Omdat het pas in de avond komt....?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Pffffzzz!oneone!eleven! Gewoon noch nix gehat hier he. dikke overdrijvers altijd weer, word nix, is nix, zal nix wordne ook. kut onweer.
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hierquote:
Mag ik ook? Mis je al zo lang...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hier
En ik dan? Ik heb ook wel zin daarin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik maak verse kippensoep. Kom maar kopje eten, kun je tegelijk van onweer genieten hier
Eet maar gauw op dan, volgens een bakerpraatje gaat soep kapot als het onweertquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maar eens niet gewassenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is je was al binnen of ligt dat straks bij de (over)buren. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |