Verkoop je 'm? Zo ja dan heb ik intresse.quote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef CesarMilan het volgende:
Ik heb nog een mortal kombat 1 kast hier. Laatst weer helemaal werkend gemaakt en opgeknapt. Maarja nu staat ie hier in een garage...![]()
Jammer dat arcadehallen zo goed als verdwenen zijn. Ben benieuwd of de arcadehal in tilburg het lang gaat volhouden. Hoop wel van, vind het een leuk initiatief!
Nee sorry.. ik denk dat mn vriend dat op z'n zachts gezegd erg teleurgesteld zal zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 11:10 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Verkoop je 'm? Zo ja dan heb ik intresse.
Haha begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Nee sorry.. ik denk dat mn vriend dat op z'n zachts gezegd erg teleurgesteld zal zijn.
Ik zou het uit maken en gemenge dingen over je gewicht roepen als je zonder mijn weten mijn MK kast verkooptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Nee sorry.. ik denk dat mn vriend dat op z'n zachts gezegd erg teleurgesteld zal zijn.
Haha dat is het em juist de kast is van mij. Heb em ooit bij een boer opgehaald samen met mn pa. Hij werkte toen niet, nu dus wel weer. Mijn vriend vindt dat ding echt geniaal en wil dat ik em niet wegdoe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zou het uit maken en gemenge dingen over je gewicht roepen als je zonder mijn weten mijn MK kast verkoopt
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Vroegah, toen Hommerson in Scheveningen nog een gaming Walhalla was.
Prima!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:14 schreef zuigmarmot het volgende:
Prima, moet je wel zelf bier meeneemen
Heerlijk om daar al die Mocro's met Street Fighter 2 en Mortal Kombat KEIHARD af te serveren als 12-jarige!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]precies. Wilde je als jonge snuiter echt gamen dan moest je daar zijn.
Nu schijnt het anders te zijn.
Oh ja, en muntjesquote:
zal er een flipperkast neer zetten? (uit 1981)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Binnenkort een MEET bij zuigmarmot dus. Mooooooi!
Als je een keer een mooie hebt, moet ik nog bij je komen shoppenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef T42 het volgende:
[..]
zal er een flipperkast neer zetten? (uit 1981)
die vind ik nou juist niet leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik kwam pas op Texel eindelijk weer eens de Adams Family tegen. Genieten was dat!
De hand is briljantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef T42 het volgende:
[..]
die vind ik nou juist niet leukik snap niet waarom die zo hoof staat
enigste die ik nooit vergeten ben in 2000 nog maar was een pinball 2000quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De hand is briljant
En het is voor mij een stukje nostalgie. Vroeger bij WorldOnline hadden we er 1 in de kantine en speelden we er dus bizar veel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |