het is zwaar irritant wanneer die webcam op en neer beweegt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik zit op de webcam van Sittard te kijken. Het begon net te knallen![]()
http://www.webcamsittard.nl/site/
Het regent daar wel, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik zit op de webcam van Sittard te kijken. Het begon net te knallen![]()
http://www.webcamsittard.nl/site/
heen en weer...heen en weerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
het is zwaar irritant wanneer die webcam op en neer beweegt.
iedereen begint nu aan de knopjes te zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
het is zwaar irritant wanneer die webcam op en neer beweegt.
Het Limburgs kwartierke? De zo smartelijk verlangde donder en bliksem vallen vooralsnog tegen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef tralalala het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die lelijke klok?
Bezorgen ze ook?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:23 schreef trabant het volgende:
In Sittard heeft restaurant Rendez-vous een nieuw telefoonnummer.
The main reason for updating/upgrading the outlook is the healthy looking cyclonic vortex in model data, which crosses Benelux and far NW Germany during the overnight hoursquote:
Troost je, zelfs dat valt tegen. Het lijkt meer dan het is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:32 schreef sinepedraap het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Limburg weer hoor![]()
Ok, we wachten afquote:
Wordt volgens mij echt een heftige nacht als ik de tekst enzo lees.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
The main reason for updating/upgrading the outlook is the healthy looking cyclonic vortex in model data, which crosses Benelux and far NW Germany during the overnight hours![]()
Also, we now expect a gradually evolving LL depression with this vorticity maximum, which enhances convergence over Benelux during the night. In fact, a quasi-stationary SW-NE aligned convergence zone is forecast, as both features slowly move to the NE.
Ik pak alvast me camera's in
Nee hoor!!quote:
en....wat zag jequote:
healthy looking cyclonic vortex...ik bedoel maar. Vette X factor met kloonkoppen, precies zoals mijn CRESTA op de vensetrbank al voorspelde. Veel clusterwind ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[b]The main reason for updating/upgrading the outlook is the healthy looking cyclonic vortex in model data, which crosses Benelux and far NW Germany during the overnight hours
Voordat dat allemaal hier is, is het al afgezwakt in regen, zet je hoop maar niet te hoog in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Narasan het volgende:
Even zelf een kaartje gemaakt...
[ afbeelding ]
ja hoor, dank je welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Knmi zegt tussen 17:00 en 6:00 's morgens. Ergens daartussen in zal de wolk je dus bereiken. Misschien ook wel niet. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord
Misschien moet ik mijn autootje niet alleen aan de hoge kant van de straat parkeren, maar een hele wijk hogerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Narasan het volgende:
Even zelf een kaartje gemaakt... Dat gaat dus de komende uren flink activeren en clusteren tot een MCS.
[ afbeelding ]
O fuck, huisdieren heb ik ook nog. Onze konijntjes staan in de tuin. Gelukkig hebben ze een hok van 2,5 verdieping hoogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef dramatiek het volgende:
we gaan dood. Nu weet ik het zeker. Ik breng mijn huisdieren al naar hoger gelegen oorden
Al die stationaire vertex LL depressies gaan me teveel worden denk ik.
Nog even een hoogstaand berichtje van de Telegraaf.quote:Eerste onweersbuien trekken land binnen
DE BILT - De eerste onweersbuien trekken vrijdag aan het eind van de middag de provincie Limburg binnen. Het is vooral daar erg warm en broeierig; temperaturen lopen op tot boven de 30 graden. Vrijdagavond en -nacht kan het flink tekeergaan, met zelfs hagel en lokaal veel regen, wat voor overlast kan zorgen. Dat heeft het KNMI vrijdag laten weten.
De meeste regen wordt verwacht in het oosten en zuidoosten.
Dit. Wat er nu gebeurt stelt niet veel voor. We moeten echter opletten op wat er vanavond gaat gebeuren. Kan wel eens een heftige nacht worden!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
De echte buien komen vanavond pas hoor.
Hier in Zeeland maar een raar weertje; windstil,broeierig,wat mistig.
Het trekt allemaal heel langzaam, dit gaat vanavond zeker regionaal overlast opleveren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dit. Wat er nu gebeurt stelt niet veel voor. We moeten echter opletten op wat er vanavond gaat gebeuren. Kan wel eens een heftige nacht worden!
Anders even de konijntjes een bootje geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
O fuck, huisdieren heb ik ook nog. Onze konijntjes staan in de tuin. Gelukkig hebben ze een hok van 2,5 verdieping hoog.
Ik dénk dat het allemaal wel mee gaat vallen, maar als er in korte tijd veel water valt, kan de boel hier mooi overstromen, dat hebben we al eerder meegemaakt.
Dit dacht ik dus ook. Ik denk dat er morgen weer wateroverlast berichten in de krant staat. Ben echt benieuwd wat het gaat doen als het eenmaal hier is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het trekt allemaal heel langzaam, dit gaat vanavond zeker regionaal overlast opleveren.
Dan zijn ze gewoon taai omdat je niet snel genoeg bent met opeten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef flugeltje het volgende:
Nou laat maar komen hoor, de lucht is zo vochtig dat m'n koekjes niet meer knapperig zijn
Het zou mooi zijn als het nog even op zou klaren voor het echte werk komt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:57 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook. Ik denk dat er morgen weer wateroverlast berichten in de krant staat. Ben echt benieuwd wat het gaat doen als het eenmaal hier is.
Die krijgen over 20 minuten met een best pittig buitje te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef JDude het volgende:
Lol, hoor net dat Campzone, een soort scoutingzomerkamp voor zolderkamerpubers, vandaag is begonnen. Dat wordt kortsluiting vannacht.
Bij vrijen wordt je toch al nat, dat hoeft dus niet hoog en droog ;-)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik vrij hoog en droog, heb de straat hier al twee keer tot op de stoep blank zien staan de voorbije twee zomers.
Ik! Ik! Ik!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef dramatiek het volgende:
Naar wie moet ik eigenlijk luisteren hier? Wie is de Guru?
En ZO.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik! Ik! Ik!
Het oosten van het land heeft de beste kaarten voor vanavond
Niet nu al gaan lopen miepen, ge wit ut nooit...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Logician78 het volgende:
zal toch wel weer aan Enschede voorbij gaan.....
Laatste 10x in spanning zitten wachten en het weer bekijkt het maar, ik vind ze stomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet nu al gaan lopen miepen, ge wit ut nooit...
Oh ja, het schild van Enschedequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Logician78 het volgende:
zal toch wel weer aan Enschede voorbij gaan.....
Doeiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Laatste 10x in spanning zitten wachten en het weer bekijkt het maar, ik vind ze stom
Tikfoutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Pffffzzz!oneone!eleven! Gewoon noch nix gehat hier he. dikke overdrijvers altijd weer, word nix, is nix, zal nix wordne ook. kut onweer.
Omdat het pas in de avond komt....?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Pffffzzz!oneone!eleven! Gewoon noch nix gehat hier he. dikke overdrijvers altijd weer, word nix, is nix, zal nix wordne ook. kut onweer.
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hierquote:
Mag ik ook? Mis je al zo lang...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hier
En ik dan? Ik heb ook wel zin daarin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hier
Eet maar gauw op dan, volgens een bakerpraatje gaat soep kapot als het onweertquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maar eens niet gewassenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is je was al binnen of ligt dat straks bij de (over)buren. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |