Centerparcs is gewoon het gehele jaar geopend. En zit ook vaak vol (misschien de laatste jaren wat minder door de crisis). Maar krijgen ook veel bezoekers van buiten het park voor 1 dag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat is seizoensgebonden en niet een rendabele bron van inkomsten.
efteling niet die hebben alleen kermis spelen (efteling fan + flipper fan)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Arcadehallen waar ik onlangs nog heb gespeeld:
Kinderpark Slagharen (Sega Rally, Revolution-X)
Austerlitz (Daytona USA 2, Man-X TT)
Volgens mij heeft de Efteling ook nog een arcade, maar dat weet ik niet zeker.
NICE daar wil ik keer heen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In Tilburg zit trouwens nog een grote arcade met hele generaties games.
Hall of Game heet het.
Leuk voor een meet?
http://www.facebook.com/speelhal
Is net 2 maanden open!Dus een proper arcade met dik 30 games!!
http://www.brabantsdagbla(...)A9%C3%A9n-gokhal.ece
flipperclub jah ben geen lid alleenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar is die hal, of is dat het clubhuis van de flipperclub nederland of hoe hun tegenwoordig ook mogen heten?
On topic alleen voor time crisis 1 en 2 had ik een playstation 2 aangeschaft met gun, en nog op een oude tv moeten spelen.
Verder heb ik vroeger heel veel geld in bubble bobble gegooid en nog meer in flipperkasten.
Powerstone, Sunset Riders, Guilty Gear, ze hebben echt veel staan!quote:
Ben je er geweest!?quote:
Waarom spelen op een stuk Marokkanen speelgoed? Ik zie iets veel leukers ernaast staan.quote:
Eens is..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom spelen op een stuk Marokkanen speelgoed? Ik zie iets veel leukers ernaast staan.
pacman en flipperen en even de hoogste scores uit de boksbal meppenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom spelen op een stuk Marokkanen speelgoed? Ik zie iets veel leukers ernaast staan.
In The O.C. speelt Summer in een scene ook Galaga.quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Karina het volgende:
Beetje off topic, maar ik had iets gepost over Galaga, zit ik van de week The Avengers te kijken en zit daar iemand in de "control room" Galaga te spelen
Het zijn vrij matige games, dus zou kunnen dat ze die weg willen hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef CesarMilan het volgende:
Ik zit net op marktplaats te kijken voor een arcadekast. Zie ik al 3 kasten te koop staan van Hall of Games (uit Tilburg dus).
Hoop dat dit niet is omdat ze het nu al moeilijk hebben maar puur omdat ze andere cabinets willen in hun hal.
The simpsons is leeeeeeuuuk!quote:Op zondag 2 september 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zijn vrij matige games, dus zou kunnen dat ze die weg willen hebben.
Jawel joh.. beetje invoudige gameplay wel (Heb em laatst nog gespeeld op m'n mame-cabinet) maar wel leuk met meerdere personen.quote:
Meh, nee. Niks voor mij.quote:Op zondag 2 september 2012 16:46 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Jawel joh.. beetje invoudige gameplay wel (Heb em laatst nog gespeeld op m'n mame-cabinet) maar wel leuk met meerdere personen.
als je kasten hebt waar weinig op gespeelt word moet je die wisselen voor betere tochquote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef CesarMilan het volgende:
Ik zit net op marktplaats te kijken voor een arcadekast. Zie ik al 3 kasten te koop staan van Hall of Games (uit Tilburg dus).
Hoop dat dit niet is omdat ze het nu al moeilijk hebben maar puur omdat ze andere cabinets willen in hun hal.
Dat wel, maar die heb ik nooit zoveel aan gevonden. Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op maandag 3 september 2012 00:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Die final-fight achtige game was best tof toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |