Centerparcs is gewoon het gehele jaar geopend. En zit ook vaak vol (misschien de laatste jaren wat minder door de crisis). Maar krijgen ook veel bezoekers van buiten het park voor 1 dag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat is seizoensgebonden en niet een rendabele bron van inkomsten.
efteling niet die hebben alleen kermis spelen (efteling fan + flipper fan)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Arcadehallen waar ik onlangs nog heb gespeeld:
Kinderpark Slagharen (Sega Rally, Revolution-X)
Austerlitz (Daytona USA 2, Man-X TT)
Volgens mij heeft de Efteling ook nog een arcade, maar dat weet ik niet zeker.
NICE daar wil ik keer heen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In Tilburg zit trouwens nog een grote arcade met hele generaties games.
Hall of Game heet het.
Leuk voor een meet?
http://www.facebook.com/speelhal
Is net 2 maanden open!Dus een proper arcade met dik 30 games!!
http://www.brabantsdagbla(...)A9%C3%A9n-gokhal.ece
flipperclub jah ben geen lid alleenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar is die hal, of is dat het clubhuis van de flipperclub nederland of hoe hun tegenwoordig ook mogen heten?
On topic alleen voor time crisis 1 en 2 had ik een playstation 2 aangeschaft met gun, en nog op een oude tv moeten spelen.
Verder heb ik vroeger heel veel geld in bubble bobble gegooid en nog meer in flipperkasten.
Powerstone, Sunset Riders, Guilty Gear, ze hebben echt veel staan!quote:
Ben je er geweest!?quote:
Waarom spelen op een stuk Marokkanen speelgoed? Ik zie iets veel leukers ernaast staan.quote:
Eens is..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom spelen op een stuk Marokkanen speelgoed? Ik zie iets veel leukers ernaast staan.
pacman en flipperen en even de hoogste scores uit de boksbal meppenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom spelen op een stuk Marokkanen speelgoed? Ik zie iets veel leukers ernaast staan.
In The O.C. speelt Summer in een scene ook Galaga.quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Karina het volgende:
Beetje off topic, maar ik had iets gepost over Galaga, zit ik van de week The Avengers te kijken en zit daar iemand in de "control room" Galaga te spelen
Het zijn vrij matige games, dus zou kunnen dat ze die weg willen hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef CesarMilan het volgende:
Ik zit net op marktplaats te kijken voor een arcadekast. Zie ik al 3 kasten te koop staan van Hall of Games (uit Tilburg dus).
Hoop dat dit niet is omdat ze het nu al moeilijk hebben maar puur omdat ze andere cabinets willen in hun hal.
The simpsons is leeeeeeuuuk!quote:Op zondag 2 september 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zijn vrij matige games, dus zou kunnen dat ze die weg willen hebben.
Jawel joh.. beetje invoudige gameplay wel (Heb em laatst nog gespeeld op m'n mame-cabinet) maar wel leuk met meerdere personen.quote:
Meh, nee. Niks voor mij.quote:Op zondag 2 september 2012 16:46 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Jawel joh.. beetje invoudige gameplay wel (Heb em laatst nog gespeeld op m'n mame-cabinet) maar wel leuk met meerdere personen.
als je kasten hebt waar weinig op gespeelt word moet je die wisselen voor betere tochquote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef CesarMilan het volgende:
Ik zit net op marktplaats te kijken voor een arcadekast. Zie ik al 3 kasten te koop staan van Hall of Games (uit Tilburg dus).
Hoop dat dit niet is omdat ze het nu al moeilijk hebben maar puur omdat ze andere cabinets willen in hun hal.
Dat wel, maar die heb ik nooit zoveel aan gevonden. Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op maandag 3 september 2012 00:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Die final-fight achtige game was best tof toch?
Verkoop je 'm? Zo ja dan heb ik intresse.quote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef CesarMilan het volgende:
Ik heb nog een mortal kombat 1 kast hier. Laatst weer helemaal werkend gemaakt en opgeknapt. Maarja nu staat ie hier in een garage...![]()
Jammer dat arcadehallen zo goed als verdwenen zijn. Ben benieuwd of de arcadehal in tilburg het lang gaat volhouden. Hoop wel van, vind het een leuk initiatief!
Nee sorry.. ik denk dat mn vriend dat op z'n zachts gezegd erg teleurgesteld zal zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 11:10 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Verkoop je 'm? Zo ja dan heb ik intresse.
Haha begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Nee sorry.. ik denk dat mn vriend dat op z'n zachts gezegd erg teleurgesteld zal zijn.
Ik zou het uit maken en gemenge dingen over je gewicht roepen als je zonder mijn weten mijn MK kast verkooptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Nee sorry.. ik denk dat mn vriend dat op z'n zachts gezegd erg teleurgesteld zal zijn.
Haha dat is het em juist de kast is van mij. Heb em ooit bij een boer opgehaald samen met mn pa. Hij werkte toen niet, nu dus wel weer. Mijn vriend vindt dat ding echt geniaal en wil dat ik em niet wegdoe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zou het uit maken en gemenge dingen over je gewicht roepen als je zonder mijn weten mijn MK kast verkoopt
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Vroegah, toen Hommerson in Scheveningen nog een gaming Walhalla was.
Prima!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:14 schreef zuigmarmot het volgende:
Prima, moet je wel zelf bier meeneemen
Heerlijk om daar al die Mocro's met Street Fighter 2 en Mortal Kombat KEIHARD af te serveren als 12-jarige!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]precies. Wilde je als jonge snuiter echt gamen dan moest je daar zijn.
Nu schijnt het anders te zijn.
Oh ja, en muntjesquote:
zal er een flipperkast neer zetten? (uit 1981)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Binnenkort een MEET bij zuigmarmot dus. Mooooooi!
Als je een keer een mooie hebt, moet ik nog bij je komen shoppenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef T42 het volgende:
[..]
zal er een flipperkast neer zetten? (uit 1981)
die vind ik nou juist niet leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik kwam pas op Texel eindelijk weer eens de Adams Family tegen. Genieten was dat!
De hand is briljantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef T42 het volgende:
[..]
die vind ik nou juist niet leukik snap niet waarom die zo hoof staat
enigste die ik nooit vergeten ben in 2000 nog maar was een pinball 2000quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De hand is briljant
En het is voor mij een stukje nostalgie. Vroeger bij WorldOnline hadden we er 1 in de kantine en speelden we er dus bizar veel op
Die shit had ik op mijn nintendoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:03 schreef WammesWaggel het volgende:
De eerste die ik speelde, in Spanje was dat
quote:
Ook heel vet inderdaad. Werd die niet later nog op CD-i uitgebracht?quote:
Ja, ze hadden hem ook op Damrak bij die grote arcade.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ook heel vet inderdaad. Werd die niet later nog op CD-i uitgebracht?
Die heb ik laatst nog op mn MAME bak gespeeld... dat geluid wat erbij zit.. haha!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:03 schreef WammesWaggel het volgende:
De eerste die ik speelde, in Spanje was dat
Op Sega-CD volgens mij ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ook heel vet inderdaad. Werd die niet later nog op CD-i uitgebracht?
En PC.quote:
Je komt ze nog weleens tegen in grote vakantiehuizenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Individual het volgende:
Die 8 hoekige airhockey tafels zie je trouwens bijna nergens meer. Die waren zo snel en daar heb ik zoveel 5jes ingegooid.![]()
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef dexx30 het volgende:
effe een update
vorig jaar had ik een lijstje neergezet..
heb nu de Pacmania kast gefixt, werkt nu 100%
en heb nu ook een Beatmania mini machine, ik zal vanavond wat foto's opzoeken.
Sick ! Zeker een bezoekje waard. Leuk ook dat het topic het nog zo lang overleeft heeftquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Kickje, ik hoor dit net op Radio1, leuk initiatief!
De TonTon club is de speelhal die Amsterdam al jaren niet meer heeft en eigenlijk nooit heeft gehad. In het hart van de Wallen, achter de Oude Kerk, zit vanaf 13 september 2013 een club waar het spel centraal staat. Op 250 vierkante meter kan je arcade games spelen terwijl je een biertje drinkt en hotdogs eet. Tegelijkertijd kom je er in contact met spelontwerpers en kunstenaars die hun ontwerpen en spellen aan het publiek tonen. Van Mortal Kombat en air-hockey tot een automaat waarmee je je eigen chocolade-figuren kunt uitprinten en je eigen poster kunt maken met een pinball-tekenmachine, dat is de TonTon club. Maken en vermaken! - See more at: http://voordekunst.nl/vdk(...)sthash.8YSdNKmf.dpuf
Hee, dat is net als mijn gameroom, maar daar is het bier gratisquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
De TonTon club is de speelhal die Amsterdam al jaren niet meer heeft en eigenlijk nooit heeft gehad. In het hart van de Wallen, achter de Oude Kerk, zit vanaf 13 september 2013 een club waar het spel centraal staat. Op 250 vierkante meter kan je arcade games spelen terwijl je een biertje drinkt en hotdogs eet. Tegelijkertijd kom je er in contact met spelontwerpers en kunstenaars die hun ontwerpen en spellen aan het publiek tonen. Van Mortal Kombat en air-hockey tot een automaat waarmee je je eigen chocolade-figuren kunt uitprinten en je eigen poster kunt maken met een pinball-tekenmachine, dat is de TonTon club. Maken en vermaken! - See more at: http://voordekunst.nl/vdk(...)sthash.8YSdNKmf.dpuf
Hee, dat is net als mijn gameroom, maar daar is het bier gratisquote:
Ja. Maar volgens mij hebben ze geen arcadespellen meer, alleen truttige spellen en gokkasten. Jaren geleden weer eens geweest en toen was dat al.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef donald_dick het volgende:
Is het Circus in Zandvoort er nog?
Ik vind Time Crisis 4 en Mario Kart niet truttigquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Maar volgens mij hebben ze geen arcadespellen meer, alleen truttige spellen en gokkasten. Jaren geleden weer eens geweest en toen was dat al.
Nou ja het is niet meer echt de arcadehal die het vroeger was. Ik ook niet trouwens, die TonTon wil ik wel een keertje checken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:31 schreef donald_dick het volgende:
Ik vind Time Crisis 4 en Mario Kart niet truttigMaar ik ga er ookniet naar toe vanuit amsterdam
ik kan mij nog herinneren dat je een trap naar beneden moest nemen en dat daar alles was. En dan sparen als klein kind om Virtua Striker 2 en al die ticketspelletjes te spelen. En dan de hele zomer alles bij elkaar sparen en dan een groot kado kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja het is niet meer echt de arcadehal die het vroeger was. Ik ook niet trouwens, die TonTon wil ik wel een keertje checken.
Zelfs mijn ouders vonden het leuk, die gingen er ook vaak heen in het weekend, zonder de kinderen dus. Ik vond het gebouw zelf ook leuk, net een doolhof.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik kan mij nog herinneren dat je een trap naar beneden moest nemen en dat daar alles was. En dan sparen als klein kind om Virtua Striker 2 en al die ticketspelletjes te spelen. En dan de hele zomer alles bij elkaar sparen en dan een groot kado kopen![]()
![]()
![]()
Ja, mijn vriendinquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Gratis bier? Kopen andere mensen bier voor jou in je eigen gameroom?
In Tilburg heb je nog wel Hall of Game, zal hier ook wel een keer genoemd zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders vonden het leuk, die gingen er ook vaak heen in het weekend, zonder de kinderen dus. Ik vond het gebouw zelf ook leuk, net een doolhof.
In de Haltestraat in Zandvoort zat trouwens ook een arcadehal, die was nog toffer eigenlijk. Helemaal vol met arcadespellen, heel wat potjes Galaga gespeeld daar. Is later een gokhal geworden.
Dat ziet er ook tof uit. Maar wel een beetje uit de richting voor mij helaas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Tilburg heb je nog wel Hall of Game, zal hier ook wel een keer genoemd zijn.
http://hallofgame.nl/over-ons-uitgaan-in-tilburg/
Ja, dat leek mee ook al. Maar leuk om eens langs te gaan als je eens in de buurt bent.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ziet er ook tof uit. Maar wel een beetje uit de richting voor mij helaas.
Zeker, al acht ik de kans nogal klein dat ik daar ooit in de buurt benquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat leek mee ook al. Maar leuk om eens langs te gaan als je eens in de buurt bent.
Ja stel je voor dat je naar het zuiden zou moeten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker, al acht ik de kans nogal klein dat ik daar ooit in de buurt benMaar goed 'wij' hebben nu zelf zoiets.
Ja eng Amsterdam uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je naar het zuiden zou moeten.Maar wat dan?
Zeker tof, opgezet door gasten die ik vaag ken. Wens ze veel succesquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Die shop lijkt me wel tof.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja eng Amsterdam uit
Zie deze post: MLN / Arcadehallen
Oh en hieronder dus nu.
Open vanaf morgen, geloof ik!quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja eng Amsterdam uit
Zie deze post: MLN / Arcadehallen
Oh en hieronder dus nu.
Ja al zit er vlakbij het CS hier in de stad ook een toffe winkel met van dat oude spul, wel vrij prijzig.quote:
Vandaag al, 13e staat in het artikel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Open vanaf morgen, geloof ik!
Maar wat hebben ze daar dan zoal?quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja al zit er vlakbij het CS hier in de stad ook een toffe winkel met van dat oude spul, wel vrij prijzig.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
Vandaag al, 13e staat in het artikel.
Alles, SEGA, NES, noem maar op. spellen en consoles.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar wat hebben ze daar dan zoal?
Oh die winkel ja. Jammer dat ze geen webshop hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles, SEGA, NES, noem maar op. spellen en consoles.
http://www.gameover.nl/
Ik vind het ook juist wel leuk om gewoon een beetje rond te kijken daar. zonder wat te kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh die winkel ja. Jammer dat ze geen webshop hebben.
Dat hadden we hier ook eens met een winkel waar allerlei obscure dingen verkocht werden, al een paar jaar failliet. Ik moet eigenlijk nog steeds een adres vinden waar ik Neo Geo AES-games kan krijgen voor een prijs die tenminste nog naar het redelijke neigt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het ook juist wel leuk om gewoon een beetje rond te kijken daar. zonder wat te kopen.
Neo Geo hebben ze ook dacht ik. Misschien kun je het wel op laten sturen als je ze belt? Ik ging altijd even langs omdat het toch in de buurt was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hadden we hier ook eens met een winkel waar allerlei obscure dingen verkocht werden, al een paar jaar failliet. Ik moet eigenlijk nog steeds een adres vinden waar ik Neo Geo AES-games kan krijgen voor een prijs die tenminste nog naar het redelijke neigt.
Geen idee, niet geprobeerd. Maar dan nog zijn die games vaak veel te duur als je ze bij winkels gaat kopen. Ik was een keer in Amsterdam en ben vanuit het station meteen daar gaan kijken. Nu herinner ik me dat ik daar toen twee games voor de MVS gekocht heb.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neo Geo hebben ze ook dacht ik. Misschien kun je het wel op laten sturen als je ze belt? Ik ging altijd even langs omdat het toch in de buurt was.
Dan zul je toch op Ebay moeten kijken, heb ik ook best veel spellen vandaan, Mega Man o.a. alleen 1 deel daarvan (weet even niet welke) is heel lastig te krijgen en daardoor ook heel duur.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, niet geprobeerd. Maar dan nog zijn die games vaak veel te duur als je ze bij winkels gaat kopen. Ik was een keer in Amsterdam en ben vanuit het station meteen daar gaan kijken. Nu herinner ik me dat ik daar toen twee games voor de MVS gekocht heb.
Zal wel Mega Man 5 zijn denk ik. Ik kijk ook heel regelmatig op eBay. Honderd euro voor The Last Blade op AES was bijvoorbeeld een koopje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zul je toch op Ebay moeten kijken, heb ik ook best veel spellen vandaan, Mega Man o.a. alleen 1 deel daarvan (weet even niet welke) is heel lastig te krijgen en daardoor ook heel duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |