt zit je goed
De cell lijkt tot nu toe ten oosten van Eindhoven, Arnhem te komenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als er een Arnhem omgeving Aken ligt zit je goed
Westkant van de cell gaat een beetje dood ja. Maar aan de oostkant groeit hij nog welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De cell lijkt tot nu toe ten oosten van Eindhoven, Arnhem te komen
Oei, dan is het wel heel slecht weerquote:
Eerste zonnesteek is een feitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die zijn bezig met de opschaling naar level 3
Krijg em niet te pakken... F5 is bijna door het toetsenbord gedruktquote:
Het mag nog even een uurtje duren wat mij betreft, de was staat nog buiten!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:06 schreef Barbaaf het volgende:
Eerste sluierbewolking trekt Maastricht binnen, maar dat lijkt het losse gebiedje voor die cell te zijn.
Misschien ligt het aan je toetsenbordquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Krijg em niet te pakken... F5 is bijna door het toetsenbord gedrukt
* -CRASH- Op zoek naar een duikbootquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef zlotka het volgende:
KNMI geeft ook een waarschuwing voor veel neerslag:
Plaatselijk veel neerslag in korte tijd Geldig: vrijdag 27 juli 2012 vanaf ca 17 uur gedurende ca 16 uur
Voor Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel
Dat moet wel lukken maar veel langer dan dat uurtje zou ik niet gokken. Tenzij het vuile was is die nog gewassen moet worden, dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Het mag nog even een uurtje duren wat mij betreft, de was staat nog buiten!
Helaas.... moet voor een alternatief zoeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ligt de boot van je buren niet meer in de straat?
en de lifted lijkt ook niet helemaal te kloppen..'T is wel vaak mis daar met die kaartjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Cape staat overal op 0. Weer problemen op die server van zomerweer?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Cape staat overal op 0. Weer problemen op die server van zomerweer?
Ik denk dat het best mee zou kunnen gaan vallen met het onweerquote:
Cape en LI zegt niet alles over onweerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer, die site heeft vaker Cape en LI problemen als het interessant wordt...
Idd estofex is nu sneller met het geven van de foutmeldingenquote:
Ja dat klopt, maar die waardes zijn altijd leuk om te volgen op dit soort dagen dus dan is het wel jammer dat de boel er nu net uitligt. Was vorige keer ook al zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:25 schreef Narasan het volgende:
[..]
Cape en LI zegt niet alles over onweer. Zijn slechts onstabiliteitsfactoren.
Ja oké, is leuk om te volgen. Weet je tenminste dat het lekker onstabiel is daarboven in de atmosfeerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar die waardes zijn altijd leuk om te volgen op dit soort dagen dus dan is het wel jammer dat de boel er nu net uitligt. Was vorige keer ook al zo.
Idd, dat logo met die regendruppels zie ik niet vaak bij het KNMI. Even wat zwemspullen bij de Intertoys halenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef zlotka het volgende:
KNMI geeft ook een waarschuwing voor veel neerslag:
Plaatselijk veel neerslag in korte tijd Geldig: vrijdag 27 juli 2012 vanaf ca 17 uur gedurende ca 16 uur
Voor Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel
Als het in Maastricht begint, heb ik nog wel een kwartier om het binnen te halen, dus dat moet lukken!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken maar veel langer dan dat uurtje zou ik niet gokken. Tenzij het vuile was is die nog gewassen moet worden, dan komt het wel goed.
Regendruppels!!!.... Dat zijn zweetdruppelsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, dat logo met die regendruppels zie ik niet vaak bij het KNMI. Even wat zwemspullen bij de Intertoys halen
Hoax!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Met cape 0 heeft iedereen in ieder geval gelijke kansen (ja, zelfs Breda)!
Het is maar net wat je goed vindt, ik haat onweerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:57 schreef zlotka het volgende:
Kaartjes zien er goed uit voor het oosten tot nu toe
Nee man! Nachtelijk onweerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is maar net wat je goed vindt, ik haat onweer
Ziet er heiig uit daarbuiten. Maar van beduidende wolken kan ik hier nog niet spreken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:00 schreef Klonk het volgende:
ik bid trouwens tot alle goden die bestaan dat met de regen ook wat afkoeling komt
hier in Noord-Limburg is het trouwens ook een stuk bewolkter dan vanmorgen, zon schijnt nog wel maar niet zo overtuigend meer.
heiig is idd een beter woordquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ziet er heiig uit daarbuiten. Maar van beduidende wolken kan ik hier nog niet spreken.
Maastricht begint al dicht te trekken, en dat is 10 cm hoogte he.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef Klonk het volgende:
toch 4 graden verschil tussen zuid en midden limburg
let wel op, dit is het kaartje van 10 cm hoogte, niet de twee meter hoogtequote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef JamFlava het volgende:
33.1 moet het hier zijn.. voelt minder warm
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, dan lig ik weer een nacht wakker
weet ik maar 4 graden is 4 gradenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maastricht begint al dicht te trekken, en dat is 10 cm hoogte he.
29,7 officieel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:10 schreef Fredo55 het volgende:
33 graden in het oosten?
Hoger dan verwacht..
Hier in Zeeland half bewolkt.
Ik kom hier vanavond vast nog wel langs om te mekkerenquote:
Ogenblik het schild stond op standby, ik zet hem even aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:18 schreef Rabieluh het volgende:
Er gaat een mini buitje Breda schampen, daar ga ik eens lekker in staan mocht dat zo worden
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ogenblik het schild stond op standby, ik zet hem even aan.
NOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ogenblik het schild stond op standby, ik zet hem even aan.
loat moar komme dee regenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Max-Westerman het volgende:
ziet er dreigend uit op buienradar voor Limburg.
Ja, nu ineens wel, toen ik het zei was het of heiigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef -CRASH- het volgende:
de zon verdwijnt achter wat (sluier)wolken
hier werdt het ff een heeel stuk minder zonnig. Nu is het als vantevoren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja, nu ineens wel, toen ik het zei was het of heiig
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, dan lig ik weer een nacht wakker
Zo erg jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef Drugshond het volgende:
Nou als er iets komt wil ik graag weer maffen.... (behoorlijk slaapgebrek opgebouwd deze week).
Op mijn werk zagen ze mij al 3/4 stuk gaan.
beter hang je het op. Droogt sneller.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Het mag nog even een uurtje duren wat mij betreft, de was staat nog buiten!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
beter hang je het op. Droogt sneller.
Wasrek, hè, geen waslijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
beter hang je het op. Droogt sneller.
Je moet het er toch ophangenquote:
Inderdaad. Zélfs in Breda.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef -CRASH- het volgende:
de zon verdwijnt achter wat (sluier)wolken
Jeuh, daar is ie, wel wat later dan verwachtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie op buienradar links en rechts een buienfront. In het midden is er een op komst.
Schatting hoe laat die ons bereikt....
Es ff kijkequote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie op buienradar links en rechts een buienfront. In het midden is er een op komst.
Logistiek leidinggevende. Nachtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zo erg ja? Wat doe je voor werk (als ik zo vrij mag zijn
)
Dan slaap je overdag amper met die hitte dus. Of je moet met rolluiken slapenquote:
Knmi zegt tussen 17:00 en 6:00 's morgens. Ergens daartussen in zal de wolk je dus bereiken. Misschien ook wel niet. Ik hoop dat dit je vraag beantwoordquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef kaatje50 het volgende:
100 %quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan slaap je overdag amper met die hitte dus. Of je moet met rolluiken slapen.
Dat zag ik dus ook.... => now casten. Van de plaatjes kan ik geen chocolade makenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:56 schreef Narasan het volgende:
Dan het weerbeeld voor deze zomerse vrijdag!
Vanochtend was het vrij zonnig maar er trok ook een gebiedje met wat meer bewolking over. In de provincie Groningen ontstonden rond het middaguur reeds enkele buien. Vanmiddag aan de voorzijde van een naderend koufront en een opkomende 'thermische storing' uit Frankrijk, mogelijk een regen- of onweersbui maar over het algemeen toch eerst nog meest zonnig weer.
Waarschijnlijk trekken vanavond en de komende nacht meer en zwaardere onweersbuien (met kans op rukwinden, hagel en veel regen in korte tijd) doorheen het land met het accent op het zuidoosten. Voor deze onweerssessie is ‘nowcasten’ het adagium: pas op het laatste moment zal duidelijk hoe zwaar de buien echt zullen gaan worden. De temperatuur daalt in de nacht naar rond 16 graden en de wind waait uit het noorden: aan de kust en op het IJsselmeer toenemend tot vrij krachtig.
Zaterdag trekt de buienkaravaan naar het noordoosten weg. Vervolgens gaat het aan de achterzijde van een tweede koufront van het zuidwesten uit opklaren. De thermometers doen ten opzichte van vandaag een forse stap terug. Het wordt in het westen 18-20, in het binnenland 20-22 graden. De wind krimpt naar het noordwesten en is matig, langs de kust en op het IJsselmeer vrij krachtig en in het Waddengebied krachtig van sterkte.
Bron: Weerman Jan visser
Een opwarmertjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:10 schreef Drassss het volgende:
Wat nu boven Parijs zit zal pas rond 23.00 tot en met in de ochtend over het land trekken. Wat je nu al over je heen krijgt is puur een voorproefje
het is zwaar irritant wanneer die webcam op en neer beweegt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik zit op de webcam van Sittard te kijken. Het begon net te knallen![]()
http://www.webcamsittard.nl/site/
Het regent daar wel, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik zit op de webcam van Sittard te kijken. Het begon net te knallen![]()
http://www.webcamsittard.nl/site/
heen en weer...heen en weerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
het is zwaar irritant wanneer die webcam op en neer beweegt.
iedereen begint nu aan de knopjes te zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
het is zwaar irritant wanneer die webcam op en neer beweegt.
Het Limburgs kwartierke? De zo smartelijk verlangde donder en bliksem vallen vooralsnog tegen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef tralalala het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die lelijke klok?
Bezorgen ze ook?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:23 schreef trabant het volgende:
In Sittard heeft restaurant Rendez-vous een nieuw telefoonnummer.
The main reason for updating/upgrading the outlook is the healthy looking cyclonic vortex in model data, which crosses Benelux and far NW Germany during the overnight hoursquote:
Troost je, zelfs dat valt tegen. Het lijkt meer dan het is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:32 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Limburg weer hoor![]()
Ok, we wachten afquote:
Wordt volgens mij echt een heftige nacht als ik de tekst enzo lees.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
The main reason for updating/upgrading the outlook is the healthy looking cyclonic vortex in model data, which crosses Benelux and far NW Germany during the overnight hours![]()
Also, we now expect a gradually evolving LL depression with this vorticity maximum, which enhances convergence over Benelux during the night. In fact, a quasi-stationary SW-NE aligned convergence zone is forecast, as both features slowly move to the NE.
Ik pak alvast me camera's in
Nee hoor!!quote:
en....wat zag jequote:
healthy looking cyclonic vortex...ik bedoel maar. Vette X factor met kloonkoppen, precies zoals mijn CRESTA op de vensetrbank al voorspelde. Veel clusterwind ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[b]The main reason for updating/upgrading the outlook is the healthy looking cyclonic vortex in model data, which crosses Benelux and far NW Germany during the overnight hours
Voordat dat allemaal hier is, is het al afgezwakt in regen, zet je hoop maar niet te hoog in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Narasan het volgende:
Even zelf een kaartje gemaakt...
[ afbeelding ]
ja hoor, dank je welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Knmi zegt tussen 17:00 en 6:00 's morgens. Ergens daartussen in zal de wolk je dus bereiken. Misschien ook wel niet. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord
Misschien moet ik mijn autootje niet alleen aan de hoge kant van de straat parkeren, maar een hele wijk hogerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Narasan het volgende:
Even zelf een kaartje gemaakt... Dat gaat dus de komende uren flink activeren en clusteren tot een MCS.
[ afbeelding ]
O fuck, huisdieren heb ik ook nog. Onze konijntjes staan in de tuin. Gelukkig hebben ze een hok van 2,5 verdieping hoogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef dramatiek het volgende:
we gaan dood. Nu weet ik het zeker. Ik breng mijn huisdieren al naar hoger gelegen oorden
Al die stationaire vertex LL depressies gaan me teveel worden denk ik.
Nog even een hoogstaand berichtje van de Telegraaf.quote:Eerste onweersbuien trekken land binnen
DE BILT - De eerste onweersbuien trekken vrijdag aan het eind van de middag de provincie Limburg binnen. Het is vooral daar erg warm en broeierig; temperaturen lopen op tot boven de 30 graden. Vrijdagavond en -nacht kan het flink tekeergaan, met zelfs hagel en lokaal veel regen, wat voor overlast kan zorgen. Dat heeft het KNMI vrijdag laten weten.
De meeste regen wordt verwacht in het oosten en zuidoosten.
Dit. Wat er nu gebeurt stelt niet veel voor. We moeten echter opletten op wat er vanavond gaat gebeuren. Kan wel eens een heftige nacht worden!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
De echte buien komen vanavond pas hoor.
Hier in Zeeland maar een raar weertje; windstil,broeierig,wat mistig.
Het trekt allemaal heel langzaam, dit gaat vanavond zeker regionaal overlast opleveren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dit. Wat er nu gebeurt stelt niet veel voor. We moeten echter opletten op wat er vanavond gaat gebeuren. Kan wel eens een heftige nacht worden!
Anders even de konijntjes een bootje geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
O fuck, huisdieren heb ik ook nog. Onze konijntjes staan in de tuin. Gelukkig hebben ze een hok van 2,5 verdieping hoog.
Ik dénk dat het allemaal wel mee gaat vallen, maar als er in korte tijd veel water valt, kan de boel hier mooi overstromen, dat hebben we al eerder meegemaakt.
Dit dacht ik dus ook. Ik denk dat er morgen weer wateroverlast berichten in de krant staat. Ben echt benieuwd wat het gaat doen als het eenmaal hier is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het trekt allemaal heel langzaam, dit gaat vanavond zeker regionaal overlast opleveren.
Dan zijn ze gewoon taai omdat je niet snel genoeg bent met opeten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef flugeltje het volgende:
Nou laat maar komen hoor, de lucht is zo vochtig dat m'n koekjes niet meer knapperig zijn
Het zou mooi zijn als het nog even op zou klaren voor het echte werk komt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:57 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook. Ik denk dat er morgen weer wateroverlast berichten in de krant staat. Ben echt benieuwd wat het gaat doen als het eenmaal hier is.
Die krijgen over 20 minuten met een best pittig buitje te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef JDude het volgende:
Lol, hoor net dat Campzone, een soort scoutingzomerkamp voor zolderkamerpubers, vandaag is begonnen. Dat wordt kortsluiting vannacht.
Bij vrijen wordt je toch al nat, dat hoeft dus niet hoog en droog ;-)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik vrij hoog en droog, heb de straat hier al twee keer tot op de stoep blank zien staan de voorbije twee zomers.
Ik! Ik! Ik!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef dramatiek het volgende:
Naar wie moet ik eigenlijk luisteren hier? Wie is de Guru?
En ZO.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik! Ik! Ik!
Het oosten van het land heeft de beste kaarten voor vanavond
Niet nu al gaan lopen miepen, ge wit ut nooit...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Logician78 het volgende:
zal toch wel weer aan Enschede voorbij gaan.....
Laatste 10x in spanning zitten wachten en het weer bekijkt het maar, ik vind ze stomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet nu al gaan lopen miepen, ge wit ut nooit...
Oh ja, het schild van Enschedequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Logician78 het volgende:
zal toch wel weer aan Enschede voorbij gaan.....
Doeiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Laatste 10x in spanning zitten wachten en het weer bekijkt het maar, ik vind ze stom
Tikfoutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Pffffzzz!oneone!eleven! Gewoon noch nix gehat hier he. dikke overdrijvers altijd weer, word nix, is nix, zal nix wordne ook. kut onweer.
Omdat het pas in de avond komt....?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Pffffzzz!oneone!eleven! Gewoon noch nix gehat hier he. dikke overdrijvers altijd weer, word nix, is nix, zal nix wordne ook. kut onweer.
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hierquote:
Mag ik ook? Mis je al zo lang...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hier
En ik dan? Ik heb ook wel zin daarin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hier
Eet maar gauw op dan, volgens een bakerpraatje gaat soep kapot als het onweertquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maar eens niet gewassenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is je was al binnen of ligt dat straks bij de (over)buren. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |