Ok, we wachten afquote:
Wordt volgens mij echt een heftige nacht als ik de tekst enzo lees.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
The main reason for updating/upgrading the outlook is the healthy looking cyclonic vortex in model data, which crosses Benelux and far NW Germany during the overnight hours![]()
Also, we now expect a gradually evolving LL depression with this vorticity maximum, which enhances convergence over Benelux during the night. In fact, a quasi-stationary SW-NE aligned convergence zone is forecast, as both features slowly move to the NE.
Ik pak alvast me camera's in
Nee hoor!!quote:
en....wat zag jequote:
healthy looking cyclonic vortex...ik bedoel maar. Vette X factor met kloonkoppen, precies zoals mijn CRESTA op de vensetrbank al voorspelde. Veel clusterwind ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[b]The main reason for updating/upgrading the outlook is the healthy looking cyclonic vortex in model data, which crosses Benelux and far NW Germany during the overnight hours
Voordat dat allemaal hier is, is het al afgezwakt in regen, zet je hoop maar niet te hoog in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Narasan het volgende:
Even zelf een kaartje gemaakt...
[ afbeelding ]
ja hoor, dank je welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Knmi zegt tussen 17:00 en 6:00 's morgens. Ergens daartussen in zal de wolk je dus bereiken. Misschien ook wel niet. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord
Misschien moet ik mijn autootje niet alleen aan de hoge kant van de straat parkeren, maar een hele wijk hogerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Narasan het volgende:
Even zelf een kaartje gemaakt... Dat gaat dus de komende uren flink activeren en clusteren tot een MCS.
[ afbeelding ]
O fuck, huisdieren heb ik ook nog. Onze konijntjes staan in de tuin. Gelukkig hebben ze een hok van 2,5 verdieping hoogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef dramatiek het volgende:
we gaan dood. Nu weet ik het zeker. Ik breng mijn huisdieren al naar hoger gelegen oorden
Al die stationaire vertex LL depressies gaan me teveel worden denk ik.
Nog even een hoogstaand berichtje van de Telegraaf.quote:Eerste onweersbuien trekken land binnen
DE BILT - De eerste onweersbuien trekken vrijdag aan het eind van de middag de provincie Limburg binnen. Het is vooral daar erg warm en broeierig; temperaturen lopen op tot boven de 30 graden. Vrijdagavond en -nacht kan het flink tekeergaan, met zelfs hagel en lokaal veel regen, wat voor overlast kan zorgen. Dat heeft het KNMI vrijdag laten weten.
De meeste regen wordt verwacht in het oosten en zuidoosten.
Dit. Wat er nu gebeurt stelt niet veel voor. We moeten echter opletten op wat er vanavond gaat gebeuren. Kan wel eens een heftige nacht worden!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
De echte buien komen vanavond pas hoor.
Hier in Zeeland maar een raar weertje; windstil,broeierig,wat mistig.
Het trekt allemaal heel langzaam, dit gaat vanavond zeker regionaal overlast opleveren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dit. Wat er nu gebeurt stelt niet veel voor. We moeten echter opletten op wat er vanavond gaat gebeuren. Kan wel eens een heftige nacht worden!
Anders even de konijntjes een bootje geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
O fuck, huisdieren heb ik ook nog. Onze konijntjes staan in de tuin. Gelukkig hebben ze een hok van 2,5 verdieping hoog.
Ik dénk dat het allemaal wel mee gaat vallen, maar als er in korte tijd veel water valt, kan de boel hier mooi overstromen, dat hebben we al eerder meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |