Dit dacht ik dus ook. Ik denk dat er morgen weer wateroverlast berichten in de krant staat. Ben echt benieuwd wat het gaat doen als het eenmaal hier is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het trekt allemaal heel langzaam, dit gaat vanavond zeker regionaal overlast opleveren.
Dan zijn ze gewoon taai omdat je niet snel genoeg bent met opeten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef flugeltje het volgende:
Nou laat maar komen hoor, de lucht is zo vochtig dat m'n koekjes niet meer knapperig zijn
Het zou mooi zijn als het nog even op zou klaren voor het echte werk komt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:57 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook. Ik denk dat er morgen weer wateroverlast berichten in de krant staat. Ben echt benieuwd wat het gaat doen als het eenmaal hier is.
Die krijgen over 20 minuten met een best pittig buitje te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef JDude het volgende:
Lol, hoor net dat Campzone, een soort scoutingzomerkamp voor zolderkamerpubers, vandaag is begonnen. Dat wordt kortsluiting vannacht.
Bij vrijen wordt je toch al nat, dat hoeft dus niet hoog en droog ;-)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik vrij hoog en droog, heb de straat hier al twee keer tot op de stoep blank zien staan de voorbije twee zomers.
Ik! Ik! Ik!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef dramatiek het volgende:
Naar wie moet ik eigenlijk luisteren hier? Wie is de Guru?
En ZO.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik! Ik! Ik!
Het oosten van het land heeft de beste kaarten voor vanavond
Niet nu al gaan lopen miepen, ge wit ut nooit...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Logician78 het volgende:
zal toch wel weer aan Enschede voorbij gaan.....
Laatste 10x in spanning zitten wachten en het weer bekijkt het maar, ik vind ze stomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet nu al gaan lopen miepen, ge wit ut nooit...
Oh ja, het schild van Enschedequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Logician78 het volgende:
zal toch wel weer aan Enschede voorbij gaan.....
Doeiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Laatste 10x in spanning zitten wachten en het weer bekijkt het maar, ik vind ze stom
Tikfoutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Pffffzzz!oneone!eleven! Gewoon noch nix gehat hier he. dikke overdrijvers altijd weer, word nix, is nix, zal nix wordne ook. kut onweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |